Geir Sneen

0 av 2000

Geir Sneen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Geir Sneen

Anbefales!

Jeg var slett ikke klar over at denne tjenesten fantes før i dag, og når jeg ser alle de negative kommentarerene, føler jeg det er på sin plass å slå tilbake mor dette.
Jeg har gått til Geir i over sju år og har alltid opplevd ham som svært empatisk og forståelsesfull, veldig lett å prate med og at han alltid har tatt meg som pasient på alvor, i tillegg til at han også oppleves som lett tilgjengelig til tross for mengden pasienter.

Anbefales på det varmeste!

Veldig flink

Jeg har kun opplevd Geir Sneen som en empatisk, kunnskapsrik og flink lege. Har gått til ham i mange år, og kommer til å fortsette med det. Jeg må si jeg reagerer på at det er blitt kommentert at han kun er vennlig mot jevnaldrende menn. Jeg er kvinne, og har alltid blitt tatt på alvor og alltid med et smil. Anbefales på det sterkeste!

Min fabelaktig dyktige fastlege

Det virker som de fleste som skriver på legelisten er de som er negative. Er man fornøyd gidder man vel bare ikke, som ellers i livet.

Geir Sneen er en fantastisk lege jeg har hatt gleden av å gå til i åtte år.

Jeg hadde bare hatt ham i noen måneder da jeg havnet i en kritisk suicedal fase, da ga han meg sitt privatnummer med beskjed om å ringe ham når som helst på døgnet, og at han ville komme på hjembesøk med en gang dersom det ble kritisk igjen.

Dette er altså ikke en veldig uinteressert og arrogant lege, snarere tvert imot.

Jeg har alltid blitt opplevd å bli tatt på alvor og fått grundige utredninger/henvisninger o.l de gangene jeg har hatt behov for det.

Til tross for at Sneens liste nesten er full opplever jeg at jeg stort sett får time meget raskt, jeg har heller aldri opplevd å bli sittende å vente lenge på "overtid" på venterommet.

Alt i alt er jeg så takknemlig og fornøyd med Sneen som fastlege at jeg vil anbefale ham til alle mine venner og kjente. Mange av dem har fulgt mitt råd og er like fornøyd som meg.

Ikke bra

Jeg har kun vært et par ganger hos Geir Sneen, og jeg synes han virker usympatisk og uempatisk. Kan ikke anbefales!

Arrogant og sliten

Han virker dessverre sliten og lei av jobben sin. Litt rart å være bekymret for om legen har det bra, det burde være andre veien. Det er ikke hyggelig å være pasient hos han lenger, han er altfor arrogant og hånlig. Han tar for kjappe avgjørelser basert på altfor vage indikasjoner. Han kan godt ta seg en lang ferie og kutte ned på antall pasienter slik at han har tid og ork til å ta seg av de han har.