Johnny Arne Waagan

Autorisasjon (2006)

Johnny Arne Waagan er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Johnny Arne Waagan

Lite forståelsesfull

En lege uten forståelse, som ikke er interessert i å hjelpe når man ber om det. Vil ikke anbefale videre

En fantastisk fastlege

Både min mann og jeg har hatt Waagan som fastlege over mange år nå. Der er vanskelig å beskrive hvor fornøyde vi begge med Waagan som fastlege. Til tross for en utfordrende hverdag som fastlege så tar han seg alltid tilstrekkelig tid. Man får alltid følelsen av å bli tatt seriøst, uansett hva det er. Alltid grundig. Han fremstår som svært faglig kompetent, samtidig som han ikke har en høy terskel for å henvise videre ved behov. Han finner alltid en god medisinsk løsning. Vi har også vært veldig fornøyd m de andre legene og ansatte de gangene Waagan har hatt feriefravær o.l. Det føles godt og trygt å være pasient hos Waagan og Brynsenglegene.

Mvh [navn fjernet av moderator]

Dyktig lege - anbefales

Johnny er en fin fyr, jeg er kjempefornøyd med han som min fastlege gjennom en del år. Jeg opplever han som empatisk, oppriktig interessert i å lytte til det jeg har å fortelle og løsningsorientert. Hvis det er noe han ikke umiddelbart har svar på sjekker han alltid, og melding kommer kjapt på pasientsky. Jeg har et kjempebra samarbeid med Johnny om min helse, og anbefaler han på det sterkeste. Forøvrig vil jeg nevne at det alltid er hyggelig å komme inn til Brynsenglegene, alltid vennlig mottakelse av helsesekretærne.

Beste fastlegen jeg har hatt!

Johnny er konkret, ærlig og ryddig. Han er rolig, behagelig, støttende, lydhør og svært lite forhåndsdømmende. Jeg har gjennom vanskelige livssituasjoner alltid følt at Johnny tar meg på alvor, og jeg har alltid fått den behandling eller hjelp hos han som jeg selv mener jeg har trengt. Jeg har alltid fått time raskt når jeg trenger det, og det har sjelden vært lang ventetid på venterommet.
Jeg skal flytte og må dessverre bytte fastlege, men håper jeg får noen som er i nærheten så profesjonell og tålmodig som Johnny er.

Proff og hyggelig fastlege

Jeg er veldig fornøyd med Johnny.
Han gir meg alltid anledning til å fortelle hvorfor jeg har oppsøkt han, og lar meg får god tid til å beskrive symptomer og så trekker vi sammen eventuelle slutninger, og planlegger behandlingsopplegg. Følger at jeg er deltagende i utformingen av behandlingen.
Han er også rask til å sende meg videre når det er behov for det.
Han er veldig tydelig i kommunikasjonen sin, noe jeg setter pris på, og selv om jeg kanskje ikke har så lyst til å gjøre noe, så forklarer han alltid hvorfor han har valgt det alternativet, slik at jeg kan forstå hvorfor den behandlingsmåten anbefales.
Anbefales på det varmeste.