Henrik Steenfeldt-Foss

Autorisasjon (1988)

Henrik Steenfeldt-Foss er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Henrik Steenfeldt-Foss

not the best

Wait times could get as long as 1,5 hours with an appointment scheduled, he does prioritise celebrities and it takes about 5 weeks to get an appointment.

Feels like a conveyor belt, getting more than 5 minutes with him is next to impossible, gets defensive and tells you to switch doctors if you question long waits with a scheduled appointment, referencing your inability to cooperate and defending that it is not his nor his staff´s fault for the long wait.

Follow up is non existent, you need to come in and pay him to get your results.

Engasjert ,hyggelig.

Kunnskapsrik,hyggelig,omsorgsfull ,prøver alltid å finne ut av ting.Dårlig tid,litt samlebånd.Vanskelig tilgjengelig .Burde gjøre resepsjonsfunksjonene bedre.

Den beste legen jeg har hatt.

Han er kunnskapsrik, lytter og er lett tilgjengelig. Han får meg til å føle at det er ok å gå til lege.

Beste legen jeg har hatt noengang

Ansvarsfull, tilgjengelig, kunnskapsrik, lyttende. Vært min fastlege i mer enn 10 år. Kan absolutt anbefale Henrik.

Han er "bokstavelig talt" vår fastlege.

Dr Henrik er noe det beste som har skjedd oss. Han er super dyktig, lytter til, undersøker videre om han ikke har svar her og da. Følger opp saker og gir seg ikke før han har løst saken. Barna mine stoler på han. Det gjør jeg også.
Han er en populær lege som mange ønsker å være i hans liste. Jeg måttet vente i drøyt et år før vi fikk plass hos han for 13 år siden.
Han har et stort hjerte som rommer mange og alle.
Han samarbeider også med dyktige spesialister.