Fredrik Severin Thorn

Autorisasjon (1991)

Fredrik Severin Thorn er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Fredrik Severin Thorn

Litt på samlebånd

Jeg byttet fra Fredrik av to grunner. Ønsket en nærmere meg + følte meg noen ganger litt til bry. Litt sånn "jaja jeg hører hva du sier" mens han skriver på datan. . Ble litt stressa og følte alltid jeg måtte forte meg. Glemte alltid en ting jeg skulle si, Tror aldri jeg har kommet inn før 30 minutter etter min time skulle startet, og på det værste var det godt over 1 t og 20 min. (på ingen måte noen misforståelse) Han er nok faglig veldig dyktig, men ikke helt "min type" om det funker å si det på den måten. Og jeg ble veldig lettet da jeg kom til min neste fastlege som faktisk sa "noe annet du lurer på? " Hadde ikke skjedd før;)

Enkelt

Thorn er enkel å ha med å gjøre, men gjør ikke noe utover det aller nødvendigste.
Ikke spesielt god oppfølging og har måttet purre på testresultater selv, i stedet for å få beskjed om når de har kommet. I tillegg føler jeg meg litt oversett, det er mer skriving enn samtale men det er nok litt min skyld også.
Timebestilling kan gjøres på SMS så man slipper den lange telefonkøen. Som alle andre legekontror jeg har vært hos så er det svært liten tilgjenglighet på telefon.
Fordi legesenteret er svært travelt tar det ofte også gjerne svært lang tid før du kommer inn til timen, på det værste har jeg måttett ventet over 40 minutter etter timen jeg skulle hatt selv om dette var på formiddagen.

Bra Lege med tid til pasienten.

Lytter og finner gode løsnionger. Er alltid posetiv og lytter. Er meget fornøyd med han.

Dyktig

Doktor Thorn er stødigheten selv, opplever han som veldig faglig oppdattert, bryr seg om pasientene sine, lytter og finner løsningen på probleme. sender videre ver behov, følger opp på ting også på utsiden av kontoret, som møter på nav ol, han er også veldig god samtalepartner. for meg er han en stødig trygg klippe...