Josef Bedairi
Mann, 27 år
Jeg hadde en veldig god opplevelse med denne legen. Han var grundig, lyttende og tok seg tid til å forklare alt på en forståelig måte. Jeg følte meg trygg og ivaretatt gjennom hele konsultasjonen, og det var tydelig at legen hadde høy faglig kompetanse.
I tillegg var kommunikasjonen svært god, og jeg opplevde at mine bekymringer ble tatt på alvor. Anbefales på det sterkeste til andre som ønsker en dyktig og omsorgsfull lege.
Josef er en fantastisk fastlege. Han tar seg tid til å lytte, viser ekte interesse og empati, og er tydelig i sine faglige vurderinger av hva som er best for pasienten. Han er lett å kommunisere med, skaper ro og tillit i møtet, og man føler seg sett som menneske – ikke bare som en diagnose. Han er rask med henvisninger og god oppfølging av det man tar opp. Etter en time hos Josef sitter man igjen med en tydelig følelse av å bli tatt på alvor og svært godt ivaretatt.
En utrolig flink og effektiv fastlege. Jeg føler meg alltid tatt på alvor, og oppfølgingen i etterkant er rask og grundig. Er veldig fornøyd med rask tilbakemelding etter å ha tatt prøver hos han.
Er veldig effektiv, lytter og prøver alltid å hjelpe. Svarer raskt og gir ofte tilbakemeldinger etter blodprøver. Følger alltid opp!