Christiania Medisinske Senter AS

Skippergt 33 III 0154 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Christiania Medisinske Senter AS

Måtte bytte lege

Lege: Elyas Masoudi Skrevet

Lite empatisk og rett ut traumatisk opplevelse. Vært ufør for kroniske plager i mange år, og alltid fått transport frem- tilbake til legen på grunn av bevegelseshemninger i over ti år. Dette nektet han for til tross for at jeg fortalte at jeg ikke kom meg hjem igjen fra timen (måtte betale taxi selv) ble tvunget til å bytte lege. Selv da jeg gråt og forklarte så så han meg bare inn i øynene uten å vise noe medfølelse.

Flink

Lege: Elyas Masoudi Skrevet

Han lytter og tar alt på alvor, jeg er fornøyd. Anbefales hvis man ønsker en god fastlege, som er oppmerksom og god på oppfølging.

Kunnskapsrik, direkte og serviceinnstilt

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Jeg har hatt Sundvor som faglege i over 10 år og er veldig fornøyd. Sundvor er kunnskapsrik, gir tydelig og direkte tilbakemeldinger og følger deg godt opp som pasient. I tillegg er hun alltid smilende og hyggelig.

Meget uprofesjonell og frekk.

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Jeg skulle tre inn som tolk for min mor som har vært hennes pasient i over 20 år. Med akutt time for 2 meget kritiske og bekymringsverdig hendelsen ble vi møtt med veldig lite omsorg, frekk holdning og ganske uprofesjonell lege. Ofte følt på forskjellsbehandling fra henne, der forrige pasient brukte nesten over 1 time mer en planlagt tid men for min mor kunne henne ikke gi 2 ekstra minutter på å gjøre jobben hun har viet livet sitt til. Hun var fast bestemt på å kun hjelpe for 1 ting og nektet å høre på når vi skulle forklare om den andre tingen vi var der for. Ble fortalt at vi måtte komme tilbake annen gang med utrolig frekk holdning og at hun har et liv utenfor jobben og ikke skal bruke tid på oss. Vi følte oss ufattelig lite tatt vare på i en ganske tøff periode når det kommer til min mors helse. Istedenfor å bruke de 2 minuttene på å belære oss på at hun har andre ting hun skal, så kunne hun bare hjulpet min mor, det var alt vi ønske. Men det gjorde henne ikke, vi møtte få en ny time istedenfor.

Interesser, trygg og erfaren - men dessverre mye vikar

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Sundvor er en flink lege som tar mine behov seriøst. Dessverre har det vært mye vikar for henne i det siste, og vikaren fremstår langt mindre profesjonell og kompetent - det vil si hun fremstår mye mindre trygg på seg selv og det har blitt en del mer rot. Vurderer å bytte fastlege fordi det har blitt så mye vikar, noe som skaper uforutsigbarhet jeg ikke trenger. Det er pga vikaren at jeg gir middels vurdering.