Britta Spies

Autorisasjon (1994)

Britta Spies er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Britta Spies

Dyktig

Jeg byttet fastlege for litt over et år siden etter anbefaling og er veldig fornøyd. Opplever å bli tatt på alvor og at hun følger godt opp. Hun fremstår som en dyktig lege med integritet, som man kan stole på. Hun lytter til pasienten, men tør å komme med egne vurderinger

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt

Jeg har hatt en del forskjellige fastleger da jeg har flyttet en del, og Britta Spies er den beste jeg har vært borti. Hun tar meg seriøst uansett hvor stort eller lite problemet er, hun får meg til å føle meg trygg og hørt og jeg får inntrykk av at hun oppriktig bryr seg om å hjelpe meg.

Jeg stod på venteliste i seks måneder og det var det så absolutt verdt. Det er som regel en grunn til at en lege har venteliste!

Dyktig

Første gang jeg var hos Britta i dag. Fikk inntrykk av en dyktig lege som tar pasienten på alvor. Virker etterrettelig og effektiv. Følte meg godt ivaretatt. Anbefales.

Kald og distansert

Min erfaring med henne som fastlege er at hun er kald og distansert. Hun gir lite informasjon, selv når det etterspørres, og fremstår som relativt uinteressert. Anbefales ikke.

Alltid vært fornøyd

Alltid vært fornøyd med Britta.
Hun har virkelig hjulpet meg og uten henne hadde jeg kanskje ikke vært her jeg er idag.
Hun er ikke fordomsdømmende, hun tar deg på alvor.
Har aldri opplevd at hun har "feid problemer under teppet".
Jeg trenger ikke en lege som jatter med og som snakker om været. Jeg trenger en bestemt lege som kan lytte og hjelpe. Og hun har virkelig hjulpet meg med så mye.
Kan anbefale henne videre til alle som vil ha en lege som gjør den jobben som må gjøres, grundig. Nå er det ikke alle som trenger legen sin så mye som jeg har trengt oppigjennom årene.
Men hun vil virkelig ditt beste, og er en flink lege.