Britta Spies

Norabakken Lege og kiropraktorklin.

Autorisasjon (1994)

Norabakken Lege og kiropraktorklin.
Pilestredet 75D 0354 Oslo
Britta Spies er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Britta Spies

Meget fornøyd

Har hatt Britta som lege siden jeg flyttet til Oslo. Opplever henne som trygg og kompetent i sitt fag. Hun lytter til problemene mine, forstår hvor fokus skal være og tar mine henvendelser seriøst. Hun er effektiv og direkte på en god måte. Har vært hos henne med både fysiske og psykiske utfordringer, og hun har alltid gode løsninger og jeg har fått henvisninger og medisin ved behov. Føler meg trygg og blir møtt med forståelse og et smil. Man får raskt time, og jeg opplever henne som effektiv på tilbakemelding og god på oppfølging både via skriftlig og muntlig fjern-kommunikasjon. Har anbefalt henne til alle ved prat om lege, og kunne ikke tenkt meg å bytte. Meget (!) fornøyd.

Dyktig lege

Britta Spies har vært min fastlege i flere år. Hun er veldig dyktig, tar mine helsebekymringer på alvor og har hjulpet meg å bli frisk flere ganger.

Dyktig

Jeg byttet fastlege for litt over et år siden etter anbefaling og er veldig fornøyd. Opplever å bli tatt på alvor og at hun følger godt opp. Hun fremstår som en dyktig lege med integritet, som man kan stole på. Hun lytter til pasienten, men tør å komme med egne vurderinger

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt

Jeg har hatt en del forskjellige fastleger da jeg har flyttet en del, og Britta Spies er den beste jeg har vært borti. Hun tar meg seriøst uansett hvor stort eller lite problemet er, hun får meg til å føle meg trygg og hørt og jeg får inntrykk av at hun oppriktig bryr seg om å hjelpe meg.

Jeg stod på venteliste i seks måneder og det var det så absolutt verdt. Det er som regel en grunn til at en lege har venteliste!

Dyktig

Første gang jeg var hos Britta i dag. Fikk inntrykk av en dyktig lege som tar pasienten på alvor. Virker etterrettelig og effektiv. Følte meg godt ivaretatt. Anbefales.