Stensparken Medisinske Senter

Telefonnummer23 33 35 8023 33 35 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Thereses gate 35B 0354 Oslo

Siste vurderinger av Stensparken Medisinske Senter

Flinkeste legen jeg har hatt

Lege: Somaye Darvishi Skrevet

Denne legen har jeg gått til når hun jobbet som vikar for min fastlege i 2016. Er så glad for at jeg endelig kan velge henne som fastlege. Hun tar seg alltid god tid til å lytte og undersøke nøye. Hun er blid, hyggelig og ikke minst en flink lege. Jeg føler meg godt ivaretatt hos henne. Anbefales!

Du finner ingen bedre

Lege: Somaye Darvishi Skrevet

Somaye er den flinkeste legen jeg noensinne har besøkt. Hun lytter til deg og hun gir deg oppfølging som få leger gjør. Jeg har byttet fastlege til henne fordi jeg hørte mye fint om henne og alt stemmer. Legekontoret er veldig bra og ligger sentralt i byen.

Varierende

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Fastlege i 15 år. Faglig kompetanse er høy, tror jeg. Han viser til tider interesse for deg som individ og ønsker å hjelpe. Men dette avhenger svært mye om hvorvidt han er forsinket og stresset. Det virker som han lar sitt private henliggende lett overføres på meg som pasient. Jeg har opplevd sjokkerende mangel på innsikt og empati samt dårlige henvisninger og manglende forberedelser til time. Legekontoret virker dårlig bemannet med lavt kvalifiserte vikarer og legesekretærer.
Et pluss er at han ofte gir deg det du vil. En god grunn til å beholde ham som lege.

Konkret og effektiv - anbefales

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Morten er konkret og effektiv. Stiller presis diagnose, anbefaler rett behandling og god på oppfølgning.

Nedlatende, dårlig tid, lite empatisk, arrogant

Lege: Rikke Adele Raftemo Skrevet

Jeg leste anmeldelsene før jeg byttet til denne fastlegen og nå angrer jeg på at jeg ikke tok de mer seriøst. Jeg bruker fastlegen lite og er stort sett frisk. Det siste året er jeg dessverre blitt syk. Å ha Rikke som fastlege når man blir syk føles ikke godt. Jeg har aldri slappet av hos henne, aldri turt å spørre om det jeg lurer på og som plager meg. Dette er fordi hun alltid har dårlig tid, hun er ikke empatisk, hun er nedlatende, arrogant, viser ingen forståelse, hun er brå/ hensynsløs og jeg føler ikke at jeg har blitt tatt seriøst. Når man faktisk blir syk blir man sårbar. Å spørre om hjelp kan være vanskelig, og med Rikke som fastlege, tilnærmet umulig på grunn av hennes væremåte.

Hennes medisinske kunnskap kan jeg ikke uttale meg om, for den har hun ikke evnet å formidle, men som helsepersonell selv og menneske, er det viktigste for meg den sosiale kunnskapen til å kunne håndtere mennesker i vanskelige situasjoner. Følelsen av å bli nedsnakket og avvist når jeg var på mitt svakeste føltes forferdelig. Jeg ble ikke tatt seriøst og jeg følte ikke at jeg fikk de henvisningene jeg hadde behov for.

Jeg har ikke tillit til denne fastlegen og vil ikke anbefale henne.