Magnat Fastlegesenter

Drammensveien 130 0277 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Magnat Fastlegesenter

kunnskaprik lege

Lege: Amir Roland Iranmanesh Skrevet

En fantastisk dyktig lege som hører godt på pasienten - veldig hjelpsom og hyggelig, omtenksom og forståelsesfull det anbefales med det sterkeste.

Hyggelig og tydelig

Lege: Cao-Tri Nguyen Skrevet

God kommunikasjon med tydelige spørsmål og forklaringer. Er god til å stille pasienten spørsmål for å få deres syn og tanker om noe.

Utrolig dyktig (og plantebasert).

Lege: Ingrid Eliassen Eriksen Skrevet

Ingrid er en lege for veganere og alle andre. Ble imponert da jeg fikk kirurgi på legetime.
Lytter, analyserer og behandler.

Henviser ikke

Lege: Kurt Normann Andreassen Skrevet

Flyttet, valgte Andreassen, har aldri truffet ham, skrev at jeg ønsket henvisning til kardiolog og en generell helsesjekk.

Skrev til ham:
Jeg har blitt hjerteundersøkt hvert femte år, siden jeg var 20, (er nå 50), grunnet arvelig hjertesvikt i ung alder på farsiden av familien. Jeg utdypet. Til sist skrev jeg, ønsker time hos kardiolog.

Får til svar: Du ble undersøkt i november 2018, (5 år siden), du var hjertefrisk da, ingen grunn til å treffe kardiolog. Jeg nektes henvisning, og han svarte heller ikke på min forespørsel om en generell helsesjekk.

Jeg bytter fastlege, uten å ha truffet ham.

For dette korte svaret, denne avvisningen, uten begrunnelse, motsatt alle råd fra samtlige tidligere leger, og det legen sa til meg, den gangen - det er klokt å sjekke dette hvert femte år, dette for 30 år siden, tok han seg også godt betalt, gjennom å fakturere.

Jeg velger en annen fastlege.

God lege inntil digitalt skifte

Lege: Kurt Normann Andreassen Skrevet

Har brukt legen i mange år uten problemer. Vært på ballen og levert. I det siste klarte ikke legen å skrive en korrekt henvisning til spesialist og måtte gå flere runder der han endte opp sint og frustrert. Brukte privat legevakt sist gang. Nekter å behandle forespørsler fra meg på Helse Norge siden jeg i min uvitenhet lage for mange forespørsler på resept fornyelse over flere dager. 3 uker senere byttet jeg lege