Sirill Marie Birkheim Storvik

Tlf: 22 60 62 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sirill Marie Birkheim Storvik er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sirill Marie Birkheim Storvik

Subjektiv

Har vært hos henne et par ganger. Opplevde henne som subjektiv og overfladisk, ikke faglig objektiv. Går ikke til henne igjen.

veldig flink

Har vært hos Sirill ca 1 år nå, fra begynnelsen av en graviditet. Veldig fornøyd. Hun er dyktig, interessert og rolig. Føler meg vel tatt vare på.

Den beste!

Fastlegen som både ser og hører på deg, fører dialog og kommer med gode råd. Rolig og behagelig vesen som også er veldig flink med barn.

Viser svært liten interesse for pasienten

Har vært pasient over flere år med ca. 5-6 besøk. Det som er typisk er at hun har ikke tid til å høre på meg, Føler meg som en plage for henne. Hun viser lite empati og vil bare ha deg fortest mulig ut av kontoret.

Ekstremt skuffet

Var pasient hos henne en stund. Slet lenge med et kronisk sykdomsbilde, og etter å ha blitt henvist til 1-2 spesialister, og de ikke fant noe, konkluderte hun med at det ikke var noe mer å gjøre. Ble ekstremt lei meg, da jeg var veldig lei av å ikke bli tatt seriøst hos leger. Hun sa jeg bare måtte nøye meg med sykdomsbildet mitt, og leve i smertene. Anbefales ikke.

Fornøyd fastlegepasient

Jeg har vært pasient hos Storvik i mange år. Jeg er veldig fornøyd, jeg oppfatter henne som tidseffektiv og flink. Gjennom mitt første svangerskap var jeg både til kontroller hos Storvik og på helsestasjonen, neste gang skal jeg bare gå til Storvik.

Dårlig service nicå og tar seg liten tid til å forstå problemet (dessverre)

enkelt å bestille time
tar seg liten tid ("inn og ut" - veldig raskt)
finner sjelden rotårsak til problemet
overfladisk service

Human og punktlig

Har aldri hatt noen dårlig situasjoner eller ubehageligheter, de har godt system og det er altid tydelig hva som skal gjøres, alt blir planlagt eller lagt til rette.

Svært kunnskapsrik og dyktig

Har hatt Sirill som fastlege i flere år og er veldig fornøyd. Hun lytter, er konkret og kunnskapsrik. Har alltid fått god oppfølging.

Ikke bra

Har vært hos henne noen ganger nå og hun er raskt ute med å få sendt søknader og lignende, men det hun har skrevet på de har ikke vært verdt noe i det hele tatt.

Har overhode ikke lest journalene fra tidligere leger og ikke dokumentert noenting.

Upersonlig og dårlig tid

Jeg opplever henne som uinteressert i meg som pasient og føler meg som om hun ønsker seg å bli kvitt med meg så snart som mulig. Synes ikke at hun tar seg tid for pasientene. Tviler på at man kan finne ut hvordan pasienten har det med å fylle ut et skjema, men ved å lytte.

Det som er bra er at det er lett å få time, at Magnats ansatte er snllle og at ventetiden er veldig kort.

En god doktor

Sirill Birkheim Storvik er en veldig god lege. Faglig sterk, innsiktsfull og empatisk. En dyktig lege.. Virkelig..

Veldig god lege

har brukt Sirill flere ganger, og er alltid veldig fornøyd. har ofte faatt bestilt time paa dagen, og alle ved legekontoret er blide og hjelpsomme.

Kjempe bra!!

Har kan hatt gode opplevelser med denne legen. Hun er lyttende og henviser videre hvis hun er usikker. Dette med stort hell for meg, da vi oppdaget brystkreft i veldig tidlig stadie.

Helt fantastisk

Hjelpsom! Tar virkelig vare på meg, og jeg føler hun ikke gir meg opp! Takk Sirill!

Forferdelig dårlig opplevelse, anbefales ikke

Har hatt et par leger før jeg flyttet til Oslo. Da prøvde jeg Sirill, til min store fortvilelse. Hun hadde dårlig tid, hørte ikke på hva jeg sa. Hun satt bare på pcn, og jeg følte meg som en plage. Jeg tenkte hun hadde en dårlig dag, og prøvde igjen. Da jeg har slitet med sykdom i noen år synes jeg at dette var veldig trist. Nå har jeg byttet lege og er kjempefornøyd.

Dyktig lege

Sirill har alltid tid til pasientene og behandler store og små henvendelser seriøst og profesjonelt. Anbefales!

Veldig bra lege

En meget dyktig lege. Tar seg tid til sine pasienter.