Bjørn Gudmun Eidså

Autorisasjon (2001)

Bjørn Gudmun Eidså er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Bjørn Gudmun Eidså

God lege, dårlig legekontor

Bjørn Eidså er en veldig god og behagelig lege. Han virker dedikert og tar seg tid til pasientene. Enkel og god å kommunisere med også.

Men: legekontoret er dysfunksjonelt og minner fort om Forsvaret på 1990-tallet (for de av oss som har hatt gleden av å oppleve det).

Her er mine innvendinger mot dette legekontoret:

-selvbetjent betalingsterminal fra Melin "rip off" Medical. Hovedmålet med terminalen virker å være å pålegge pasienter gebyrer uten at de får det med seg.
-ikke mulig å kontakte legekontoret per epost.
-uendelig telefonkø, spesielt om morgenen. Ring, ring, ring, og så til slutt få opptattsignal... hvis man insisterer på at alle må ringe, så må man iallfall ha et godt system for å ta unna telefoner. En "legg igjen ditt nummer, og vi ringer deg tilbake - du beholder din plass i køen" hadde vært fornuftig.
-glemt resept: sto i 20 minutter i kø på apotek for å hente noen medisiner. Da jeg kom frem til kassen kunne de opplyse at det ikke lå noen resept der. Ikke gøy å stå i legekontorets telefonkø etter bomtur på apoteket, for å si det slik...

Så: god lege, men legekontoret holder ikke mål.

Profesjonell og tilstedeværende lege.

Bjørn Eidså er en av de beste legene jeg har hatt.
Her er det forståelse, trygghet og en støtte man sjelden opplever.
Ett "besøk" hos Bjørn Eidså er bare hyggelig :)

Svært dyktig!

Eidså er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt, og er lei for at jeg måtte bytte på grunn av flytting.

Var svært skeptisk til å gå til lege etter å ha hatt en fastlege som brøt taushetsplikten sin og sa direkte til meg at han ikke orket å høre på tenåringsproblemene mine.

Ble svært glad da jeg fikk Eidså som fastlege. For første gang opplevde jeg å bli tatt på alvor, fikk tilstrekkelig tid i konsultasjoner til å få den hjelpen jeg trengte, og ble godt fulgt opp i ettertid.

Svært grundig lege

Jeg har en sterk angstlidelse og har hatt lungeproblemer seks ganger. Hver gang har Eidså handlet korrekt og tatt meg på alvor. Han er også flink til å henvise til spesialister om det skulle være nødvendig. Legen er blid, interessert og forståelsesfull. Viktig for meg å ha en lege man kan stole på.