Hanne Moen Undlien

Autorisasjon (1994)

Hanne Moen Undlien er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hanne Moen Undlien

Vennlig, lyttende og dyktig

Jeg har hatt denne fastlegen i mange år, og kommer til å fortsett med det. Hun er hyggelig, lyttende, gir inntrykk av å ha god tid, virker faglig dyktig, forklarer ting godt og følger meg godt opp som pasient.

Lite interessert i deg som pasient

Hun er hoverdhodet ikke interessert i deg som pasient. Har vært der noen ganger for å få hjelp og opplever å blir direkte avvist. Hun er ikke interessert i høre på hva du har og si, er svært lite empatisk, er ikke forståelsesfull og lytter ikke. Hun virker mest opptatt av regler og å bli kvitt deg så fort som mulig. Jeg skal definitivt bytte fastlege nå. Fråråder å bruke henne som fastlege!

Stiller alltid opp

Har hatt henne som fastlege i mange år. Var i en periode misfornøyd, men svært fornøyd de senere år. Stiller alltid opp når jeg trenger hjelp, og det har vært for ofte de siste årene.

Fantastisk god fastlege

Hanne er den beste fastlegen jeg har vært borti, og vi har beholdt henne selv nå som vi har flyttet et par mil unna. Både jeg og barna mine får alltid time når vi trenger det, Hanne lytter og gir god oppfølging , og det fremstår virkelig som hun bryr seg. Kan anbefale henne på det varmeste!

Lite empatisk og forståelsesfull

Jeg har hatt denne fastlegen i lang tid nå. Fremstår som faglig dyktig, men lite empatisk, forståelsesfull og lyttende. Jeg har overhode ikke lyst til å oppsøke denne legen da jeg opplever at hun ikke er interessert i hjelpe meg. Jeg får følelsen av at hun ikke tror på meg unasett hva slags helseproblemer jeg måtte ha. Jeg skal definitivt bytte fastlege nå, og kan ikke anbefale denne fastlegen til andre i det hele tatt!