Parveen Wadhwa

Alpha Legegruppe

• Allmennmedisin
  • Barnesykdommer

2006

Alpha Legegruppe Telefonnummer22 76 39 9022 76 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Holmlia Sentervei 1B 1255 Oslo
Parveen Wadhwa er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Parveen Wadhwa

verdens beste lege

Varme hjertet, profesjonel, flink og snill.
Jeg ikke oeverrdriver , han er verdens beste lege for meg, med mye empati.

Hvis mann trenger å få hjelp i virkeligheten gå til lege Wadhwa

Jeg ønsker å skrive få ord om min lege , som er verdens beste lege syns jeg. Har hatt flere lege men alldri har truffet noen som er så omsorgsful, og villig til å hjelpe pasient som Parvenn.
Trenger dere kvalifisert og dyktig lege med fortståelse og empati? ikke nøl, bare bestill tid hos Parvenn Wadhwa.

Jeg liker fastlegen min

Jeg har vært pasienten til Dr. Parveen i et par år nå og jeg er meget fornøyd. Det er lett å få timer, han tar seg god tid til å lytte, jeg blir henvist til de riktige instansene, denne legen får ting gjort. Han er alltid blid og glad, det sprer over på meg som pasient. Jeg kan anbefale Dr. Parveen på det varmeste. Ikke nok med det så er kontordamene meget hyggelig også, det er et stort pluss.

snill og omsorgsfull lege

Han har vaert min fast lege over 5 aar og tenkte aldri a bytte lege. Han gjor sitt betste for a hjelpe pasienter.
Jeg anbefaler ham sterkeste.

Frekk og utrygg

Var frekk og utrygg mot min 3 år gamle sønn. Brukte ikke 1 sekund å å gjøre han trygg, å synes han var ekkelt fordi han "pelte' seg i nesa som en vanlig 3 åring gjør.. dette kommenterte han direkte til sønnen min og bare han gå å hente papir.. verste legen jeg har vert borti noen sinne! Anbefales ikke K det hele tatt. Og han er ike god til å lytte å man føler deg ikke trodd på..