Georg Stang

Autorisasjon (1989)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Georg Stang er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Georg Stang

Unødvendig frekk og uprofesjonell

Jeg opplever å ikke bli hørt eller sett hos denne legen. Vanskelig å ta opp temaer utenfor somatiske plager da han ikke viser noe intresse eller omsorg for pasienten sin. Jeg har hatt flere dårlige opplevelser med han og kommer til å bytte fastlege så fort som muligt. Han er sikkert kliniskt dyktig men utenfor det kan absolutt ikke anbefale.

Umulig å booke time

Ringt 5-6 ganger a 10 minuttet og kommer ikke gjennom. Vi lever i 2019, en kan ikke booke time online (kun helse vest), ingen tilbakering-funksjon. Når jeg først kom gjennom så var det først ledig time 2 uker senere. Fastlege systemet er helt i oppløsning

Beste legen jeg har hatt

Jeg har aldri hatt en så fabelaktig lege, så delaktig i pasientens diagnose og så villig til å hjelpe samt følge opp.
Anbefaler Georg Stang på det sterkeste. Kunne ikke hatt en flinkere lege.

Bra lege

Jeg synes Georg Stang er en god lege, han tar seg tid og tar dine plager på alvor. Han er grundig når han gjør utredning, setter pris på en lege som faktisk er fortsatt nyskjerrig og gir deg følelsen av at han virkelig vil finne ut hvorfor du er syk. Gir gode råd og hjelper deg.
Kan anbefale han

Stang ut!

Uforskammet, brysk og unødvendig frekk; det var mitt første og siste møte med Georg Stand som fastlege. Han var fullstendig klar over at jeg kun hadde fått ham som fastlege grunnet at jeg byttet til hans vikar, og ikke ble med over da hun startet egenfastlegepraksis. Allikevel behandlet han min forespørsel, som var av svært viktig karakter, men kun besto av 20-30 minutter papirarbeid, som en fornærmelse, da han skulle ha sommerferie etter denne dagen.

Jeg hadde da ventet i 4 eller 5 arbeidsdager på å i det hele tatt få time hos Dr. Stang.

Helt ok om du skal sjekke en føflekk, ikke en mann jeg vil delt antydning til problemstillinger i mer sjelelig retning.