Stensparken Medisinske Senter

Thereses gate 35B 0354 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stensparken Medisinske Senter

Oseriös

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Upplevde första mötet ok men detta är riktigt illa,upplever en stark maktarrogans,denna Lege vill jag icke rekommendera till någon och receptionen är direkt otrevlig passivt aggressiv men dom är duktiga på att fakturera när du verkligen trenger hjälp får du ingen här råder cynisme styr undan.

VELDIGt engasjert lege

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Kort skrivet, så fik han mig på 1e Konsultation, sjekket av annen specialist på spesifikk område OG boket in mig på MR røntgen.

Bara för perspektiv, så nekta min lege mig alltid det og skrev en recept og sykemeld..

Otroligt dejligt att endelig ha en proff lege som har min helse i fokus

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Ruth Elin Dalen Skrevet

Varm, imøtekommende, nøye og flink! Ble kjempe godt fulgt opp under graviditet og barsel. Beste legen jeg har hatt!

Trygg og kompetent

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

Dr Brodwall er Imøtekommende, lyttende, kunnskapsrik, engasjert, empatisk, uredd og sympatisk.
Hun er opptatt av sine pasienter.

Trygg og fårståelsesfull Kunnskapsrik

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Beste legen. Vært min fastlege i mer enn 20 år. Til og med etter jeg flytta fra Oslo. Veldig fprnøyd, Fulgte alltid opp.Ble tungvint med lege alngt unna i lengden, så det ble bytte. Det var IKKE lett å forlate den legen.Har fått ny fastlege der jeg bor nå. Virker fin han også, men...... Savner STENSPARKEN MEDISINSKE SENTER OG SORTEBOGEN