Parveen Wadhwa

Parveen Wadhwa er en av 557 fastleger i Oslo
Parveen Wadhwa er en av 60 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Parveen Wadhwa

Ga ingen trygghet.

For meg var det en "ny" lege. Og jeg følte ikke at han var interessert i meg og min problematikk. Jeg velger å bytte fastlege, for både hans del og min egen.

kunnskapsrik og meget kompetent lege

Dr. Wadhwa forstår pasientene sine og lytter til problemene deres. Han er vennlig og tilgjengelig for sine pasienter og har alltid deres beste interesser. Han får pasientene sine til å føle seg trygge, og er empatiske og omsorgsfulle. Han er kunnskapsrik og veldig kompetent og har lang erfaring. Han er legen å gå til hvis du vil ha en lege som virkelig bryr seg og vil og kan hjelpe deg med dine problemer.

Dyktig og empatisk lege

Veldig flink lege, kunnskapsrik og hyggelig.
Alltid forståelsesfull og tar seg tid.
Jeg føler at jeg blir tatt på alvor.
Han viser deg respekt som menneske og gjør jobben sin godt.

Dyktig og trygg!

Jeg har hatt Dr. Wadhwa som fastlege i mange år og er absolutt den beste legen jeg har hatt! Jeg har alltid følt meg tatt på alvor, lyttet til og trygg med hans vurderinger. Dr. Wadhwa er kunnskapsrik og dyktig. Han er også fastlegen til familien min, og er utrolig fin og rolig med barna. Jeg vil anbefale han på det varmeste!

Trygg og kunnskapet

Dr. Wadhwa. er veldig vennlig lege som lytter til og prøver å forstå problemet med pasienten med et kjølig hode. I tillegg forklarer han problemet til pasienten og prøver å gi den beste behandlingen. Han viste aldri motvilje mot å henvise meg til spesialisten når helsetilstanden min krevde det. Reseptene og rådene hans har vært veldig nyttige.