Stensparken Medisinske Senter

Thereses gate 35B 0354 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stensparken Medisinske Senter

Styr unna om du vil ha hjelp

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

Eleonora er en fraværende lege som ikke følger opp det hun skal gjøre. Hun sluntrer unna og gir ikke tilstrekkelig hjelp, noe som er ekstra krevende for en pasient som allerede går i motbakke. Anbefaler å styre unna henne, da hun har vist seg å være en av de verre legene jeg har vært borti. Som lege er det vanskelig å få tak i henne, og har i perioder hatt mer kontakt med vikarlege.

Utilgjengelig

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

Har de siste gangene (over tid) blitt møtt av en vikar og ikke Eleonora. Vikaren er sikkert en dyktig lege, men han er veldig treig, snakker seg bort og har generelt problemer med kommunikasjon. Nå må jeg byttet lege for å få hjelpen jeg trenger. Kan også nevne at det nye kontoret kun har trappeadkomst og ikke er barnevennlig.

omtenksom og dyktig

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Allsidig lege, svært dyktig, menneskelig fokusert.
Følger med.
Jobber for pasienten og sparer ikke når det er nødvendig.
Profesjonelt miljø og veldig dyktige vikarer.

Trygg og fårståelsesfull

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Han har vært minfastlege i mer enn 15 år. Meget fornøyd. Har flyttet 6 mil fra Oslo, men ønsker ikke å bytte fastlege (selv om jeg kanskje bør) . Lytter og rekvirerer videre når han mener det er nødvendig. Jeg kjører gjerne de milene

Grundig og lyttende

Lege: Rikke Adele Raftemo Skrevet

Rikke Raftemo er en lege som tar pasientens problem på alvor, lytter til pasientens beskrivelse, undersøker, og følger opp. Man opplever å bli hørt, og ikke minst at hun tar seg tid.

Dette er en Pluss-tjeneste.