Waqqas Mohammad Sultan

Autorisasjon (2003)

Holmlia Legesenter Telefonnummer22 75 20 6022 75 20 ...
Asperudveien 61/67 1255 Oslo
Waqqas Mohammad Sultan er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Waqqas Mohammad Sultan

aldri mere

forbedring forslag er at legen kan ha et øyekontakt med pasient og la være å stirre på pc, fint om han kunne hilse da han roper ut navnet på pasient og ikke vise ryggen med en gang, ikke slippe inn sekretær bare for å vise at en sitter på gynekologisk stolen og som lager ekle grimaser etter det, å bry seg om menneske som valgte deg å komme til! heldigvis så byttet jeg lege for lenge siden,men glemmer jo aldre det verste opplevelse fra lege i mitt liv

Beste legen!

Sultan er en fantastisk lege. Han tar seg god tid for å gjøre en grundig undersøkelse før han kommer med anbefaling. Føler meg veldig trygg på han, uansett hva jeg måtte komme til han med.
Det som skiller han fra andre leger jeg har hatt, er at han tar seg tid til å spørre hvordan det går ellers i livet og. Virker som han bryr seg om pasientene sine. Utrolig glad for at han er fastlegen min. :)

Flink

Sultan tar seg tid til pasientene og følger opp fra konsultasjon til konsultasjon. Behagelig og vennlig.

Meget bra

Jeg deler de andres vurdering av denne fastlege. Lyttende, grundig, tok seg god tid og tok min henvendelse alvorlig. Jeg var i utgangspunktet skeptisk til navnet og tenkte at dårlig norsk kan være et hinder for god komminikasjon, men det var ubegrunnede bekymringer. Kan anbefales på det varmeste.

Solid og imøtekommende

Sultan profesjonell, vennlig og lyttende. Jeg har tatt med min sønn (5 år) ved noen anledninger og fått gode råd. Når jeg har henvendt meg med egne helsespørsmål noen få ganger har han vært konstruktiv og tydelig.

Bra lege, serviceinnstilt og trygg håndtering.

Derimot har legekontoret mye å hente på å bli mer kundeorienterte. Ett enkelt virkemiddel kan være å innføre timeforespørsel via sms.