Bjørn Gudmun Eidså

Bankveien 1 1383 Asker
Bjørn Gudmun Eidså er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Bjørn Gudmun Eidså

Hele familiens lege

Han har fulgt meg gjennom 3 svangerskap og er nå både min, barnas og mannens lege.
Jeg stoler på ham. Føler meg sett og hørt. Vi er så fornøyd at vi valgte å beholde ham som fastlege selv da vi flyttet fra Asker og det nå er er litt reisevei.

God Lege

Jeg er fornøyd med Bjørn Eidså fordi han
gir seg tid til å lytte og ta imot innspill.
Han forklarer på en forståelig måte og
sender videre når det er nødvendig.
Gir nødvendige medisiner uten å dytte på unødvendige.
Som oftest presis.
Han tar kontakt for tilbakemeldinger.
En saklig og hyggelig lege med godt humør.

Betjeningen ellers er hyggelig.
Det som trekker ned er laaang ventetid på telefonen
og en psykotisk betalingsterminal.

En svært god opplevelse av helse-Norge

Bjørn Eidså yter som fastlege en svært god service og ivaretar meg som pasient på en svært god og tilfredsstillende måte.

Med oppfølging langt utover det man kan forvente, er mitt møte med helse-Norge således noe ganske annet enn det som tidvis kan fremkomme i media.

Som mann i familien, ble jeg anbefalt Bjørn av min kone og våre barn. Jeg vil trygt kunne anbefale Bjørn også videre som en kompetent og dyktig lege.

En lege som ikke tar deg på alvor

Som ny pasient hos denne legen hadde jeg en lite hyggelig opplevelse. Dette er ikke en lege man bør gå til hvis man har udefinerbare symptomer som krever helsepersonell som lytter. Jeg byttet lege etter to konsultasjoner og er etter en tid nå frisk igjen.

God lege, dårlig legekontor

Bjørn Eidså er en veldig god og behagelig lege. Han virker dedikert og tar seg tid til pasientene. Enkel og god å kommunisere med også.

Men: legekontoret er dysfunksjonelt og minner fort om Forsvaret på 1990-tallet (for de av oss som har hatt gleden av å oppleve det).

Her er mine innvendinger mot dette legekontoret:

-selvbetjent betalingsterminal fra Melin "rip off" Medical. Hovedmålet med terminalen virker å være å pålegge pasienter gebyrer uten at de får det med seg.
-ikke mulig å kontakte legekontoret per epost.
-uendelig telefonkø, spesielt om morgenen. Ring, ring, ring, og så til slutt få opptattsignal... hvis man insisterer på at alle må ringe, så må man iallfall ha et godt system for å ta unna telefoner. En "legg igjen ditt nummer, og vi ringer deg tilbake - du beholder din plass i køen" hadde vært fornuftig.
-glemt resept: sto i 20 minutter i kø på apotek for å hente noen medisiner. Da jeg kom frem til kassen kunne de opplyse at det ikke lå noen resept der. Ikke gøy å stå i legekontorets telefonkø etter bomtur på apoteket, for å si det slik...

Så: god lege, men legekontoret holder ikke mål.