Svein Stiksrud

Autorisasjon (1985)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Svein Stiksrud er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Stiksrud

Tillitvekkende og dyktig lege med gode kommunikasjonsevner

Jeg har byttet fra en fastlege som jeg ikke var fornøyd med, til denne legen. Jeg er veldig fornøyd; han har fått orden på flere ganske enkle ting som min gamle fastlege ikke hadde tatt tak i eller fulgt opp. Flink til å lytte, ikke unødvendige sykemeldinger eller medisiner, treffer gode konklusjoner, forklarer godt rundt diagnosen, og sender også prøvesvar i posten så man alltid får oppfølging. Det er god stemning, han virker som han trives i rollen sin, og han behandler pasienten med respekt. Hvis det ikke er ledig hos denne legen har legekontoret legevaktordning, slik at man kommer inn hos en annen lege på dagen, og det er flott.

Super bra lege og super organisering av et fastlegefelleskap.

Her er det super bra service. Alltid hjelp å få på dagen selv om din egen fastlege er helt opptatt. Lab med super service og apotek og Røntgen ett i første etasje.

Bedre fastlegeopplegg enn dette er det ikke mulig å finne!

Den verste legeopplevelsen jeg har hatt

Sint, ufin og arrogant. Brukte tiden på å kritisere tidligere behandling av andre leger og tok overhodet ikke problemet mitt på alvor. Hadde tydelig en dårlig dag, og lot detter få utløp. Skremte meg fra å gå til lege det neste året, som fikk noen følger. Sendte inn klage på denne legen, men fikk aldri svar.

Veldig fornøyd

Jeg har flyttet mye og byttet lege ofte - men jeg er veldig fornøyd med Stiksrud. Han er god og omgjengelig, i tillegg til at han virker og bry seg om meg.

Dessuten har "Din Lege" en flott funksjon der man bestiller time via nettsiden - det gjør at man slipper og sitte i telefonkø, eller stresse for å få time.

En av de beste legene jeg har hatt

Kunnskapsrik, faglig oppdatert, effektiv og hyggelig. Til tross for mange pasienter er lyttende. Gir ikke inntrykk av å ha dårlig tid