Olav Wangensteen

Frogner Helsesenter Mann, 42 år

Autorisert2003
Ledige plasser 2 av 1650
Vil du bytte til denne fastlegen?

Frogner Helsesenter

Frogner Helsesenter Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Olav Wangensteen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Olav Wangensteen

Super lege

Skiftet tilfeldigvis til ham som fastlege rett før jeg fikk en alvorlig diagnose og det viste seg å bli helt uvurdelig. Han har fulgt meg opp ekstremt godt gjennom fire store operasjoner og tøff rekonvalesens og virkelig gitt meg den tryggheten jeg har trengt i en vanskelig situasjon. Han er direkte og uten snikk snakk, men støttende og løsningsorientert. For meg har han vært en klippe.

Uengasjert og firkantet

Alltid forsinket
Vil bare ha deg ut døren fortest mulig
Ikke lov å spørre om mer enn en ting
Ringer aldri ved behov
Totalt uengasjert
Gir opp å finne årsak ved første hinder

Veldig flink, altfor kjekk

Legen tar patentiens paa alvor, vil gi deg et direkte nummer til kontoret hans i tilfelle det er en spesiell sak. Jeg kan ikke fortsette med ham fordi han er altfor kjekk og gjør meg nervøs.

Sympatisk og grundig lege

Ung spesialist, tar pasienten på alvor og leser seg hurtig opp på områder han ikke har tidligere kunnskap. Alltid imøtekommende og oppleves som grundig.

Grei lege - men Frogner Helsesenter er et rotete og dårlig legekontor

Waangensteen er effektiv og hyggelig. Noen kan kanskje oppfatte han som vel effektiv.

Derimot er Frogner Helsesenter et rotete legekontor, som virker som det har dårlig oversikt over pasienter og leger, og har et generelt lite imøtekommende personale.

Flere av de ansatte virker direkte sure i kontakt med pasientene, og er svært lite imøtekommende. Det er også vanskelig å motta informasjon og komme i kontakt med legesenteret, spesielt via telefon.

Det er også svært lite ventilasjon på legeværelsene, noe som er ukomfortabelt på varme sommerdager og kalde vinterdager.