Said Tutunchian

Autorisasjon (2010)

Said Tutunchian er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Said Tutunchian

Dyktig, trygg og kunnskapsrik

En helt topp fastlege som scorer høyt på alle områder som er viktige for meg som pasient. Han er faglig dyktig, empatisk, god til å lytte, samt han får ting gjort. Flink til å følge opp og holder også det han lover.

En fantastisk lege

Said er den beste fastlegen jeg har hatt. Veldig hyggelig, omsorgsfull, empatisk og forståelsefulll lege.

Han lytter aktivt og er en god samtalepartner. En faglig dyktig, kunnskapsrik og trygg lege som tar deg på alvor. Said er alltid forklarende og gir gode råd, og er flink til å henvise hvis nødvendig.

Et fantastisk menneske og lege som anbefales på det sterkeste.

Flink og forståelsesfull

Veldig flink og forståelsesfull. Tilgjengelig og presis på tiden som avtales. Følger nøye opp, og samtidig en person som forholder seg til regelverket. Gir god og fullverdig informasjon om sykdom og helsesituasjonen din, og man føler seg godt ivaretatt. Dette gjør at man slapper av og føler seg mentalt frisk.

Dyktig og omtenksom fastlege!

En svært kunnskapsrik, flink og imøtekommende fastlege. Er meget god til å følge opp og svarer kjapt når man henvender seg ved behov. Også svært sympatisk og hyggelig person. Føler meg godt ivaretatt hos Said Tutunchian. Said strekker seg virkelig for sine pasienter. Anbefales på det sterkeste. Intet vondt å si!

Flink lege

Skriver ny vurdering da den forrige ikke reflekterer min siste erfaring.

Jeg har mentale helseproblemer, og mitt første møte med Said var via telefon, pga korona. Der opplevde jeg han som en relativt direkte person, noe som ikke fungerte helt der og da.

Men i dag traff vi hverandre fysisk, og han klarte å skape en trygghet for meg, slik at jeg kunne åpne opp for han for å få hjelp.

I virkeligheten oppleves han som mer empatisk enn via telefon.

Man merker at han bryr seg, og at han er opptatt av å kunne hjelpe deg på den mest effektive måten.

Dette er en lege jeg kan anbefale for de som trenger psykisk hjelp