Halvor Blakstad Ellingsen

Fjellhamar Legesenter DA

Autorisasjon (1987)

Fjellhamar Legesenter DA Telefonnummer67 92 73 3367 92 73 ...
Lørdagsrudveien 2 1472 Fjellhamar
Halvor Blakstad Ellingsen er en av 33 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Halvor Blakstad Ellingsen

Hyggelig framtoning, ikke fornøyd

Rolig, hyggelig framtoning og tilsynelatende lyttende. Har desverre opplevd at det ikke er helt reelt/alltid slik.
Opplever ham som lite interessert i å se på sammenhenger/helhet sammen med pasient, kommer med konklusjon uten å begrunne hvorfor han tenker det/uten forklaring. Opplevd ham som lite oppdatert og at han ofte må sjekke til neste gang, eller slå opp og lese seg opp mens jeg venter. Lite interessert/bagatelliserer kvinnehelse.

Er blitt presset til at han som fastlege skal følge meg opp, istedet for å sende meg til spesialist som jeg etterspør. Har også opplevd at han blir irritert og sint ved flere anledninger når jeg har gitt uttrykk for oppgitthet over at han ikke har satt av tid til det som faktisk var tema for timen og tiden er brukt opp. Har måttet komme flere ganger for å ta opp enkle spørsmål, og måttet argumentere og insistere på at han skal sende henvisninger for å få gjort utredninger/avklaringer av ulike forhold.
Lite tilfredsstillende, og føler meg i svært liten grad ivaretatt som pasient.
For meg holder det ikke at en lege "tror ikke" det kan være sånn eller slik når han samtidig ikke vil snakke om ting i sammenheng/se på helhet, og gir inntrykk av å ikke være oppdatert på fagkunnskap. Har vært jevnlig hos legen de siste årene.

Håper å komme til annen lege snart.

Fantastisk lege!

Fantastisk lege som tar seg god tid til pasienten!! Det gjelder både voksne og barn. Han har en utstråling som gjør at man føler seg trygg og ivaretatt fra første stund. Han har enormt med empati samtidig som han er profesjonell. Han ser deg som ett menneske, ikke bare pasient. Vil ikke bytte han bort om jeg så hadde flyttet til Bodø!!

Veldig god lege

Lytter, tar seg god tid, kommer med gode råd, utfordrer, hyggelig, profesjonell og samtidig effektiv.

Hyggelig og kunnskapsrik

Veldig profesjonell stor empati jeg føler meg at jeg blir behandlet med respekt.
Takk dr Elingsen.

Veldig hjelpsom,og lyttende lege.

Da jeg har hatt astma i mange år,og fått god hjelp av min lege,lurer jeg på hvor han står i henhold til e-sigaretter.Har brukt ventoline,og flutide,i høye doser,i mange år. Etter at jeg gikk over til e-sig,minimerte,sluttet jeg med disse...Ellingsen vet ennå ikke om dette. Seier for meg. Håper Halvor snakker varmt om dette i legekretser.