Norabakken Lege og Kiropraktorklinikk

Pilestredet 75D 0354 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Norabakken Lege og Kiropraktorklinikk

Empatiløs og uproffesjonell

Lege: Elisabeth Meyer Opsahl Skrevet

Hun har fulgt meg gjennom en ekstremt belastende krise som har foregått over et år. Var hjelpsom i starten, men endret seg fullstendig etter at jeg ble diagnostisert med ptsd. Har slitt helt forferdelig mye etter dette og har ikke fått noe svar eller hjelp fra henne. Jeg forstår ingenting av svarene hennes og hun ble til slutt så sint på meg at hun ba meg bytte lege og at hun ikke kom til å hjelpe meg mer. Synes det var uproffesjonelt og ikke minst sårende for meg. Vil ikke anbefale henne til noen desverre.

Hyggelig og imøtekommende, men dømmende over psykiske lid.

Lege: Elisabeth Meyer Opsahl Skrevet

Jeg har gått til Elisabeth i ikke ett år en gang, har hatt et par timer hos henne. Da jeg har gått igjennom noe traumatiserende tidligere, har jeg noe angst og ptsd. Hver gang jeg har går til henne har jeg alltid gått igjen med en følelse at det er noe galt med meg. Hun ser rart på meg, og spør om det går bra - men på en nedlatende måte. Jeg ville også ta noen ekstra tester da det er kreft i familien, dette synes hun var å overdrive, og pustet og peste da hun tok testene. Ikke gått tilbake siden.Åå I tillegg har jeg hatt en del side effects fra covid vaksinen(familie lege i Vestfold har bekreftet), dette var hun ikke enig i. Leger skal se hele bilde av personen, og lytte og ta symptomer alvorlig.
Jeg anbefaler ikke hvis du ønsker en lege som lytter til sin pasient og ikke dømmer.
De som jobber på klinikken er kjempe flinke og time får du raskt.

Dette er en lege som vet hva han gjør.

Lege: Jan Reidar Tunby Skrevet

Er svært fornøyd med Dr. Tunby og Norabakken legesenter generelt. Svært kort ventetid, presis ved oppmøte og tar seg god tid.

Flott, profesjonell og utrolig hyggelig!

Lege: Elisabeth Meyer Opsahl Skrevet

Føler meg sett, profesjonell behandling, utrolig behagelig å være rundt, lett å snakke med og morsom.
Selv med ubehagelige behandlinger er hun nydelig å kommunisere med, flink til å beskrive behandlingen gjennomgående og passer godt på deg etterpå :) utrolig fornøyd, en helt fantastisk dame!

Profesjonell og lyttende

Lege: Cecilie Meyer Kværnø Skrevet

Flott lege som tar seg god tid til å lytte og følger godt opp!

Vil anbefale Cecilie på det sterkeste!