Henrik Steenfeldt-Foss

Marienlyst Legesenter

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1988

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Marienlyst Legesenter Telefonnummer22 56 70 9022 56 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Slemdalsveien 1 0369 Oslo
Henrik Steenfeldt-Foss er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Henrik Steenfeldt-Foss

Veldig flink, hjelpsom og omsorgsfull

Dr. SFF har vært min fastlege i 17 år og han har alltid gjort sitt ytterste for å hjelpe uansett hva det er. Men; til tider lang ventetid og forsinkelser og da møter vi en veldig stresset lege som det er utfordrende å forholde seg til. Som pasient da føler man seg rimelig i veien. Hastetimene fungerer fint men det største problemet til Marienlyst Legesenter er uten tvil sekretærene. Går fra vondt til verre til stadighet. Opplever dem som arrogante og lite imøtekommende - og veldig lite tilgjengelige for spørsmål når en er ved luken. Smilekurs?

Omsorgsfull

Henrik har vært vår fastlege i snart 21 år. Han har hjulpet oss både som barn, voksen og familie. Han stiller opp, lytter og ordner opp.

Fantastitsk lege med stort hjerte

Dr Henrik er en fantastisk lege med et stort hjerte for sine pasienter. Han har vært familiens fast lege i snart ti år og han er den beste legen jeg kan tenke meg.. Barna våre er også svært glad i Henrik - han lytter, utreder og følger opp.. Jeg kan ikke få full rost Henrik som lege. Tusen takk!

not the best

Wait times could get as long as 1,5 hours with an appointment scheduled, he does prioritise celebrities and it takes about 5 weeks to get an appointment.

Feels like a conveyor belt, getting more than 5 minutes with him is next to impossible, gets defensive and tells you to switch doctors if you question long waits with a scheduled appointment, referencing your inability to cooperate and defending that it is not his nor his staff´s fault for the long wait.

Follow up is non existent, you need to come in and pay him to get your results.

Engasjert ,hyggelig.

Kunnskapsrik,hyggelig,omsorgsfull ,prøver alltid å finne ut av ting.Dårlig tid,litt samlebånd.Vanskelig tilgjengelig .Burde gjøre resepsjonsfunksjonene bedre.