Olav Rønningen Wangensteen

Autorisasjon (2003)

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Olav Rønningen Wangensteen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Olav Rønningen Wangensteen

Profesjonell

Dyktig lege som går raskt til kjernen av problemene. Empatisk, uten tåkeprat. Ingen unødvendige henvisninger eller resepter.

Lite empatisk tilnærmet

Jeg anser han som lite empatisk tilnærmet, han har stilt diagnose og dermed er det slik og bare slik. Har opplevd jeg har spurt om ting han totalt ignorerer. Han virker som om ignorerer det som ikke med engang kan konkluderes. Viser liten interesse.

Dr Waangensteen

Väldigt nöjd med min fast lege. Har inte haft någon annan sen jag flyttade till oslo før 6-7 år sedan. Har funderat på att byta då jag har flyttat men är så pass nöjd att det får vara värt den extra turen om ja skulle behøva boka tid. Lätt och smidigt att boka tid och kan få tid på kort varsel om det skulle behøvas. Det som skulle kunna bli bättre är kanske väntetiden. Nu är jag hos doktorn väldigt sällan men de få gånger jag har varit där har jag nästan fått vänta minst 20 minuter fast jag har bokat tid. Men jag tycket det är helt ok faktiskt før han verkar aldrig stressad när jag väl kommer in och han tar sig alltid tid till att svara på mina frågor även fast han egentligen kanske är sen. Rekommenderas varmt!

Kompetent og engasjert fastlege

Jeg opplever gjennomgående strålende oppfølging og imøtekommenhet fra Wangensteen. Han tar seg tid til å forstå bakgrunnen for mine besøk og har en medmenneskelighet og et engasjement utover hva vi kan forvente av en fastlege som har over 1000 pasienter.

Wangensteen er en svært empatisk og interessert lege, som ikke fortjener annet enn honnør for den jobben han gjør. Så bør det legges til at jeg som pasient gjør en innsats for at mine møter med legen blir så gode og effektive som mulig. Som i alle andre relasjoner er det avgjørende at alle parter, både lege og pasient, møter forberedt og bidrar konstruktivt.

Han er en av de beste legene jeg har sett

Han er en imponerende lege. Han har evne til å forstår hva man prøver å fortelle ham. Han er en flink lege som følger patienten sin.