Fuk-Tai Poon Sundvor

Skippergt 33 III 0154 Oslo
Tlf: 22 44 08 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Fuk-Tai Poon Sundvor er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Fuk-Tai Poon Sundvor

Omsorgsfull, faglig dyktig og flink fastlege

Har hatt Dr. Sundvor som fastlege i flere år, har slitt med depresjon og angst i lang tid og oppfølgingen hennes har virkelig gjort meg bedre. Hun er veldig direkte og sier akkurat hva hun mener, som kanskje ikke passer alle. Men rådene hennes har gjort meg friskere og hun er veldig faglig dyktig.

Beste fastlege

En dyktig fastlege som også er flink med barn. Er veldig lett å få time hos, og er alltid imøtekommende.

Bra lege

Jeg har hatt Sundvor som lege i ca 7 år.
Som pasient føler jeg at Sundvor tar meg på alvor, og at hun gjør det hun kan for å hjelpe. Jeg får raskt time, og det er sjeldent lang ventetid.
Jeg stoler veldig på hun som lege.

Enestående

Sundvor er tilgjengelig, lyttende, tar seg tid, profesjonell og tilstede.

Hun forklarer og er usentimental.

En fantastisk fastlege!

Jeg føler meg så heldig som har dr. Sundvor som fastlege! Hun er engasjert, dyktig og grundig. Jeg har hatt henne som fastlege i over 10 år, og hun har fulgt meg opp på en fremragende måte. Dr. Sundvor er ærlig, direkte og hun har sans for humor, noe jeg tenker er en fin egenskap hos en lege som behandler syke mennesker dagen lang. I de årene jeg har vært hennes pasient, har jeg vært gjennom mange alvorlige helsemessige utfordringer, og jeg har alltid opplevd at dr. Sundvor har støttet meg og bidratt til å finne løsninger som har vært veldig bra for meg. Dr. Sundvor har deltatt i møter med arbeidsgiver og møter med NAV, og har alltid kommet med synspunkter og vurderinger som har vist seg å være kloke og fremtidsrettede. Hun følger opp prøver og målinger, minner om at influensavaksinen er kommet, husker alltid på å spørre om hvordan det har gått siden sist, hvordan det er på jobb og hjemme. Jeg føler også at jeg kan spørre henne om hva som helst, og jeg får et grundig svar.
Jeg har aldri hatt så stor tillit til noen lege som jeg har til Fuk-Tai Sundvor. Jeg har av og til hatt behov for akutt-time, og det har alltid vært mulig å få til. Jeg får de henvisningene jeg trenger og jeg vet og er trygg på at jeg får de aller beste medisinske rådene fra hun som er min fastlege.
Takk skjebne, for at jeg fant dr. Sundvor. Jeg vet jeg blir ivaretatt på den aller beste måten.