Georg Stang

Autorisasjon (1989)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Fredrik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Georg Stang er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Georg Stang

Styr unna!

Frekk og arrogant fremtoning, som gir følelsen av at man er dum og til bry. Ikke lyttende, avbryter til stadighet, og bagatelliserer. Virker som han er lei av jobben sin og det ønsker man jo ikke hos en fastlege.
Jeg er en person som sjeldent går til legen, nettopp i frykt for å bli møtt av en lege slik som Stang. Styr unna!

Veldig profesjonelt

Georg Stang er en av de beste legene jeg har noensinne møtet . Han har mye empati og forstørrelse til pasient . Han et veldig dyktig og profesjonell . Han hører på pasient .

Lite lyttende og avfeiende

Jeg fikk følelse av å nærmest være til kjedsomhet og ble bagatellisert ut ifra min problemstilling.
Han klarer virkelig å fremkalle alt utenom forståelse og omsorg. Likner på å føle seg dum kan man si . Jeg fikk min henvisning som jeg kom for . Og ble påminnet om at jeg heller holder meg til min fastlege neste gang , selvom det fordrer lenger ventetid . Jeg har nå fått vite ut ifra den henviste MR undersøkelsen at det var noe galt.

Made me feel uncomfortable

At each appointment, he makes clear that he doesn't have time to treat my concerns appropriately, that he will not help me with my difficulties with the system, and that he would really rather do as little as possible. I changed GP as soon as I could.

Beste fastlegen jeg har hatt

Har aldri vært mer fornøyd med en fastlege enn jeg er med Dr. Stang. Han hører på hva jeg har å si, og kommer alltid opp med en god og rask løsning på problemer.