Svein Stiksrud

Autorisasjon (1985)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Svein Stiksrud er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Stiksrud

En flink og god fastlege.

Svein Stiksrud er en fastlege man kan ha tiltro til. Han lytter til hvilke symptomer og plager man har, og undersøker grundig, gjerne med blodprøver, og andre laboratorium undersøkelser om dette er nødvendig. Eller også henvisning til spesialist. Han er en erfaren lege med mange år i bransjen, og benyttes av mange pasienter. Kommer nok neppe til å bytte fastlege, så lenge han praktiser.

Meget dyktig!

Jeg venter heller en dag ekstra eller to for å få time med denne fastlegen!
Jeg jobber selv som helsepersonell og har aldri tvilt et sekund på kompentansen til Stiksrud. Han er direkte og presis i sin kommunikasjon og kan muligens virke «arrogant» for en person som liker å bli dullet med, men det viser bare hvor skråsikker han er på sin kompetanse. For min del, skaper det trygghet.
Flink med barn er han også!

Helt suveren

Min fastlege i mange år. Meget dyktig og hører på hva man har å si . Ikke noe snikk snakk her, men veldig omsorgsfull allikevel. Glad han er min fastlege.

Ok fastlege

Svein Stiksrud er en god og fast lege, som kanskje trenger litt overtalelse, men vil hjelpe, også med henvisninger. Desverre brøt vår kommunikasjon til sist sammen.

Stiksrud er ikke legen du velger hvis du trenger dokumentasjon til nav (ta dette på alvor) - men trenger du bare en god fastlege, er han et ganske godt valg.

Effektiv og profesjonell

Dr. Stiksrud er en utrolig kunnskapsrik og dyktig lege. Han er effektiv og direkte, men også grundig ved konsulasjon.