Said Tutunchian

Tlf: 22 51 58 58 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Said Tutunchian er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Said Tutunchian

Fantastisk!

Said er en dyktig lege og et godt menneske!
Han tar seg god tid til å lytte, og prøver å forstå. Han setter av tid til oppfølging og yter sitt beste for at du skal kunne følge med i prosessen av alt han gjør.

Jeg står i venteliste for å få ham som min fastlege og kommer til å gå en trygg fremtid i vente!

Hva er bra og mindre bra

Han er rask og du kommer inn til timen. Det er ofte unge vikarer for ham. Jeg har opplevd at han har ventet for lenge med henvisning.

Skarp, flink, smart ,flink,hyggelig

Superfornøyd med said som lege. Han kan mye om det meste , selv har jeg vært imponert over kunnskap om alt fra ryggproblemer , graviditet, sjelden genetisk øyesykdom, osv. Han er veldig belest!

Dyktig og proaktiv!

En god lytter og en dyktig lege. Han er vet sine begrensninger og konferer med ulike instanser ved behov. Føler at jeg og familien er i de beste hender!

Bedre fastlege finnes nok ikke!

Said er virkelig en fantastisk fastlege og en herlig person! Han er faglig dyktig, lyttende, følger opp, og er flink til å henvise videre når det er nødvendig. Said har vært den beste støtte og hjelp når vi har opplevd langvarig uavklart sykdom med et av barna. Said kan i grunnen sammenlignes med den perfekte landsbylegen/ familiedoktoren som fremstilles i filmer og serier, jeg tror ikke det finnes en flinkere og mer omsorgsfull lege enn han.