Sirill Marie Birkheim Storvik

Autorisasjon (2001)

Sirill Marie Birkheim Storvik er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sirill Marie Birkheim Storvik

God fastlege!

Da jeg for første gang til Sirill hadde hun allerede satt seg inn i mitt tidligere sykdomsbilde, og jeg følte hun var oppdatert på min helse. I stedet for bare å fortsette å skrive ut resept på medisin jeg hadde benyttet i mange år (som tidligere leger gjorde), sendte hun meg til spesialist for ny vurdering. Det var til stor hjelp for meg.

Jeg er veldig fornøyd med å ha Sirill som fastlege.

overfladisk

Har hatt Sirill i snart to år, er svært misfornøyd. Ganske overfladisk og gir ikke gode råd. jeg personlig har ikke fått mye hjelp med mine plager av henne.

Flink lege - dårlig legesenter

Det er ikke noe å si på Sirill.

Problemet er Magnat legesenter som har generelt dårlig service.

Ønsker du en hastetime så tror de deg ikke på ditt ord, og du må «selge inn» behovet for å bli satt opp.

Telefontiden er svært begrenset og lunsjpausen er ganske komfortabel (for de ansatte) - fra 11:00 til 13:00. Å få legen til å ringe deg er også umulig.

Jeg synes generelt fastleger for veldig bra betalt for en tjeneste som ikke er mere enn middels.

Upersonlig, dårlig service, ikke anbefaler

Stor skuffet av min opplevelse hos henne og hos klinikken. Nesten hver gang jeg her hos henne jeg føler dårlig etterpå og hun få meg til å gråte siden jeg føler meg behandlet urettferdig. Noen ganger jeg har bestilt tid men når jeg kommer til klinikken de har ikke meg på lista selv om jeg her fått bekreftet. De nekter å se meg selv om det er deres feil. Etter fødselen hun følgte ikke opp som hun skulle, ikke sjekket meg skikkelig, ville unngå å sjekke der nede.

Subjektiv

Har vært hos henne et par ganger. Opplevde henne som subjektiv og overfladisk, ikke faglig objektiv. Går ikke til henne igjen.