Jan Olav Sørdal

Autorisasjon (1998)

Jan Olav Sørdal er en av 541 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jan Olav Sørdal

Kunnskapsrik og empatisk

Fikk han som fastlege da vi kom til Norge for 3 år siden. Jeg føler at han hører på meg og han viser empati. Han er kunnskapsrik og faglig og henviser videre ved behov. Min datter er tenåring og synes også det er bra å snakke med han.

Jeg har ikke hatt like god fastlege på Island.

En fantastisk lege

Han viser masse empati og følger opp raskt når du spør ham:-). Han er så grei å kommunisere med. Han er en fantastisk fastlege med masse kompetanse.

En lege med tid og tillit.

En lege med empati, og som har tid til meg som pasient. Har brukt B. legesentret over flere år. Bortsett fra en periode hvor en annen lege virket for Sørdal, har jeg fått den oppfølging som er adekvat for meg.

Om Vikar Malin Finstad Teie, januar 2018

Jeg skulle ha skrevet dette for lenge siden, - men har vært forhindret pga bl.a. sykdom.

En særdeles hyggelig og oppegående "ikke noe tull" lege som vekker tillit og holder seg til sak. Hun både ser deg, lytter, forklarer og behandler med sympati og respekt. Ikke tid til unødvendig utenomsnakk. Resepter og henvisninger ble skrevet ut der og da. Hun tok seg også tid til et mindre inngrep av "kosmetisk" karakter. Sunn og riktig skepsis til medisinering med antibiotika og opioider.

En lege jeg gjerne skulle ha hatt som fastlege videre og som jeg kommer til å savne. Dessverre er hun bare vikar før hun "forsvinner" i barselpermisjon.

1st GP

I can't judge his work because he never treated me. Several times I tried to get to my GP and I had to wait more than 10 day (Jesus, 10 days!?).
It's a perfect cure, after these days I was fine on my own and didn't need to talk to my doctor.