Sirill Marie Birkheim Storvik

Autorisasjon (2001)

Sirill Marie Birkheim Storvik er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sirill Marie Birkheim Storvik

veldig flink

Har vært hos Sirill ca 1 år nå, fra begynnelsen av en graviditet. Veldig fornøyd. Hun er dyktig, interessert og rolig. Føler meg vel tatt vare på.

Den beste!

Fastlegen som både ser og hører på deg, fører dialog og kommer med gode råd. Rolig og behagelig vesen som også er veldig flink med barn.

Viser svært liten interesse for pasienten

Har vært pasient over flere år med ca. 5-6 besøk. Det som er typisk er at hun har ikke tid til å høre på meg, Føler meg som en plage for henne. Hun viser lite empati og vil bare ha deg fortest mulig ut av kontoret.

Ekstremt skuffet

Var pasient hos henne en stund. Slet lenge med et kronisk sykdomsbilde, og etter å ha blitt henvist til 1-2 spesialister, og de ikke fant noe, konkluderte hun med at det ikke var noe mer å gjøre. Ble ekstremt lei meg, da jeg var veldig lei av å ikke bli tatt seriøst hos leger. Hun sa jeg bare måtte nøye meg med sykdomsbildet mitt, og leve i smertene. Anbefales ikke.

Fornøyd fastlegepasient

Jeg har vært pasient hos Storvik i mange år. Jeg er veldig fornøyd, jeg oppfatter henne som tidseffektiv og flink. Gjennom mitt første svangerskap var jeg både til kontroller hos Storvik og på helsestasjonen, neste gang skal jeg bare gå til Storvik.