Stensparken Medisinske Senter

Thereses gate 35B 0354 Oslo
Tlf: 23 33 35 80 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Stensparken Medisinske Senter

Beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Rikke Adele Raftemo Skrevet

Rikke Raftemo er to the point, hyggelig, effektiv og blid - akkuratt sånn en fastlege skal være! Perfekt for mine behov. Veldig fornøyd!

Anbefales varmt. Fast fastlege i over ti år

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Jeg anbefaler Sortebogen på det varmeste. Selv om jeg flyttet fra Oslo til Bærum i fjor, beholder jeg han som fastlege.

Kun positive ting å si om Sortebogen og teamet. Faglig trygg, engasjert i sine pasienter og ikke minst hyggelig!

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Morten har absolutt vært den beste legen jeg har hatt.
Jeg flyttet til han for ett år siden og har siden det vært veldig fornøyd.Diagnoser som min tidligere lege ikke har klart å stille har Morten funnet ut av.Han har sørget for at jeg har kommet meg til de spesialistene jeg trengte å gå til og jeg har følt meg godt i være tatt hele veien.
Anbefales på det sterkeste.

Effektiv, lett tilgjengelig og pålitelig.

Lege: Rikke Adele Raftemo Skrevet

Stort sett en god fastlege som har tatt meg på alvor. Ved behov har hun henvist meg videre til spesialist. Hun er effektiv, men noen ganger litt for effektiv, og det går på bekostning av å lytte til mine spørsmål og bekymringer som kan være en viktig del av god helsehjelp. Hun er veldig direkte og rett frem, men også noe lunefull i travle øyeblikk. Kanskje ikke en god match til psykiatri og barn. Alt i alt pålitelig og grundig.

Kunnskapsrik og engasjert

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Har hatt dr. Sortebogen som fastlege i fire år. Han har alltid tatt meg på alvor, gitt effektiv behandling og viderehenvist raskt når det har trengtes. Jeg har opplevd ham som en engasjert lege og en god lytter. Han gir klare tilbakemeldinger og følger opp behandlingen. Anbefales på det varmeste. Har også fått god hjelp og service av vikarlege og helsesekretærene.