Georg Stang

Din Lege AS

1989

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Georg Stang er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Georg Stang

En utmerket lege

Jeg går svært sjeldent til lege, så selv om jeg allerede har hatt G. Stang som lege i årevis, har jeg likevel ikke vært der mange ganger. Men de gangene jeg har vært innom har jeg imidlertid alltid blitt godt mottatt og fått god hjelp. Stang er en dyktig lege som finner problemet raskt, og henviser videre dersom nødvendig. Han er dessuten en svært sympatisk kar, og tar seg gjerne tid til å snakke litt om løst og fast. Jeg er strålende fornøyd.

Dyktig lege, anbefales

Har hatt han som fastlege i snart to år. Får alltid time på dagen dersom det er akutt. Han tar seg god tid, er flink til å lytte og jeg føler at han tar problemene jeg kommer med på alvor. Skal også sies at han har den beste helsesektetæren jobbende hos seg. Alltid fornøyd når jeg går derfra.

ikke godt nok

Han er god til å slå opp i legemiddelboka og skriver resepter.
Har vært hos han gjentatte ganger med samme problem og siste gangen sa han at han skulle undersøke mer og ringe meg. Hørte aldri noe mer fra han, selv ikke etter flere purringer fra min side. Byttet lege

So close..

Anser Stang som en hyggelig, imøtekommende lege.. nei, mener en imøtekommende "kompis av pappa", mye mer enn en lege. Veldig interessert i å prate om kompisting, og kanskje ikke så mye om problemene jeg kom til ham for.
Etter en forholdsvis kraftig allergisk reaksjon på noe jeg (enda ikke) vet hva er, tok vi et fullt panel for å teste for allergener. Fikk aldri noe svar på denne, selv etter purringer.. uproft :/
Virker også som resepsjonisten gjør det meste for ham, og holder klinikken sammen.

Lite forståelse og nysgjerrig på pasienten

Jeg opplever at de få gangene jeg har vært til konsultasjon har følt meg lite velkommen og har heller ikke opplevet at legen har vært interessert i å sette seg inn i min situasjon. Dette gjør at jeg ikke har villet ta opp ting som har hatt mer diffus karakter som f.eks. psykiske ting. Jeg har nå byttet fastlege med håp om å bli møtt med mer åpenhet.