Svein Stiksrud

Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Svein Stiksrud er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Stiksrud

Meget effektiv og tillitsskapende

Han går alltid rett på sak og gjør lab undersøkelser for å fange opp early warning signaler. Sender meg til spesialist når det er verdier som ikke er normale. Meget god almen lege!

Opptatt av fag, ikke mennesker

Faglig sterk, fremstår som mindre opptatt av mennesker.
Variabelt humør. Glad i å snakke selv.
Lang ventetid for å komme inn.

Arrogant - verste legen jeg noensinne har møtt!

Stiksrud er en meget arrogant lege, som ikke hører på pasienten. Jeg var hos denne legen 3 ganger ettersom jeg tenkte han hadde en dårlig dag ved første konsultasjon (opplevdes mer som kommandosoldat enn lege), men hadde samme negative opplevelse hver eneste gang; arrogant, forutinntatt, lite lyttende, kontant, samt ga råd i motstrid til spesialist på området. Verste legen jeg noengang har møtt!

Arrogant ...

Hadde time og var der 5 min før tiden. Har parkeringsbevis som bevis (11 min) Ventet nesten 1.5 time uten unnskyldning med trøtte barn fra barnehagen. Så gikk han bare med melding til sekretær. Han ropte meg opp på tiden. Utrolig arrogant holdning. Det ble med dette forsøket og skifter på fastlege.

Svært seriøs, nøye, åpen, flink!!!!!

Har lest alle de positive kommentarene andre har skrevet om denne legen som har vært min fastlege i ca. 10 år. At stemmer; jeg kjenner igjen - min - lege :-)

Han er effektiv ( skulle bare mangle med så mange pasienter ), men ville aldri ha "kuttet hjørner", eller slurvet med noe som angår min helse. Jeg synes han er faglig svært dyktig, oppdatert og alltid mentalt tilstede. Lyttende, men ikke dullende. Tydelig og rett og slett intelligent; på mange plan. Egentlig en veldig imponerende person.

Jeg er takknemlig!!! Tusen takk Dr. Stiksrud, visst du leser dette!