Per Medbøe Thorsby

1 person

Per Medbøe Thorsby er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Per Medbøe Thorsby

Oppmerksom, nysgjerrig og empatisk

Jeg har hatt Per Thorsby som fastlege i snart 20 år, og har aldri vurdert å bytte fastlege. Litt trekk for tilgjengelighet, men når man først får time hos han tar han deg på fullt alvor. Profesjonell, ydmyk, lyttende, trygg og reflektert. Han "kan" pasientene sine, og følger nøye med.

Utilgjengelig

Vært hos Per én gang i løpet av de 6-7 årene jeg har hatt han som fastlege. Jobber max en gang i uka, og jeg trenger oftest time i løpet av noen dager og ikke kan vente en mnd. Jeg bestilte celleprøve i fjor, fikk time etter 1 mnd, møtte opp, forsinkelser for så å få beskjed om at han ikke ville ta celleprøve, og ville henvise meg til en kvinnelig gynekolog (sa jeg ikke brydde meg om det var mann eller kvinne som gjorde undersøkelsen). Måtte igjen vente 6 mnd på den timen, som da ble en mann som tok celleprøve på meg. 7 mnd ventetid ble det på celleprøven, for at han ikke VILLE.

Trygg og kunnskapsrik

Veldig imøtekommende, ydmyk og rask. Profesjonelt inntrykk.

Dette er en fantastisk lege som tar seg tid til å lytte til deg og tar deg på alvor. I tillegg til å være svært hyggelig er han også veldig profesjonell. Man får time samme uke som regel, når man bestiller time og det meste går raskt unna. Jeg er kjempeheldig, og blir ikke å bytte.

Masse kunnskap, lang ventetid

Dr. Thorsby er veldig dyktig i sitt fag og har masse kunnskap. Det er desverre lang ventetid hos ham og i løpet av de årene jeg har hatt ham som lege har jeg ikke fått den hjelpen jeg har hatt behov for. Jeg føler meg ikke hørt og kvier meg for å booke time hos ham.

Fantastisk lege

Han er veldig flink til å kommunisere, det er meget viktig. God kommunikasjon med lege er det viktigste.