Svein Stiksrud

Autorisasjon (1985)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Svein Stiksrud er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Stiksrud

Ingen bedre

Samvittighetsfull, positiv, fokusert, hjelpsom, dyktig og humørfylt. I tillegg: Tar seg den tid som trengs.

Er du en som trenger oppfølging, råd og veiledning, så er han ikke din lege

Aldri presis ved timebestilling. Mest opptatt å skrive på PC når du forteller om symptomer. Undersøker deg ikke, blodprøver tas og det er det. Enveiskomunikasjon, ingen diskusjon og forklaring på det du spørr om og er kommet for. Henvisninger når du ber om det selv. Sørget for å få hjelp privat. Skiftet fastlege.

Altfor kjapp

Ser at øvrige kommentarer er forenlige med egen opplevelse Av dr.Stiksrud.
Nennsom og flink, sympatisk ved sying av kutt og tilsvarende. Desverre ikke legen å bruke ved mer sammensatte lidelser (psykososiale feks.) Eller om det trengs mer utredning. For kjapp og forutinntatt. Brukt ham i mange år, men trenger nok etterhvert en mer lyttende lege som ikke har så snau tid.

Legen jeg er glad for å ha valgt.

Han har vært min (og familiens) lege siden før fastlegeordningen, og jeg har aldri hatt noe å utsette på ham. Han er alltid imøtekommende, vennlig, lyttende og rett på sak - noe som passer meg utmerket. Flott at han er yngre enn meg, for da kan jeg regne med å beholde ham så lenge jeg har behov for det.

Profesjonell og personlig

Svein Stiksrud er en meget effektiv og proff fyr! Han har hjulpet meg gjennom mye, både fysiske og psykiske tilfeller. Vi som har han som fastlege er heldige.