Svein Stiksrud

Din Lege AS

Autorisasjon (1985)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Svein Stiksrud er en av 561 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Stiksrud

Dårlig tid

Svein har vært fastlegen min i mange år og jeg opplever han som god på mindre alvorlige plager. Han er likevel dessverre svært lite tilgjengelig og følger ikke opp dersom du ikke selv purrer om dette. Må ofte gå flere ganger til han for å få en behandling som fungerer.

Alminnelig, men overkofident

Jeg hadde behov for å bytte prevensjon og ønsket å gå over til spiral, 29 år gammel (ingen graviditeter). Han så ikke poenget med å henvise meg til gyn, men skulle foreta innsettingen selv. Var utrolig hardhendt, jeg besvimte. Blødde i lang tid etterpå, i tillegg ble jeg overfakturert, og måtte selv gi beskjed om dette. Har man to forespørsler i én konsultasjon er det bare å regne med at det blir veldig mange oppmøter. Jeg sitter oppriktig igjen med følelsen om at han først og fremst er businessmann, så lege, som er leit, fordi det svekker troverdigheten hans.

Trygg og kunnskapsrik

Vært pasient i over 20 år. Dyktig, lyttende og løsningsorientert. God på tilbakemeldinger. En meget dyktig fastlege.

Har gått hos han i 20 år, har full tillit til hans kompetense som lege!!
Får håpe det kan bli 20 nye år🤩🤩

En flink og god fastlege.

Svein Stiksrud er en fastlege man kan ha tiltro til. Han lytter til hvilke symptomer og plager man har, og undersøker grundig, gjerne med blodprøver, og andre laboratorium undersøkelser om dette er nødvendig. Eller også henvisning til spesialist. Han er en erfaren lege med mange år i bransjen, og benyttes av mange pasienter. Kommer nok neppe til å bytte fastlege, så lenge han praktiser.