Fjellhamar Legesenter DA

Telefonnummer67 92 73 3367 92 73 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lørdagsrudveien 2 1472 Fjellhamar

Siste vurderinger av Fjellhamar Legesenter DA

Dyktig og effektiv

Lege: Pernille Kuipers Skrevet

Lytter og får ting unna, veldig god lege. Innrømmer glatt når hun ikke vet og søker med en gang opp en spesialist. Hadde ikke brukt henne om jeg var hypokonder da hun er ærlig og rett på sak :-)

Flink

Lege: Aud Kjersti Kumle Bækkedal Skrevet

Går ikke akuratt ned dørene til kontoret hennes, men hver gang jeg har vært der har jeg fått god hjelp og blitt tatt seriøst med én gang. Kort ventetid.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Trond Seljord Bækkedal Skrevet

De få gangene jeg har følt behov for å gå til lege så har han på relativt kort varsel tatt i mot meg og hjulpet meg med det jeg trenger hjelp med.

Han har vært imøtekommende og har gitt meg enkle og greie svar.

Dyktig, empatisk og nøye

Lege: Pernille Kuipers Skrevet

Pernille er dyktig, empatisk og nøye. Hun er god til å lytte og til å stille de rette spørsmålene. Jeg kan varmt anbefale henne til alle som trenger en god fastlege.

Lyttende og beslutningsdyktig

Lege: Gro Flateby Skrevet

Jeg kom som ny pasient med en komplisert historie, og hun er lyttende, behagelig og analytisk. Satte seg raskt inn i situasjonen, og gir råd, behandler og sender meg videre hvis det kreves spesialkompetanse.
Jeg er superfornøyd med min nye fastlege, og forresten hele legesenteret. De er positive, faglig korrekte, og får ting unna... med et smil.
Fastlege som uttrykk har fått et svært positivt fortegn fra meg. Anbefales.