Stensparken Medisinske Senter

Thereses gate 35B 0354 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stensparken Medisinske Senter

Dyktig behandler som bryr seg og «ser» pasienten.

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Jeg har hatt Dr. Sortebogen som fastlege i 10 år nå. Kjente ikke til han, men valgte han pga navnet og fordi jeg bor i området. Gjennom livskriser og psykisk dårlig helse har han holdt i meg og mine ulike behandlere. Lyttende, nysgjerrig og åpen. Alltid kjapp med henvisninger og kjenner dyktige behandlere. Fysisk har jeg ikke mange plagene, men han ser hvordan ting henger sammen Første gang jeg var hos Dr. S så jeg Navy Seals - No man left behind plakaten som møter deg når du kommer inn. Jaha? Tenkte jeg. Så satt jeg meg i stolen og så Ravi Shankar plakaten på innsiden av døra. Ved siden av den en tegning Pushwagner hadde laget til han. Da ble jeg rett og slett nysgjerrig. Så Dr S er en åpen fyr med omsorg for pasientene sine som er rett på sak, faglig dyktig og trygg. Anbefales på det varmeste!

Genuin og trygg.

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Helt super oppfølging.

Får en ekte følelse av omsorg.
Leser igjennom journalen hver gang, holder seg oppdatert.
Virker som han genuint ønsker å hjelpe.
Tar meg seriøst og har fulgt meg opp kontinuerlig.

Seriøs, faglig dyktig og hjelpsom

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Faglig flink lege som gir gode og direkte tilbakemeldinger. Du bør tåle å høre det som det er, men han hører også på tilbakemeldinger om han har misforstått noe eller får et godt begrunnet innspill tilbake. Svarer raskt, og henviser videre ved behov. Han har lang erfaring, og vet når han bør sende pasienten til andre som har andre spesialiteter. Har ingen problemer med å anbefale ham til andre.

Nedlatende og usympatisk

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Jeg har stort sett forsøkt å holde meg til e-konsultasjoner med Steinar, men de gangene jeg har måttet møte opp fysisk har vært ganske sjokkerende. Jeg er selv sykepleier, men på sykehus, så er vant til å jobbe med leger i det daglige, og har jobbet med mange forskjellige opp gjennom årenes løp, men jeg har ALDRI møtt en så ufordragelig lege som han her, og måten han snakker til meg. Han tiltaler meg både som "lille venn", og sier "ja, fliiiink, fliiink" som jeg er en bikkje, hvis det er noe medisinkunnskap jeg nevner grunnet kompetansen jeg har fra yrket mitt. Kommer jeg med et forslag en av legene på jobb har sagt, vil han ikke høre snakk om det. Jeg syns heller ikke han fremstår særlig kunnskapsrik eller oppdatert, og avbryter konstant. Jeg står på venteliste for ny fastlege nå, og håper virkelig jeg snart får byttet.

Svært nedlatende og til lite hjelp

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Søkte hjelp angående ulcerøs kolitt som jeg fikk påvist for ~ 10 år siden. Han klarte ikke å svare på spørsmålene mine, og endte heller opp med å svare meg på en ekstremt nedlatende måte - svært ubehagelig opplevelse. Har i ettertid søkte hjelp fra andre. Aldri møtt en så nedlatende og lite behjelpelig lege. Frarådes.