Johnny Arne Waagan

Autorisasjon (2006)

Johnny Arne Waagan er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Johnny Arne Waagan

super lege

Jeg er rett og slett VELDIG fornøyd med Waagan. Han er faglig flink, og dersom det skulle være noe han lurer på undersøker han det alltid, istedenfor å bare sose bort svaret som jeg opplever at andre fastleger kan gjøre. Jeg blir alltid tatt seriøst, og det er lett å snakke med han. Legekontoret er i tillegg ryddig å forholde seg til, samt at jeg alltid får time når jeg ønsker det. Jeg må gjenta som personen over her skriver: Waagan har humor, godt humør, tar seg tid og er nøye. Han fikser og står på i.f.t. henvisninger o.l. Ungene liker han også. Anbefales!

Dyktig lege

Har hatt han som fastlege i et par år nå. Han lytter, kommer med gode forslag, følger opp bra og ikke minst så husker han godt hva vi snakket om på forrige besøk (tilsynelatende uten å sitte å lese fra journalen!)

Jeg liker Johnny Waagan... :)

Etter mange år med fastleger jeg har vært lite fornøyd med, byttet jeg, sambo og barnet fastlege til dr. Waagan. Vi er alle tre veldig fornøyde. Pga komplikasjoner før og etter graviditet, må jeg gå en del til legen for å følge opp, det virker som han har en plan for "videre framdrift" hvis det feiler deg noe, ikke bare lar det surre og gå, som jeg er vant med fra tidligere fastlege. Han er veldig ok å prate med, føler at han lytter og tar det jeg sier på alvor.

Hyggelig fyr!

Det viktigste for meg m.h.t. til fastlege er at vedkomne er faglig flink, at man blir tatt seriøst, at legekontoret er effektivt og veldrevet, og at det går an å snakke med legen.
Waagan og Brynsenglegene oppfyller disse kriteriene.
Aldri særlig ventetid, alle er hyggelige og effektive, samtidig som de tar seg tid til deg.

Lytter og videresender

God til å lytte og gi den hjelpen videre som en har behov for.