Yngvild Dovland Stokke

Autorisasjon (2006)

Yngvild Dovland Stokke er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Yngvild Dovland Stokke

Trygg, snill og veldig flink

Yngvild Dovland Stokke er en fantastisk lege (jeg kommer aldri til å bytte!:). Lett å snakke med, profesjonell og trygg. Gruer meg ikke lenger til å ta celleprøve, det var unnagjort på et blunk.

Livredder

Yngvild har en kombinasjon av høy faglig dyktighet, empati og ikke minst svært gode kommunikasjonsevner. Hun tar seg tid, "ser hele deg" og ikke minst har en veldig avvæpnende personlighet. Ikke redd for å bruke humor eller dele av seg selv. Håper bare du ikke brenner deg ut og at du fortsetter å være deg selv! (Og ikke minst fastlegen min)

Aldri tilgjengelig

Jeg byttet over til denne fastlegen etter å ha lest kommentarene her på legelisten.no. Det angrer jeg på.

Jeg har vært så heldig å få time hos Yngvild én gang i løpet av et par år. Ellers har jeg vært henvist til andre ledige leger på kontoret dersom jeg har hatt behov for lege. Min kommentar er derfor ikke først og fremst knyttet til Yngvild som lege - hun er sikkert dyktig - men til hennes tilgjengelighet for pasientene sine og legekontoret for øvrig. Det tar minst et par uke før hun har ledig time, og dersom det ikke passer, er det et par uker til neste gang igjen. Det er derfor lite kontinuitet, noe som er utfordrende særlig dersom man er i en litt vanskelig livssituasjon. Ellers tar det lang tid å komme gjennom på telefonen og damene i skranken er generelt ikke så hyggelige.

Jeg er veldig, veldig misfornøyd og anbefaler verken lege eller legesenter til noen.

Trygg og god fastlege

Jeg byttet fastlege over til Yngvild etter å ha lest tilbakemeldingene hennes her på Legelisten, og jeg er veldig fornøyd! Hun er kul, hun byr på seg selv, hun jobber hardt for å finne frem løsninger på problemer, hun er oppmerksom, støttende og faglig svært sterk.

Det hender jeg må vente litt på venterommet, men det er fordi hun bruker den tiden som trengs på pasientene sine. Det er noe med den der følelsen av å bli prioritert, sett og lyttet til. Det er verdt å vente fem minutter på venterommet for. Jeg opplever Yngvild som veldig løsningsorientert, og det er en god følelse å komme inn på legekontoret hennes og bli møtt av et smil og følelsen av å være i de beste hender. Hun lytter virkelig og er ganske skarp, for det er ikke så mye som går henne hus forbi.

Jeg kommer aldri til å bytte fastlege igjen nei :-)

Hun tar seg tid, lytter og er omsorgsfull.

Hun tar seg tid, lytter og er profesjonellt omsorgsfull . Jeg er veldig fornøyd med Dr. Dovland Stokke.