Said Tutunchian

Harbitzalléen 2A 0275 Oslo
Tlf: 22 51 58 58 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Said Tutunchian er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Said Tutunchian

Hva er bra og mindre bra

Han er rask og du kommer inn til timen. Det er ofte unge vikarer for ham. Jeg har opplevd at han har ventet for lenge med henvisning.

Skarp, flink, smart ,flink,hyggelig

Superfornøyd med said som lege. Han kan mye om det meste , selv har jeg vært imponert over kunnskap om alt fra ryggproblemer , graviditet, sjelden genetisk øyesykdom, osv. Han er veldig belest!

Dyktig og proaktiv!

En god lytter og en dyktig lege. Han er vet sine begrensninger og konferer med ulike instanser ved behov. Føler at jeg og familien er i de beste hender!

Bedre fastlege finnes nok ikke!

Said er virkelig en fantastisk fastlege og en herlig person! Han er faglig dyktig, lyttende, følger opp, og er flink til å henvise videre når det er nødvendig. Said har vært den beste støtte og hjelp når vi har opplevd langvarig uavklart sykdom med et av barna. Said kan i grunnen sammenlignes med den perfekte landsbylegen/ familiedoktoren som fremstilles i filmer og serier, jeg tror ikke det finnes en flinkere og mer omsorgsfull lege enn han.

En av de flotteste medmenneskene

Jeg er en av de heldige som har Said Tutunchian som fastlege. Beklager til dere andre, tror listen hans er konstant full som fastlege. Traff han første gang i 2010 ved en tilfeldighet da jeg trengte en eller annen resept. Ved det tidspunktet var han helt ny ved harbitzalleen legesenter, jeg fikk en time hos han som vikar, gikk etter den timen rett hjem, logget meg inn på nettet og skiftet over til han som fastlege. Han er imøtekommende, forståelsesfull, motiverende, dog meget pragmatisk, men han ser meg som ett totalt menneske. En person jeg har stor respekt og tillit til fordi han er den han er som menneske samt hans grunnverdier, ikke bare fordi han er legen min. Skal også legges til at fyren er en smarting med mye humor - dvs at han totalt sett er faglig dyktig. Tommel opp!

Ingen god lytter!

Sliter du med psykiske lidelser er det lurt å velge en annen. Ingen god lytter, men er rask til å rekvirere til spesialist.

En kjempeflink lege

Han er en meget empatisk lege, og har god kunnskap. Man kan snakke åpent om sine plager, han gjør allt han kan for å hjelpe.
Jeg stoler på ham med mitt liv :)

Flink og dyktig lege

Jeg har Said som min fastlege. Er veldig fornøyd. Han viser stor kunnskap og tar seg tid til å høre på meg. Fint å ha en fastlege som veit min for-historie og vil oppriktig bidra til å få meg frisk når jeg er syk. Setter også pris på at jeg kan se når han har ledig time så jeg enkelt kan booke time.

Jeg har vært pasient hos han i mange år og vil anbefale alle å få han som sin fastlege.

Beste lege jeg har hatt.

Denne legen tar deg på alvor.han ser på deg mens han snakker.Han forklarer godt,uten å måtte slå opp i bøker.Hyggelig,flink.
Føler meg trygg hos han.

Beste fastlege jeg har hatt

Ser deg som menneske, tar seg tid til pasienten. Er effektiv, forklarer som er lett for meg å forstå.
Han er lett tilgjengelig og følger opp på en effektiv måte.

Absolutt beste legen jeg har hatt

Er student og kan få billigere lege med kortere ventetid gjennom SIO. Men frykten for å miste Said som fastlegen overveier.
Tar seg tid til pasienten, er effektiv og forklarer på et nivå alle kan forstå. Anbefales alle som får muligheten!

Litt mindre hyggelig med damene man bestiller time hos, men når du først møter sykepleiere, leger etc. som jobber der, er de respektfulle og hyggelige!

Beste legen jeg har hatt.

Har hatt Said som fastlege siden 2011, og har ingenting å utsette på hans arbeid. Han er en forståelsesfull ung mann som bryr seg om dine problemer og utfordringer. Han ringer alltid etter at prøver er tatt og gir beskjed om hva som ble resultatet.

Han gir deg energi og pågangsmot selv i de vanskeligste situasjonene. Bortsett fra i fellesferien så er han som oftest tilgjengelig både ved personlig oppmøte, over telefon og epost.

I tillegg syns jeg damene som jobber på resepsjonen er som oftest hyggelige og hjelpsomme.

Anbefales på det sterkeste.

Den beste fastlege!

Dr. Said ikke bare kan faget sitt, men første og fremst, kan han menneske.
Jeg er utrolig glad for å ha han som min og mine barnas fastlege, vi er veldig heldige!

Flink!

Han forklarer mye, og begrunner hans resonnement på hvorfor han vurderer behandling/henvisning som han gjør. Sånt liker jeg.
Får inntrykk av at han kan faget sitt godt, og ikke redd for å henvise til spesialister hvis han er i tvil, betryggende.
Han er effektiv som alle andre leger, så greit å forberede seg på forhånd hva man skal finne ut av/hva man skal ha ut av timen.
Usikker på om Said evner å se andre plager pasienten kan ha, hvis ikke pasient konkretiserer det selv. Men det er vel ikke vanlig.

Veldig dyktig

Han er grundig, og jeg føler alltid at han gjør alt for å hjelpe. Han tar seg tid, og jeg føler meg ivaretatt.

Lege som bryr seg!

Har hatt han som min fastlege i et par år nå og er meget fornøyd med han.

Virkelig flink - anbefalles varmt

Dr Said er både hyggelig og professionell og forklarer godt. Han er nærvarende og lyttende og skaper tillit. En meget god lege som anbefalles å det varmeste!

Dette er meget solid

Denne unge mannen gjør uttryk for å vite vad han snakker om, noe jeg setter stor pris i mitt tilfelle

I møte kommende og faglig sterkt, bryr seg liksom!

Meget bra.

Han er imøtekommende og hyggelig, profesjonell og faglig dyktig, engasjert i dine eventuelle problemer og sykdommer, spesielt flink til å forklare, og tar deg seriøst.

Said er helt super!

Anbefaler Said på det varmeste.
Han er et varmt medmenneske med mye empati.
Jeg var fornøyd før med min tidligere lege, men nå er jeg superførnøyd!