Stensparken Medisinske Senter

Thereses gate 35B 0354 Oslo

Siste vurderinger av Stensparken Medisinske Senter

Lite interessert og dårlig tid

Lege: Somaye Darvishi Skrevet

Etter å ha flyttet var jeg nødt til å bytte fastlege og endte opp med noe i nærheten.

Skulle ha oppfølging etter en tidligere behandling hos annen lege, men hun virket lite interessert i å hjelpe. Sendte meg raskt ut igjen og var veldig påståelig om at alt var i orden.

Når det er sagt fikk jeg raskt time og kom fort inn, men har valgt å bytte fastlege da hun ikke passet for meg.

Lite imøtekommende lege

Lege: Somaye Darvishi Skrevet

Fikk dessverre ikke et godt inntrykk av legen. Følte hverken jeg ble hørt eller at mine plager ble tatt seriøst. Også veldig vanskelig å få legetime, ofte flere ukers ventetid.

Travel og lite forståelsesfull

Lege: Somaye Darvishi Skrevet

Etter å ha ventet to timer på å komme inn da de hadde "mistet min time" kom jeg endelig inn. Somaye oppleves som travel og lite forståelsesfull, og så å si kaster meg ut av døra før jeg har fått sagt alt jeg hadde å si. Var der inne i max 7 minutter og opplevde at hun ikke gjorde noe for å sette seg inn i min situasjon. Mulig hun er god på typiske enkle legebehandlinger, men hun skjønner seg ikke på det mellommenneskelige. Gikk ut med et panikkanfall.

Trygg og effektiv

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Etter å ha hatt Sortebogen som fastlege i fem år, kan jeg si at han er en engasjert lege, som jobber grundig og effektivt. Har alltid følt meg tatt på alvor. Han har, så vidt jeg kan bedømme, truffet rett med diagnoser og behandling. Anbefales.

Lei

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Har hatt Sortebogen som fastlege de seneste årene, men som regel en vikar. Vikarene har vært helt supre, men sist jeg skulle ha time, så fikk jeg Sortebogen. Han snakket nedsettende om kollegene sine (altså sine vikarer), han skrøt mye om egen praksis - legepraksis og styreverv utenom som ikke har noe med min helse å gjøre. Han tok seg betalt for en dobbelttime fordi personen etter meg ikke møtte opp og han mente jeg trengte oppmerksomheten hans for en dobbelttime, noe som ikke var nødvendig for noen enkle tester. Jeg følte meg overkjørt og ble stadig avbrutt av utfordringene jeg prøvde å legge frem. Han himlet med øynene når jeg ikke har forstått faget hans og stiller enda et spørsmål for å få klarhet i problemet. Har nå sett meg lei og har byttet fastlege.