Said Tutunchian

Harbitzalleen Legesenter AS
Harbitzalléen 2A 0275 Oslo
Said Tutunchian er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Said Tutunchian

Hva er bra og mindre bra

Han er rask og du kommer inn til timen. Det er ofte unge vikarer for ham. Jeg har opplevd at han har ventet for lenge med henvisning.

Skarp, flink, smart ,flink,hyggelig

Superfornøyd med said som lege. Han kan mye om det meste , selv har jeg vært imponert over kunnskap om alt fra ryggproblemer , graviditet, sjelden genetisk øyesykdom, osv. Han er veldig belest!

Dyktig og proaktiv!

En god lytter og en dyktig lege. Han er vet sine begrensninger og konferer med ulike instanser ved behov. Føler at jeg og familien er i de beste hender!

Bedre fastlege finnes nok ikke!

Said er virkelig en fantastisk fastlege og en herlig person! Han er faglig dyktig, lyttende, følger opp, og er flink til å henvise videre når det er nødvendig. Said har vært den beste støtte og hjelp når vi har opplevd langvarig uavklart sykdom med et av barna. Said kan i grunnen sammenlignes med den perfekte landsbylegen/ familiedoktoren som fremstilles i filmer og serier, jeg tror ikke det finnes en flinkere og mer omsorgsfull lege enn han.

En av de flotteste medmenneskene

Jeg er en av de heldige som har Said Tutunchian som fastlege. Beklager til dere andre, tror listen hans er konstant full som fastlege. Traff han første gang i 2010 ved en tilfeldighet da jeg trengte en eller annen resept. Ved det tidspunktet var han helt ny ved harbitzalleen legesenter, jeg fikk en time hos han som vikar, gikk etter den timen rett hjem, logget meg inn på nettet og skiftet over til han som fastlege. Han er imøtekommende, forståelsesfull, motiverende, dog meget pragmatisk, men han ser meg som ett totalt menneske. En person jeg har stor respekt og tillit til fordi han er den han er som menneske samt hans grunnverdier, ikke bare fordi han er legen min. Skal også legges til at fyren er en smarting med mye humor - dvs at han totalt sett er faglig dyktig. Tommel opp!