Fredrik Severin Thorn

Nordstrand Legesenter AS
Mann, 65 år

Spesialisering

  • Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (1991)

Ledige plasser

70 av 1500

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Nordstrand Legesenter AS
Nordstrandveien 62 1164 Oslo
Vis kart
Fredrik Severin Thorn er en av 574 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(23)
23 vurderinger
Tilgjengelighet
(20)
20 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(21)
21 vurderinger
Service
(16)
16 vurderinger

Siste vurderinger av Fredrik Severin Thorn

Anbefales

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Veldig fornøyd. Imøtekommende, flink til å lytte, føler meg sett og hørt, spør alltid om det er noe annet han kan hjelpe med

Faglig trygg og kjempeflink fastlege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dette er en lege med høy kunnskap uansett hva du kommer med. Blir tatt på alvor, får gode vurderinger og blir henvist rast videre til spesialist. Jeg er veldig fornøyd, og hele familien har Fredrik som fastlege!

Fantastisk

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Denne legen skulle det være 1000 kopier av. Endelig en lege som ser og hører pasienten. Virkelig ser og hører, følger opp mye mere en jeg hadde forventet. Takk Fredrik, du redder virkelig liv

Uprofesjonelt

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Elendig .Veldig vanskelig å for time -2 uker minimum i vente tid .Ta ikke pasienter på alvor .Skule ringe men ringer ikke tilbake . Ikke anbefaler .

Lacking communication skills

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

The doctors in this legesenter are good overall. What is dangerously bad, is the whole office.

They will never ever initiate contact with you, even if your blood results come out and you are in a critical condition! It is their policy, as they told me, to never initiate contact with any patient.

There is absolutely no way to contact the doctor directly, even if he forgot to write something in the visit you just had. You need to explain your medical condition to different nurses over the phone that will pass the message to the doctor. And of course it's your responsibility to call back to find out if it's taken care of or give even more details to a different nurse every time.

The contact times are extremely short and the lines and the people are always busy. If you work on a day job you have to interrupt many times, many days to actually get through to them.

Vis flere...