Henrik Steenfeldt-Foss

Marienlyst Legesenter

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1988

Marienlyst Legesenter Telefonnummer22 56 70 9022 56 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Slemdalsveien 1 0369 Oslo
Henrik Steenfeldt-Foss er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Henrik Steenfeldt-Foss

Fantastitsk lege med stort hjerte

Dr Henrik er en fantastisk lege med et stort hjerte for sine pasienter. Han har vært familiens fast lege i snart ti år og han er den beste legen jeg kan tenke meg.. Barna våre er også svært glad i Henrik - han lytter, utreder og følger opp.. Jeg kan ikke få full rost Henrik som lege. Tusen takk!

not the best

Wait times could get as long as 1,5 hours with an appointment scheduled, he does prioritise celebrities and it takes about 5 weeks to get an appointment.

Feels like a conveyor belt, getting more than 5 minutes with him is next to impossible, gets defensive and tells you to switch doctors if you question long waits with a scheduled appointment, referencing your inability to cooperate and defending that it is not his nor his staff´s fault for the long wait.

Follow up is non existent, you need to come in and pay him to get your results.

Engasjert ,hyggelig.

Kunnskapsrik,hyggelig,omsorgsfull ,prøver alltid å finne ut av ting.Dårlig tid,litt samlebånd.Vanskelig tilgjengelig .Burde gjøre resepsjonsfunksjonene bedre.

Den beste legen jeg har hatt.

Han er kunnskapsrik, lytter og er lett tilgjengelig. Han får meg til å føle at det er ok å gå til lege.

Beste legen jeg har hatt noengang

Ansvarsfull, tilgjengelig, kunnskapsrik, lyttende. Vært min fastlege i mer enn 10 år. Kan absolutt anbefale Henrik.