Sirill Marie Birkheim Storvik

Magnat Fastlegesenter

2001

Magnat Fastlegesenter Telefonnummer22 60 62 0022 60 62 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Drammensveien 130 0277 Oslo
Sirill Marie Birkheim Storvik er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sirill Marie Birkheim Storvik

Flink lege - dårlig legesenter

Det er ikke noe å si på Sirill.

Problemet er Magnat legesenter som har generelt dårlig service.

Ønsker du en hastetime så tror de deg ikke på ditt ord, og du må «selge inn» behovet for å bli satt opp.

Telefontiden er svært begrenset og lunsjpausen er ganske komfortabel (for de ansatte) - fra 11:00 til 13:00. Å få legen til å ringe deg er også umulig.

Jeg synes generelt fastleger for veldig bra betalt for en tjeneste som ikke er mere enn middels.

Upersonlig, dårlig service, ikke anbefaler

Stor skuffet av min opplevelse hos henne og hos klinikken. Nesten hver gang jeg her hos henne jeg føler dårlig etterpå og hun få meg til å gråte siden jeg føler meg behandlet urettferdig. Noen ganger jeg har bestilt tid men når jeg kommer til klinikken de har ikke meg på lista selv om jeg her fått bekreftet. De nekter å se meg selv om det er deres feil. Etter fødselen hun følgte ikke opp som hun skulle, ikke sjekket meg skikkelig, ville unngå å sjekke der nede.

Subjektiv

Har vært hos henne et par ganger. Opplevde henne som subjektiv og overfladisk, ikke faglig objektiv. Går ikke til henne igjen.

veldig flink

Har vært hos Sirill ca 1 år nå, fra begynnelsen av en graviditet. Veldig fornøyd. Hun er dyktig, interessert og rolig. Føler meg vel tatt vare på.

Den beste!

Fastlegen som både ser og hører på deg, fører dialog og kommer med gode råd. Rolig og behagelig vesen som også er veldig flink med barn.