Stensparken Medisinske Senter

Thereses gate 35B 0354 Oslo

Siste vurderinger av Stensparken Medisinske Senter

Raskt ut ikke så raskt inn

Lege: Somaye Darvishi Skrevet

Siden vi hadde byttet lege måtte pasientjournalen overføres Stensparken, naturlig nok. Men å få anbefaling om å kun drikke Faris for magesmerter til et barn var etter min mening veldig lite hjelp. Hun skulle sette seg innom behandlingene barnet gått gjennom så fort (les minst 1mnd) hun får barnets journal og vi har aldri hørt noe fra.
Hun føltes lite omgjengelig rundt barnet og vi har byttet lege nå igjen.
Ingen fare, drikk Faris, gå på tur og ut.

Beste fastlegen

Lege: Somaye Darvishi Skrevet

Somaye er en lyttende fastlege som holder seg faglig oppdatert og tar symptomer på alvor. Hun tar seg god tid og er interessert i å høre på deg. Somaye er forståelsesfull og er ekstra nøye når det gjelder å ta de riktige testene.

Lite interessert og dårlig tid

Lege: Somaye Darvishi Skrevet

Etter å ha flyttet var jeg nødt til å bytte fastlege og endte opp med noe i nærheten.

Skulle ha oppfølging etter en tidligere behandling hos annen lege, men hun virket lite interessert i å hjelpe. Sendte meg raskt ut igjen og var veldig påståelig om at alt var i orden.

Når det er sagt fikk jeg raskt time og kom fort inn, men har valgt å bytte fastlege da hun ikke passet for meg.

Lite imøtekommende lege

Lege: Somaye Darvishi Skrevet

Fikk dessverre ikke et godt inntrykk av legen. Følte hverken jeg ble hørt eller at mine plager ble tatt seriøst. Også veldig vanskelig å få legetime, ofte flere ukers ventetid.

Travel og lite forståelsesfull

Lege: Somaye Darvishi Skrevet

Etter å ha ventet to timer på å komme inn da de hadde "mistet min time" kom jeg endelig inn. Somaye oppleves som travel og lite forståelsesfull, og så å si kaster meg ut av døra før jeg har fått sagt alt jeg hadde å si. Var der inne i max 7 minutter og opplevde at hun ikke gjorde noe for å sette seg inn i min situasjon. Mulig hun er god på typiske enkle legebehandlinger, men hun skjønner seg ikke på det mellommenneskelige. Gikk ut med et panikkanfall.