Svein Stiksrud

Din Lege AS

1985

1 person

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Svein Stiksrud er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Stiksrud

Opplever trygghet og at jeg blir ivaretatt

Stiksrud er en lege med mange pasienter i sin stall.
En bør sette av god tid, og jeg tror aldri at jeg noen gang har blitt kalt inn før det har gått minst 20 - 30 min. over tiden. Når det er sagt vil jeg gi honnør til en dyktig lege som har tatt meg på alvor gjennom mange år. Kort sagt han hører på deg, gir deg henvisning til spesialist dersom han mener at det er nødvendig, i tillegg til relevante prøver. Jeg liker at han er direkte og tydelig, og selv med knapp tid føler jeg meg godt ivaretatt.

Svært godt!

Min fastlege gjennom mange år. Jeg føler at Svein alltid tar meg godt imot, og jeg føler han tar nødvendige undersøkelser og tester når det trengs. Jeg opplever at henvisninger fra Dr.Stiksrud alltid får hurtig tilbakemelding og jeg er trygg på at dette også følges opp.

Flink, tilgjengelig og hyggelig

Går raskt å få time. Er grundig og flink. Alltid lydhør. Sender deg raskt til videre undersøkelser om nødvendig. Kan være bestemt men alltid hyggelig.

meget tilfreds

Han er alltid imøtekommende og hyggelig. Hans vurderinger har vært gode og instrukterende. Hans henvisninger til spesialister har vært tilfredsstillende, lekeså forespørsler vedr medisinering.

Trygt Å ha S.stiksrud som min lege i ca 20 år

Stiksrud er korrekt,vennlig, allment faglig. Han kan virke noe streng,men har erfart at han tenker litt lengere enn her og nå,i sin vurdering. Han har blitt bedre til å lytte ,bedre i innsikt av den psykiske del av et menneske. Han er handlekraftig og utfører sitt yrke etter beste evne. Han kan snakkes til og med. Han er et medmenneske og lege,som ikke lar meg gå ,før prøver o.a er tatt og svar vet jeg blir gitt om det trengs. Jeg kan som pasient. Sende Mail til han og får svar og hjelp. Trygt å ha Svein Stiksrud som lege .