Josef Bedairi
Mann, 27 år
Jeg er veldig fornøyd med dr Joseph Bedairi. Han brukte god tid på meg, har aldri avbruttet meg og jeg følte meg trygg. Han er svært dyktig, og er rolig og avslappet og ingen stress. Og sykepleiere og helsearbeidere er veldige snille og imøtekommende. Det er sykepleier Tabita som tar blodprøver og når hun stikker føler man ingenting. Så lett som fjær hånden hennes! Og Sandma som kontor dama / helsearbeider er veldig flink å vareta pasientens behov. Jeg er så fornøyd!
Faglig dyktig og omsorgsfull. Lytter godt, tar meg på alvor og følger opp på en grundig og profesjonell måte!
En flink fastlege, trygg og viktig støtte i hverdagen. Møter opp med respekt, lytter nøye og tar seg tid til å forstå både symptomer og bekymringer. Hans omsorg, tålmodighet og profesjonalitet gjør at pasientene føler seg ivaretatt og i gode hender, hver gang de kommer til konsultasjon hos ham.
Jeg har hatt gleden av å ha Josef Bedairi som fastlege, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Han er en svært dyktig og kunnskapsrik lege som alltid tar seg tid til å lytte og forstå situasjonen grundig. Man føler seg virkelig sett og tatt på alvor under konsultasjonene.
Josef er både profesjonell og varm i møte med pasientene sine. Han forklarer ting på en tydelig og forståelig måte, noe som gjør det enklere å føle seg trygg og informert om egen helse. I tillegg opplever jeg at han er grundig og opptatt av å finne gode løsninger.
Jeg vil absolutt anbefale Josef Bedairi til andre som ønsker en fastlege som er både kompetent, omsorgsfull og engasjert i pasientene sine.
Kjempe flink, gjør en ordentlig job. Systematisk og rådfull. En ganske lyttende og forståelsesfull lege
Vis flere...