Stensparken Medisinske Senter

Thereses gate 35B 0354 Oslo

Siste vurderinger av Stensparken Medisinske Senter

Bryr seg og tar pasienten seriøst

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Jeg har hatt Sortebogen som fastlege i nærmere ti år og jeg har kun gode ord å si om han. Han er observant og tar meg seriøst, enten det er fysiske eller psykiske grunner til besøket. Er det lenge siden et besøk spør han om hvordan det går og vil ha oppdatering. Han er en trygg lege jeg føler hundre prosent tillit til. Jeg opplever at han bryr seg, og jeg føler meg sett og hørt hver gang jeg har vært hos han. Jeg føler han tar seg tid og jeg får hjelp til det jeg kommer for, eventuelt så blir jeg henvist videre til spesialister. Jeg anbefaler og har anbefalt flere Sortebogen som fastlege, og det på det varmeste!
Jeg pendlet fra Fredrikstad noen år for å beholde Sortebogen som fastlege da jeg ikke var fornøyd med to andre leger der. Jeg kan ikke være mer fornøyd med Sortebogen og legesenteret, og det etter ti år.

Gode vikarer og fastlege

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Har hatt morten som fastlege nå i 8 år, og jeg anbefaler morten som fastlege til de som spør.
Han er veldig kunnskapsrik, tar seg til til og lytte.
Har også vært hos vikaren Martin, er også veldig fornøyd med han.

Elendig vikar

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Morten er hyggelig og effektiv når det først er han man får time hos. Har hatt vikaren Jonas Bergland de fleste gangene, og har også vært veldig fornøyd med han.

Vikaren Martin, derimot, er en helt annen opplevelse. Jeg var hos ham første gang i november for å ta noen blodprøver. Får beskjed om at jeg ikke hører noe fra dem dersom alt er som det skal være. Hører ingenting, føler meg elendig, men regner med at det må være noe annet. I mai får jeg en tekstmelding om at jeg har noen svært lave verdier og at resepten kan hentes på apoteket. Et halvt år senere, altså.

Samboeren min har dessverre også vært nødt til å gå til samme vikar. Kom inn med kraftig influensa. Først venter han 40 minutter. Vikaren er stressa og tar seg ikke tid til å lytte, og det eneste han gjør er å måle blodtrykket og si at det ser fint ut. Han mente også at han kunne gå på jobb dagen etter, noe som ikke var aktuelt. Etter litt om og men fra min samboer, klarte han å overtale vikaren til å la han ta en blodprøve og få sykmelding for to dager. Han ville ikke gi ham sykmelding for dagene i forkant av timen, fordi "da måtte han ha kommet før". Det er ikke like lett når de aldri har ledig time. Etter timen ventet han 30 minutter på svar fra blodprøven, og ble omtrent husjet hjem.

Elendig vikar, elendig service. Nå bytter vi fastlege begge to.

En fantastisk lege!

Lege: Rikke Adele Raftemo Skrevet

Jeg stiller meg virkelig helt uforstående til mye av det folk skriver om Rikke her. Har hatt henne som lege over flere år, og har slitt med både fysiske og psykiske plager. Jeg har alltid følt at hun har lyttet til meg og følt meg tatt vare på, på Rikkes kontor. Hun kan være litt tøff noen ganger, men kom igjen da, er det ikke det vi trenger noen ganger? Har heller aldri vært med på at hun har vært forsinket. Så om du vurderer Rikke som lege vil jeg på det varmeste anbefale henne.

Trygg og effektiv

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Etter å ha hatt Sortebogen som fastlege i fem år, kan jeg si at han er en engasjert lege, som jobber grundig og effektivt. Har alltid følt meg tatt på alvor. Han har, så vidt jeg kan bedømme, truffet rett med diagnoser og behandling. Anbefales.