Svein Stiksrud

Autorisasjon (1985)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Svein Stiksrud er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Stiksrud

Veldig god fastlege

Resonderer raskt på forespørselser, ikke minst på epost kveldstid, gir tillit i faglige spørsmål

Dårlig kundebahndling

Mulig han er flink i det medisinske, men hvordan han behandler sine kunder er han ikke flink til. Lite lyttende, snev av arroganse, virker som han kjeder seg, har så og si ingen kontakt med deg, opptatt av og få skrevet diagnose fort å få deg enda fortere ut igjen.

Uvennlig og travel type

Svein Stiksrud er en veldig travel lege, som har veldig mange pasienter (ca. 2500). Jeg opplevde han ofte som stresset, og at han ikke tok seg tid til å lytte før han hadde «diagnosen» klar. Det var også vanskelig å stille spørsmål ved konklusjonene hans, fordi han ble tydelig irritert, som om spørsmålene var ment som et angrep på han eller som om jeg brukte for mye av tiden hans. For meg ble løsningen å bytte legesenter!

Anbefales ikke

Denne legen anbefales ikke. Svein Stiksrud lytter kun til seg selv, og avbryter gjerne. Etter noen konsultasjon har jeg heller valgt å rådføre meg med min bedriftslege ved behov for legehjelp.

Fornøyd med legen men ikke kontoret forøvrig

Din lege har for mange pasienter i forhold til bemanningen på kontoret forøvrig. (Back office) lang ventetid på telefonen. E-Mail vedrørende timebestilling blir ikke besvart pga for lav bemanning
Lang ventetid på labratorieprøver og også i resepsjonen. For dårlig kvalitetskontroll av 24 timers blodtrykkmåler. Tre måleapparater har for min del ikke fungert.

Forøvrig er jeg fornøyd med Stiksrud vedgjørende tilgjengelighet når telefonen først blir besvart.