Britta Spies

Norabakken Lege og kiropraktorklin. Kvinne, 53 år

Autorisert1994

Norabakken Lege og kiropraktorklin.

Pilestredet 75D 0354 Oslo
Britta Spies er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Britta Spies

Tar deg ikke seriøst

Britta Spies anbefales ikke. Hun tok ingen av problemene mine seriøst og nærmest himlet med øynene flere ganger når jeg fortalte hva som hva galt med meg. Har aldri følt meg så ubekvem hos en lege før, gruet meg alltid til å gå til henne fordi jeg gikk ut med en dårlig følelse hver gang hadde vært der. Følte hun var dømmende og hun fant aldri ut hva som var galt, henviste heller ikke videre til noen som hadde mer peiling. Byttet fastlege og fikk henvisning med en gang og en løsning på problemene. Damene i laboratoriet på Norabakken lege er derimot veldig hyggelige og snille.

Erfaren og hyggelig fastlege

Spies har vært min lege siden før fastlegeordningen trådte i kraft. Hun er oppriktig interessert i min helse og mitt liv. Jeg opplever Spies som dyktig i sitt fag. Spies tar seg alltid god tid under mine konsultasjoner, til tross for at hun har en travel og krevende arbeidshverdag. Jeg kunne vanskelig vært mer fornøyd.

Super fastlege

Britta er veldig flink og profesjonell i sitt arbeid. Hun tar deg på alvor og gjør sitt beste for å løse dine problemer/ bekymringer. Jeg kan absolut anbefale henne på det aller sterkeste.

Lite kommunikativ

Denne legen kan virkelig jobbe med å kommunisere bedre med pasientene sine; hun gir lite informasjon når spurt om hva som feiler en og har av og til ignorert eller avfeiet spørsmål. Ringer ikke tilbake så må booke ny time og får kun snakke med helsesekretæren / kontordamene i telefonen.

Ikke grundig - og liten vilje til å finne underliggende årsaker

Jeg har hatt henne som fast lege alt for lenge. Hun er opptatt at å ikke involvere seg - og ikke gå grundig til verks. Hun er redd for å henvise til spesialister, og jeg forstår ikke hvorfor. Virker som hun er opptatt av å spare helsevesenet for kostnader og la min helse ta kostnaden i stedet.