Said Tutunchian

Autorisasjon (2010)

Said Tutunchian er en av 561 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Said Tutunchian

Fantastisk fyr

En svært kunnskapsrik og profesjonell lege og spesialist. Tar seg tid, og lytter. Veldig empatisk av natur og en mann som tar det du sier seriøst. En veldig hyggelig lege som enkelt kan anbefales. Alltid hjulpet meg, funnet løsninger, og sendt meg til spesifikke spesialister etter behov.

Ingen menneskekjenner

Hvis du ser etter en empatisk og varm lege så er ikke dette legen for deg. Jeg sliter med depresjon, og allikevel ble jeg kjeftet på under konsultasjonen. Har aldri blitt snakket til på denne måten før (Said er ganske krass og militant i sitt toneleie).

Da jeg fortalte han om at jeg opplevde dette som ubehagelig, og at måten han snakket til meg på gjorde ting verre, så var svaret hans nokså likegyldig «alle er forskjellige».

Ser at andre har nevnt det samme i i tidligere anmeldelser.

Hans vikar (Adnan) derimot var stikk motsatt, med han følte jeg meg respektert, i tillegg viste han mer forståelse og empati (noe som er viktig for pasienter med psykiske lidelser). Dessverre har han ingen fast praksis.

Ser meg derfor nødt til å måtte bytte lege i nærmeste fremtid

Profesjonell, tillitvekkende og faglig oppdatert

Jeg har hatt dr. Tutunchian som fastlege i snart åtte år. Han er dyktig og kunnskapsrik, men ikke minst - han lytter og man får tillit til ham umiddelbart. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg fikk tips om ham da jeg trengte den hjelpen og forståelsen jeg ikke møtte før jeg byttet til ham.

Han er også veldig tilgjengelig om man benytter e-konsultasjon. De gangene jeg har brukt denne tjenesten har jeg fått svar og hjelp innen kort tid, selv tidlig på morgenen og sent på kvelden.

Alle burde hatt en fastlege som dr. Tutunchian. Det er uvurderlig.

Trygg, vennlig og kunnskapsrik

Beste legen jeg har hatt.
Ga meg et nytt liv da han seponerte betablokkene, som var «gift» for meg. Alltid lyttende og en god samtalepartner. Så glad for at han er tilbake hos Harbizalleen Legesenter,

Grundig og kunnskapsrik

Dr. Tutunchian ser sin pasient, lytter, og har god menneskekunnskap. Møtes alltid med forståelse og profesjonalitet. Og ikke minst er han faglig dyktig. I tilfeller hvor vi har blitt henvist videre har det alltid vært til gode leger/institusjoner. Både min datter, nå 16. ( vi har vært pasienter en del år) og jeg er takknemlige for å ha en fastlege som Said Tutunchian