Fjellhamar Legesenter DA

Tlf: 67 92 73 33 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Fjellhamar Legesenter DA

Seriøs og dyktig

Lege: Trond Seljord Bækkedal Skrevet

Lyttende og nær. Ser deg som individ. Henvender pasienter til andre ved behov.
Den beste legen jeg noensinne har møtt på et legesenter!

Veldig god lege

Lege: Halvor Blakstad Ellingsen Skrevet

Lytter, tar seg god tid, kommer med gode råd, utfordrer, hyggelig, profesjonell og samtidig effektiv.

Beste legen!

Lege: Aud Kjersti Kumle Bækkedal Skrevet

Hatt henne hele livet inntil nylig, pga lang reisevei. Veldig empatisk og flink lege. Man går alltid ut derfra med følsen av å ha blitt hørt. Tar både små og store problemer på alvor. Savner henne som fastlegen min.

Utrolig flink lege

Lege: Aud Kjersti Kumle Bækkedal Skrevet

Interessert, nøye/grundige, god til å lytte, kunnskapsrik. Svært behagelig lege som tar pasientene på alvor.

Litt nedlatende lege.

Lege: Pernille Kuipers Skrevet

Jeg hadde Pernille som lege i mange år, men følte nesten at jeg burde ha dårlig samvittighet for at jeg var syk. Særlig når jeg var sykemeldt over tid. Gruet meg når jeg skulle til henne, og det er ingen god følelse. Nå har jeg byttet og er kjempefornøyd med min nye lege!

Flink så lenge det ikke er psykiske lidelser.

Lege: Gro Flateby Skrevet

Veldig søt og hyggelig. Sliter med psykiske lidelser og har gjort det lenge, men har ikke fått noen god hjelp, og jeg føler meg veldig dømt. Hun bør lære seg prinsippene ved forsterkning, og forstå at ikke alle har det like lett som henne.

Tillitsvekkende, profesjonell og empatisk

Lege: Trond Seljord Bækkedal Skrevet

Meget tillitsvekkende, profesjonell, behagelig og godt forberedt.
Tar seg god tid, flink til å lytte og til å henvise videre ved behov. God til å følge opp pasienter.
Flink til å behandle barn og unge. Får de til å snakke, lytter og tar de på alvor.

Er veldig fornøyd med denne legen på alle måter.

Beste legen😃

Lege: Pernille Kuipers Skrevet

Fantastisk dame som setter seg inn i journalen,har øyekontakt med pasienten,empatisk og lytter.spør om det er noe mer hun kan gjøre for deg utenom det du kom for.
Har utrettet mer for meg enn sju andre leger tilsammen.

Empatisk og dyktig

Lege: Aud Kjersti Kumle Bækkedal Skrevet

Hun er en meget tilstedeværende, empatisk og faglig dyktig lege. Jeg føler alltid at hun har god tid til meg og mine barn, og hun følger alltid opp. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Litt arrogant og nedlatende.

Lege: Pernille Kuipers Skrevet

De første gangene jeg var hos henne likte jeg henne godt. Men det siste året har noe forandret seg. Føler meg rett og slett dum noen ganger når jeg er hos henne.

Grundig

Lege: Trond Seljord Bækkedal Skrevet

Alltid en følelse av at det blir valgt riktig behadling ut i fra sykehistorien.
Stoler fullt og helt på min fastlege.

Lege: Pernille Kuipers Skrevet

Har hatt Pernille som fastlege siden jeg ble født. Alltid hjelpsom og viser forståelse for at det ikke er alle ting som er like enkelt å ta opp bestandig. Følger opp med prøver og ringer for å gi beskjed om resultatet. Er menneskelig nær og er god til å kommunisere problemer og løsninger på en folkelig måte.

UTROLIG!

Lege: Trond Seljord Bækkedal Skrevet

Har hatt Bækkedal som lege i over 20 år, og en bedre oppfølger av pasienten tror vi ikke finnes.
Han er presis, undersøker nøye, tviler han, sender han oss til videre undersøkelse med en gang.
Lyttende, og vi får svar på det vi spør om.
Takk for all hjelp Bækkedal.

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Halvor Blakstad Ellingsen Skrevet

Veldig profesjonell stor empati jeg føler meg at jeg blir behandlet med respekt.
Takk dr Elingsen.

Veldig hjelpsom,og lyttende lege.

Lege: Halvor Blakstad Ellingsen Skrevet

Da jeg har hatt astma i mange år,og fått god hjelp av min lege,lurer jeg på hvor han står i henhold til e-sigaretter.Har brukt ventoline,og flutide,i høye doser,i mange år. Etter at jeg gikk over til e-sig,minimerte,sluttet jeg med disse...Ellingsen vet ennå ikke om dette. Seier for meg. Håper Halvor snakker varmt om dette i legekretser.

Dyktig

Lege: Trond Seljord Bækkedal Skrevet

Rett på sak og faglig dyktig. Presis og mulig med kveldstime. Undertegnede og alle tre barna er godt fornøyd. Hatt ham nå ca 15 år.

Dyktig og samvittighetsfull lege

Lege: Gro Flateby Skrevet

Evne til å ta pasientene på alvor. Både når jeg er der med barna eller meg selv.

Svært bra

Lege: Trond Seljord Bækkedal Skrevet

Tar pasienter på alvor. Sender pasienter videre til spesialister ved tvil.

Denne legen har ikke tid til deg!

Lege: Pernille Kuipers Skrevet

Veldig hyggelig i første omgang, men samtidig egenrådig. Kan dra konklusjoner uten å undersøke nok. Kan komme med hentydninger når du skal forklare deg om at nå går det ikke raskt nok. Gir en følelse av at hun ikke har tid til deg.

Helt super

Lege: Halvor Blakstad Ellingsen Skrevet

er min opplevelse av han.
Viser interesse, faglig sterk, imøtekommende og sympatisk.
Anbefaler han på det varmeste og den er heldig som "får" min plass siden jeg flytter:-)