Sirill Marie Birkheim Storvik

Autorisasjon (2001)

Sirill Marie Birkheim Storvik er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sirill Marie Birkheim Storvik

Kunnskapsrik og solid

Jeg har hatt Sirill som fastlege i over 10 år. Hun følger veldig godt opp, og har god oversikt! Hun er effektiv, rolig og behagelig.Føler at jeg er i trygge hender.Hun gir gode råd.En svært god lege!

Solid, lyttende, oppdatert, klok fastlege

Har hatt Sirill Storvik som fastlege i over ti år, og vet at jeg alltid blir godt ivaretatt. Hun hører godt etter på det man sier og lurer på, og følger alltid opp med raske tilbakemeldinger om prøvesvar etc. Henviser videre når det trengs og lytter til mine ønsker. Husker historien min godt. Hun er effektiv og løsningsorientert, kan gjerne svare på meldinger til kontoret og ringe tilbake for å ordne ting raskt og spare et legebesøk hvis det er enklest for alle.

God fastlege!

Da jeg for første gang til Sirill hadde hun allerede satt seg inn i mitt tidligere sykdomsbilde, og jeg følte hun var oppdatert på min helse. I stedet for bare å fortsette å skrive ut resept på medisin jeg hadde benyttet i mange år (som tidligere leger gjorde), sendte hun meg til spesialist for ny vurdering. Det var til stor hjelp for meg.

Jeg er veldig fornøyd med å ha Sirill som fastlege.

overfladisk

Har hatt Sirill i snart to år, er svært misfornøyd. Ganske overfladisk og gir ikke gode råd. jeg personlig har ikke fått mye hjelp med mine plager av henne.

Flink lege - dårlig legesenter

Det er ikke noe å si på Sirill.

Problemet er Magnat legesenter som har generelt dårlig service.

Ønsker du en hastetime så tror de deg ikke på ditt ord, og du må «selge inn» behovet for å bli satt opp.

Telefontiden er svært begrenset og lunsjpausen er ganske komfortabel (for de ansatte) - fra 11:00 til 13:00. Å få legen til å ringe deg er også umulig.

Jeg synes generelt fastleger for veldig bra betalt for en tjeneste som ikke er mere enn middels.