Geir Sneen

Autorisasjon (2000)

0 av 2000

Geir Sneen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Geir Sneen

Glad jeg ikke har han som lege lenger

Jeg har byttet lege, og går ikke lenger hos Sneen.
Ved enkle plager som er lette å behandle, har han vært flink.
Men når jeg fikk en plage som ikke var så konkret, ble jeg ikke tatt på alvor. Følte ikke at jeg ble sett eller hørt, og følte meg rett og slett dum der jeg satt. Han virker sliten og uinteressert i jobben sin, og jeg gruet meg til å gå til han. Det virket heller ikke som at han var forberedt til timen, - han burde iallefall ha tittet på journalen til neste pasient før han fikk pasienten inn.
Flere av kontordamene er også veldig sure.

Arrogant og uten empati.

Ja, han smilte hele tiden, men det var de eneste bra han gjørde.
etter å forklare min problema han ordinerte tabletter uten å spørre om jeg var alergisk mot noe.
Han vurderte uten å sjekke hva det var egentlig feil, bare skrev på PC hva jeg sa.
Jeg sa at jeg hadde blodtrykk problemer og han bare sa at det var umulig uten å måle.
Også konstaterte jeg forrige blodmangel problemer, ba om blodprøve siden jeg føler meg mer sliten enn vanlig og hans svar var "alle føler seg sliten" og peket til sol.
Hvis du vil ha en rask vurdering, noen tabletter og dra hjem Geir er legen din. Men hvis du liker at legen har empati bedre velge en annen.

Svært kompetent fastlege

Jeg har Geir Sveen som fastlege - han er svært empatisk og oppfølgende.

Trygg å trevlig

Är nöjd generellt, lyssnar bra och har alltid ett svar på frågor. Trevlig karl som det är lätt att prata med.

Kan ikke anbefale denne legen

Jeg har endelig fått byttet fastlege. Jeg har brukt Sneen i for mange år - og han kan jeg ikke anbefale til noen. Han er uinteressert i pasienten, og tar kjappe løsninger. Jeg tar turen til fastlegen min toppen en gang i året (da mest for henvisning videre), og hver gang får han meg til å føle meg dum og at det var helt bortkastet bruk av min tid.

Jeg anbefaler ham å løfte blikket fra PC'n/boka, være nysgjerrig på pasienten og smile.

I tillegg er damene på forværelset noen ordentlige surpomper!