Johnny Arne Waagan

Brynsenglegene AS

2006

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Johnny Arne Waagan er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Johnny Arne Waagan

Beste fastlegen jeg har hatt!

Johnny er konkret, ærlig og ryddig. Han er rolig, behagelig, støttende, lydhør og svært lite forhåndsdømmende. Jeg har gjennom vanskelige livssituasjoner alltid følt at Johnny tar meg på alvor, og jeg har alltid fått den behandling eller hjelp hos han som jeg selv mener jeg har trengt. Jeg har alltid fått time raskt når jeg trenger det, og det har sjelden vært lang ventetid på venterommet.
Jeg skal flytte og må dessverre bytte fastlege, men håper jeg får noen som er i nærheten så profesjonell og tålmodig som Johnny er.

Proff og hyggelig fastlege

Jeg er veldig fornøyd med Johnny.
Han gir meg alltid anledning til å fortelle hvorfor jeg har oppsøkt han, og lar meg får god tid til å beskrive symptomer og så trekker vi sammen eventuelle slutninger, og planlegger behandlingsopplegg. Følger at jeg er deltagende i utformingen av behandlingen.
Han er også rask til å sende meg videre når det er behov for det.
Han er veldig tydelig i kommunikasjonen sin, noe jeg setter pris på, og selv om jeg kanskje ikke har så lyst til å gjøre noe, så forklarer han alltid hvorfor han har valgt det alternativet, slik at jeg kan forstå hvorfor den behandlingsmåten anbefales.
Anbefales på det varmeste.

Han er kunnskapsrik, to the point og ryddig.
Han har fulgt opp på en meget god måte, og er til å stole på når det kommer til tilbakemeldinger osv.
Anbefales på det sterkeste!

Flink, empatisk, og lyttende- strålende lege

Jeg har hatt Johnny Waagan som lege i flere år og har vært superfornøyd.

Han lytter alltid, tar seg god tid og er grundig i undersøkelser når han aner at noe er galt.

Jeg bytter fordi jeg har flyttet til andre siden av byen, og det blir for lang reisevei. Skulle gjerne ha beholdt han, og anbefaler han på det sterkeste.

Flott lege.

Han er alltid hyggelig, flink, kunnskapsrik og behagelig. Han lytter og er flink til å forklare. En meget god fastlege.