Svein Stiksrud

Din Lege AS

1985

Ingen på venteliste

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Svein Stiksrud er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Stiksrud

Flink, tilgjengelig og hyggelig

Går raskt å få time. Er grundig og flink. Alltid lydhør. Sender deg raskt til videre undersøkelser om nødvendig. Kan være bestemt men alltid hyggelig.

meget tilfreds

Han er alltid imøtekommende og hyggelig. Hans vurderinger har vært gode og instrukterende. Hans henvisninger til spesialister har vært tilfredsstillende, lekeså forespørsler vedr medisinering.

Trygt Å ha S.stiksrud som min lege i ca 20 år

Stiksrud er korrekt,vennlig, allment faglig. Han kan virke noe streng,men har erfart at han tenker litt lengere enn her og nå,i sin vurdering. Han har blitt bedre til å lytte ,bedre i innsikt av den psykiske del av et menneske. Han er handlekraftig og utfører sitt yrke etter beste evne. Han kan snakkes til og med. Han er et medmenneske og lege,som ikke lar meg gå ,før prøver o.a er tatt og svar vet jeg blir gitt om det trengs. Jeg kan som pasient. Sende Mail til han og får svar og hjelp. Trygt å ha Svein Stiksrud som lege .

Fantastisk lege og menneske

Har brukt dr. Stiksrud i 25 år+ og kunne ikke vært mer fornøyd. Han er alltid på tilbudsiden, tar alltid litt ekstra tid og har hjulpet til utover det han strengt tatt har måttet. KVALITET!

Meget effektiv og tillitsskapende

Han går alltid rett på sak og gjør lab undersøkelser for å fange opp early warning signaler. Sender meg til spesialist når det er verdier som ikke er normale. Meget god almen lege!