Stensparken Medisinske Senter

Telefonnummer23 33 35 8023 33 35 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Thereses gate 35B 0354 Oslo

Siste vurderinger av Stensparken Medisinske Senter

Savner henne!

Lege: Rikke Adele Raftemo Skrevet

Jeg måtte bytte fastlege grunnet flytting til annen kommune.
Rikke er lyttende, forståelsesfull og gir seg ikke før hun har funnet en riktig diagnose. Hun kan være litt tøff og bestemt, men kun i beste mening, til pasientens beste.
Hun er den beste fastlegen jeg noensinne har hatt. Jeg savner henne!
Jentene på kontoret er også helt fantastiske.

Beste fastlegen eg har hatt!

Lege: Ruth Elin Dalen Skrevet

Ruth Elin Dalen er ein empatisk og proffesjonell lege. Eg hadde ho som fastlege då eg budde i Oslo og vart alltid møtt av ein lege som var interessert, tok meg og mine problemer på alvor og som hugsa meg for kvar gong. Ho hadde aldri dårleg tid og eg følte meg velkommen. Eg har hatt to andre fastleger etter at eg flytta til ein anna by og det har vore tøft. Eg slit bla med ein del psykiske plagar og ikkje alle fastleger er like imøtekommande og sympatiske. Eg saknar fastlegen min!

Engasjert og kunnskapsrik

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Fokusert, 100 % tilstede for meg som pasient.
Med 2 kroniske sykdommer følte jeg meg ivaretatt og trygg.

Ikke fornøyd

Lege: Rikke Adele Raftemo Skrevet

Oppleves som effektiv og på tiden. Oppleves derimot som hun alltid har dårlig tid, til tider følt at jeg ikke blir tatt seriøst eller hørt. Lite kunnskap om psykisk helse og vanskelig å få henvisning til psykolog.

Hverdagshelt 😊

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Morten Sortebogen har vært fastlegen min i nesten tolv år nå, og jeg har bare flotte ting å si om han. Han tar seg alltid tid og tar problemene mine seriøst, og har et behagelig vesen som gjør at man føler seg trygg. Uansett om det har vært fysisk eller psykisk sykdom, så har han alltid gode råd og er rask til å hjelpe så godt han kan. Jeg stoler veldig på han, og føler meg alltid bedre etter en konsultasjon. Verden trenger flere leger som Morten 😊