Henrik Steenfeldt-Foss

Samlebåndfølelse

Hva som er bra:
Han er hyggelig og blid

Hva som kan bli bedre:
Det som kan bli bedre er tilgjengelighet. Det tar flere uker å få time.

Min erfaring er at han bruker maks 5 minutter per besøk. Jeg skulle ønske han undersøkte meg grundigere og ikke stresset pga lang kø på venterommet.

Det har vært en kamp å få henvisning til spesialist.

Jeg har byttet fastlege.

Veldig hyggelig lege

Jeg er kjempefornøyd over å ha Henrik som min fastlege. Han har gitt super behandling hver gang det har vært noe, og i forbindelse med graviditet fikk han meg inn på det sykehuset jeg ønsket selv om det var fullt. Legekontoret ligger også lett tilgjengelig og er alltid parkeringsplass rundt hjørnet.

Legen min!

Henrik har vært min lege gjennom 21 år, alltid har jeg følt meg ivaretatt. Alltid finner han løsninger og gir meg best mulig behandling. Kommer ikke til å skifte ut han nei :D

Omtenksom

Henrik er hele familiens lege. han er seriøs, grundig og verdens hyggeligste. Heldigvis er vi stort sett friske, men etter en litt alvorlig tilstand i vinter ordnet Henrik opp med en gang.

De 14 siste årene har Henrik vært min fastlege, og jeg er strålende fornøyd med det. Enkelte ganger kan det ta litt tid å få time hos han, men er det noe som virkelig haster synes jeg alltid man blir prioritert og han klarer å få tid til deg. Han er alltid blid, får deg til å slappe av og hører på det du har på hjertet, samtidig som han er veldig effektiv og ikke kaster bort tiden. Jeg har vel aldri gått fra kontoret hans med feil diagnose.