Said Tutunchian

Harbitzalléen Legesenter A/S

Autorisasjon (2010)

Said Tutunchian er en av 570 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Said Tutunchian

Dyktig og omtenksom fastlege!

En svært kunnskapsrik, flink og imøtekommende fastlege. Er meget god til å følge opp og svarer kjapt når man henvender seg ved behov. Også svært sympatisk og hyggelig person. Føler meg godt ivaretatt hos Said Tutunchian. Said strekker seg virkelig for sine pasienter. Anbefales på det sterkeste. Intet vondt å si!

Flink lege

Skriver ny vurdering da den forrige ikke reflekterer min siste erfaring.

Jeg har mentale helseproblemer, og mitt første møte med Said var via telefon, pga korona. Der opplevde jeg han som en relativt direkte person, noe som ikke fungerte helt der og da.

Men i dag traff vi hverandre fysisk, og han klarte å skape en trygghet for meg, slik at jeg kunne åpne opp for han for å få hjelp.

I virkeligheten oppleves han som mer empatisk enn via telefon.

Man merker at han bryr seg, og at han er opptatt av å kunne hjelpe deg på den mest effektive måten.

Dette er en lege jeg kan anbefale for de som trenger psykisk hjelp

Fantastisk fyr

En svært kunnskapsrik og profesjonell lege og spesialist. Tar seg tid, og lytter. Veldig empatisk av natur og en mann som tar det du sier seriøst. En veldig hyggelig lege som enkelt kan anbefales. Alltid hjulpet meg, funnet løsninger, og sendt meg til spesifikke spesialister etter behov.

Profesjonell, tillitvekkende og faglig oppdatert

Jeg har hatt dr. Tutunchian som fastlege i snart åtte år. Han er dyktig og kunnskapsrik, men ikke minst - han lytter og man får tillit til ham umiddelbart. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg fikk tips om ham da jeg trengte den hjelpen og forståelsen jeg ikke møtte før jeg byttet til ham.

Han er også veldig tilgjengelig om man benytter e-konsultasjon. De gangene jeg har brukt denne tjenesten har jeg fått svar og hjelp innen kort tid, selv tidlig på morgenen og sent på kvelden.

Alle burde hatt en fastlege som dr. Tutunchian. Det er uvurderlig.

Trygg, vennlig og kunnskapsrik

Beste legen jeg har hatt.
Ga meg et nytt liv da han seponerte betablokkene, som var «gift» for meg. Alltid lyttende og en god samtalepartner. Så glad for at han er tilbake hos Harbizalleen Legesenter,