Stensparken Medisinske Senter

Thereses gate 35B 0354 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stensparken Medisinske Senter

Fantastisk Lege,

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Han er i særklasse, vært min fastlege i mange år, kunnskapsrik, hjelpsom, sympatisk og tar tid å høre på deg, meget proff, anbefales som fastlege.

Verdens beste

Lege: Ruth Elin Dalen Skrevet

Ruth Elin er så dyktig, varsom, trygg, klok og varm. Hun er lyttende og respektfull, henviser videre hvis hun er i tvil, og har dyktige kontakter. Hun følger deg opp, og bryr seg. Veldig fin å snakke med når noe er vanskelig, og hun tar seg ekstra tid når det gjelder. Kan ikke bli bedre.

Helt fantastisk lege!

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Er en empatisk og dyktig lege, god kommunikasjon mellom pasient og lege og tar seg tid til deg so person.
Flink til å lytte og passer på at prøver tas før en eventuell diagnose.
Har bare gode opplevelser hos Morten, virker som han har et godt samarbeid med resten av teamet på legesenteret.

Styr unna om du vil ha hjelp

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

Eleonora er en fraværende lege som ikke følger opp det hun skal gjøre. Hun sluntrer unna og gir ikke tilstrekkelig hjelp, noe som er ekstra krevende for en pasient som allerede går i motbakke. Anbefaler å styre unna henne, da hun har vist seg å være en av de verre legene jeg har vært borti. Som lege er det vanskelig å få tak i henne, og har i perioder hatt mer kontakt med vikarlege.

Utilgjengelig

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

Har de siste gangene (over tid) blitt møtt av en vikar og ikke Eleonora. Vikaren er sikkert en dyktig lege, men han er veldig treig, snakker seg bort og har generelt problemer med kommunikasjon. Nå må jeg byttet lege for å få hjelpen jeg trenger. Kan også nevne at det nye kontoret kun har trappeadkomst og ikke er barnevennlig.