Henrik Steenfeldt-Foss

Autorisasjon (1988)

Henrik Steenfeldt-Foss er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Henrik Steenfeldt-Foss

Alltid dårlig tid

Legen tok som regel forsinket imot til konsultasjoner og ønsket ikke å snakke om mer enn
en medisinsk problemstilling pr time. Jeg fikk derfor alltid frikort i løpet av året. Ofte tidlig. Helheten i behandlingen ved sammensatte, medisinske problemer, ble dessverre fragmentarisk og ikke godt nok ivaretatt. Inntrykket av at han alltid sto på spranget til å behandle pasienter han prioriterte som viktigere enn meg, befestet seg gjennom tre år med konsultasjoner hos ham.

Lyttende og dyktig

Henrik har vært min fastlege i snart 20 år og jeg er oppriktig takknemlig for at jeg er så heldig som har en så fantastisk fastlege.
Henrik er lyttende, snill, oppmerksom, betryggende, oppdatert og kunnskapsrik.

Henrik var spesielt god å ha da jeg gikk igjennom en tøff fødsel og slet i etterkant.

Fantastisk fastlege

HSF har jeg gått til i mange år, veldig opptatt, men en fantastisk lege! har veldig mange pasienter! Alltid omsorgsfull, og gjør sitt aller beste! Hevn ved behov og får alltid hastetime hvis du ringer tidlig samme dag! De andre fast-legene på legesenteret er også veldig bra! Måtte bytte til Samantha Salvesen og Mikkel Mundahl Pga ferie, ikke noe problem like flotte leger som tok seg tid til å lytte, og hjelpe! Sekretærene har gått på ,smilekurs, og har blitt mye bedre nå på service og telefonkontakt!
Anbefales på det varmeste!

Styr unna

Jeg er ikke fornøyd med denne legen.
Det er veldig lang ventetid, også når det er svært viktig. Jeg ble aldri lyttet til og veldig ofte avbrutt. Man får en opplevelse at noe haster og du er i veien. Ingen forståelse for kvinnehelse.

Veldig flink, hjelpsom og omsorgsfull

Dr. SFF har vært min fastlege i 17 år og han har alltid gjort sitt ytterste for å hjelpe uansett hva det er. Men; til tider lang ventetid og forsinkelser og da møter vi en veldig stresset lege som det er utfordrende å forholde seg til. Som pasient da føler man seg rimelig i veien. Hastetimene fungerer fint men det største problemet til Marienlyst Legesenter er uten tvil sekretærene. Går fra vondt til verre til stadighet. Opplever dem som arrogante og lite imøtekommende - og veldig lite tilgjengelige for spørsmål når en er ved luken. Smilekurs?