Yngvild Dovland Stokke

Autorisasjon (2006)

Yngvild Dovland Stokke er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Yngvild Dovland Stokke

Flink lege

Yngvild er en flink lege som tar seg god tid til pasientene. Jeg har dessverre ikke like positiv opplevelse med legesekretæren. Ofte tar det lang tid å komme gjennom på telefonen. Ved flere anledninger har jeg opplevd å ikke bli tatt på alvor og henvist til legevakten da det ikke finnes ledige timer. Jeg har også blitt avbrutt mens jeg har forsøkt å forklare hva som er problemet og hvorfor jeg ønsker time. Det er forståelig at det ikke alltid finnes ledige timer, men jeg mener at legesekretærens jobb er å vurdere og håndtere alle henvendelser.

Virkelig en fantastisk lege!

Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg fikk Yngvild som lege, etter at jeg nærmest ved en tilfeldighet ble flyttet over til hennes liste. Hun er den beste legen jeg noensinne har hatt! Jeg føler meg alltid i trygge hender. Hun tar seg tid, lytter og tar pasientene på alvor. Tusen takk for at du finnes, Yngvild! :)

Super fastlege

Yngvild er en person man får tillitt til og man føler man blir sett og hørt. Man får inntrykk av at at hun er oppriktig interessert i deg. Hun er veldig empatisk og dessuten faglig dyktig. Legesekretærene er dyktige og er også veldig hyggelige. Har fått time på dagen når det har vært behov for det. Vikarene hennes har også vært veldig bra.

Lege som bryr seg og er der når vi trenger

En fantastisk lege som lytter og gir den beste støtte hver gang familien vår har helse problemer. Vi takker Yngvild for alt hun gjøre for oss hver gang vi trenger henne. Hun er vår engel!

Med innleving og autoritet

Eg har mykje å takke Yngvild for. Ho oppdaga ein kreftsjukdom så tidleg at det vart mogleg å hanskast med den, og ho har i alle samanhengar hatt eit nærvær og ein intuisjon langt utanom det vanlege. Yngvild er ei ung dame, men med stor klokskap og naturleg autoritet kombinert med sikker fagkunnskap.