Britta Spies

Autorisasjon (1994)

Britta Spies er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Britta Spies

Super lege!

Grundig, interessert og effektiv.
Prøver å finne gode løsninger.
Veldig fornøyd med Britta som fastlege i mange år👍🏼

Tydelig, kunnskapsrik og hyggelig

Dr. Spies er proff, hyggelig og ærlig. Hun får meg til å føle meg trygg og ivaretatt. I tillegg tar hun meg på alvor og senteret har også svært flinke og hyggelige folk på labben og i resepsjonen.

Faglig flink

Oppdatert og engasjert i pasient. Hyggelig og empatisk. Veldig fornøyd med oppfølging gjennom mange år👍🏻

Meget fornøyd

Har hatt Britta som lege siden jeg flyttet til Oslo. Opplever henne som trygg og kompetent i sitt fag. Hun lytter til problemene mine, forstår hvor fokus skal være og tar mine henvendelser seriøst. Hun er effektiv og direkte på en god måte. Har vært hos henne med både fysiske og psykiske utfordringer, og hun har alltid gode løsninger og jeg har fått henvisninger og medisin ved behov. Føler meg trygg og blir møtt med forståelse og et smil. Man får raskt time, og jeg opplever henne som effektiv på tilbakemelding og god på oppfølging både via skriftlig og muntlig fjern-kommunikasjon. Har anbefalt henne til alle ved prat om lege, og kunne ikke tenkt meg å bytte. Meget (!) fornøyd.

Dyktig lege

Britta Spies har vært min fastlege i flere år. Hun er veldig dyktig, tar mine helsebekymringer på alvor og har hjulpet meg å bli frisk flere ganger.