Jan Olav Sørdal

Autorisasjon (1998)

Jan Olav Sørdal er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jan Olav Sørdal

Trygg

Har hatt Sørdal som fastlege siden ha tiltrådte ved Bjørnsletta Legesenter . Meget godt fornøyd , han er forståelsesfull og jeg føler meg godt ivaretatt .

kind, calm, and professional

He is my 2nd doctor. I arrived an hour early for my appointment. I met my doctor before my appointment as well. that was nice.
He was kind, calm, and professional.I have many questions. He solved my doubts well.
I feel happy and save. I will never change my doctor.
If I don't need to.

Beste i verden.

Han har forandret hele livet mitt. Han er det beste og flinkeste menneske jeg noen gang har møtt. Jeg hadde aldri trodd en mann kunne bli så hjelpsom. Han får deg til å føle at du har en engel som passer på deg. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten han. Anbefaler denne fastlegen til alle!

Frarådes: overfakturerer, forsinkelse og følger ikke opp

Denne legen frarådes. Han følger ikke opp det han lover, kommer forsinket på tross av at man har første time og overfakturerer. For en henvisning tok han seg betalt kveldstakst for en konsultasjon med spesialisering i almennmedisin kr 332, iht helsenorge skal en henvisning koste kr 59. Han nekter å endre fakturaen.

Jeg hadde booket time 8.30 (som er første time) og han kommer ruslende rolig inn på kontoret kl 9.00 i sine hverdagsklær. I tillegg hadde han ikke gjort klar blodprøvene slik han lovet så jeg måtte derfor igjen vente på at han og lab skulle fikse dette. Han burde komme tidsnok til arbeid slik at han rekker å gjøre det han skal gjøre så slipper han å arbeide kveldstid.

Empatisk, lyttende og dyktig faglig

Jeg har hatt Dr Sørdal som fastlege nå i noen år, både for meg selv og barnet mitt. Er meget fornøyd med ham, han er lett å snakke med, han er empatisk og lyttende. Han er god til å finne ut av ting og til å henvise når det trengs. Har fått mannen min også til å bytte til ham, og han er kjempefornøyd! Han syns dr Sørdal er grundig og dyktig og lett å prate med.