Johnny Arne Waagan

Tlf: 22 72 78 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Johnny Arne Waagan er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Johnny Arne Waagan

Flott lege.

Han er alltid hyggelig, flink, kunnskapsrik og behagelig. Han lytter og er flink til å forklare. En meget god fastlege.

Den aller beste legen jeg har hatt

Kunnskapsrik, behagelig, rett og slett en fantastisk fastlege. Tilgjengelig, lette å snakke med, er åpen for nye muligheter. Fantastisk

God fastlege

Han er en omsorgsfull, imøtekommende og god lege. Kunnskapsrik på sitt område. Lett å snakke med om "alt". Iverksetter tiltak som fysio, røntgen eller andre forhold ved behov.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Han kan faget sitt og svarer på alle spørsmål jeg har. Han er oppdatert på faget sitt. Han er imøtekommende og inngir tillit.

Kjempeflink, omsorgsfull og god lege

Overskriften sier vel det viktigste. Meget godt fornøyd med ham som fastlege! Lett å snakke med om 'alt'. Aldri fordømmende i folhold til valg man gjør som ikke er helt 'sunne', men sier likevel tydelig fra på en klok måte. Spiller 'på lag' med meg som pasient, og det fungerer fint :)

Den beste legen jeg har hatt

Har tid til å prate og se helheten, og lytter til det jeg har å fortelle. Vennlig og forståelsesfull, men konkret når jeg ber om tilbakemelding.

Flinkeste legen jeg har vært hos.

Johnny er dyktig og samtidig ydmyk nok til å henvise videre når det er nødvendig. Han er interessert og dedikert i forhold til meg som pasient.

Dyktig byråkrat

En lege som er flink på lover og regler. Får følelsen av at han er mindre opptatt av mennesket. Grei om det dreier seg om fysisk sykdom. Mindre forståelse for psykiske problemer.

Fantastisk flink og hyggelig

Har aldri hatt annet enn positive erfaringer med Johnny. Flink ti å følge opp, hører på hva man har å si og er enkel å prate med om alt. Åpen og direkte. Kunne ikke hatt en bedre lege.

Dårlig lege

Ikke empatisk, sein ute til timen, uinteressert. Følte at legen ikke hadde tid til å høre etter eller var ikke interessert av meg som pasient. Følte dette er en lege som behandler symptomene fremfor å finne de bakenforliggende årsakene. Ville ikke henvise meg videre, selv om jeg hadde behov. Misfornøyd

Manglende evne til forståelse

Jeg opplevde at han ikke var interessert, at han ikke var hyggelig og ikke empatisk. Til slutt begynte jeg å gråte. Da hadde jeg forklart familiesituasjonrb vår mange mange ganger, og han kom med en skikkelig respektløs kommentar. Jeg byttet lege. Null poeng.

Godværslege

Har gått hos Waagan lenge. Han er en snill fyr, men han ser lett på deg som en hypokonder om du vil ta en årlig helsesjekk.
Henviser til andre, noen ganger må du mase litt. Finner de ikke noe, så er det ikke noe galt med deg.
Men du får alltid time på dagen om det er noe.

Super fastlege

Han har vært flink til å lytte til hva jeg ønsker i en tung stund. Kjempefornøyd med Waagan.

Beste legen for meg :-)

Er åpen og hyggelig. Lytter og forklarer. Har ikke hatt de store spørsmål eller vanskelige plager, men har full tillit hvis det skjer noe. Legekontoret i sin helhet er veldig bra med topp service og hyggelig personalet.

Svært bra

Har nå flyttet til Bergen og måtte bytte lege. Hadde jeg fortsatt å bo i Oslo ville Johnny Waagan vært et førstevalg. Uten tvil en dyktig og kunnskapsrik lege.

Johnny er en fabelaktig lege!

Alltid oppdatert faglig. Snakker forståelig og hyggelig. Man får ALLTID time på dagen. Ha følger opp. Tar deg med på råd. Kommer med anbefalinger. Sjekker alltid heller en gang for mye, enn en gang for lite. Han lytter. Bruker god tid. Ingen stress. Kort ventetid. Alltid godt humør. Jeg planlegger å flytte, men vil ikke bytte fastlege! Han er verdt å kjøre noen mil for.

Frarådes på sterkeste når det virkelig gjelder.

Denne legen er en godværslege. Greit når man bare skal ta noen prøver og ingenting er galt. Men når du virkelig har behov for en leges tjenester, kunnskap, forståelse og medmenneskelighet så faller han helt ut.

Helt fryktelig å være hans pasient da jeg var dårlig. Han har "reseptvegring" og ser helst at du går på jobb. Smertestillende, beroliggende er utelukket. Er du dårlig får du knapt sykemelding for dagen du har time hos ham.

Han er ikke orientert godt om spesialister du kan oppsøke i hans manglende vilje til å behandle selv.

Ikke bruk denne Johnny Waagan om du sliter psykisk eller feiler deg noe utover influensa og fjerning av sting.

Kan ikke anbefales.

Følte legen ikke hadde tid til å høre etter eller var interessert av meg som pasient. Følte dette er en lege som behandler symptomene fremfor å finne de bakenforliggende årsakene.

dårlig

hører så vidt på hva du har og si, sender deg alltid videre til en spesialist.

Svarer alltid på mail, hyggelig og proff

Johnny er den beste fastlegen jeg har hatt, han er veldig tilstede i samtalen når jeg er der. Han er også en type lege som ikke skriver ut piller i hytt og vær, men heller forsøker å finne årsaken til problemene og alternative løsninger. I tillegg kan jeg alltid sende en mail til brynsenglegene om jeg lurer på noe, og han ringer alltid tilbake samme dag. Jeg anbefaler Johhny på det varmeste.