Parveen Wadhwa

Alpha Legegruppe

• Allmennmedisin
  • Barnesykdommer

2006

Alpha Legegruppe Telefonnummer22 76 39 9022 76 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Holmlia Sentervei 1B 1255 Oslo
Parveen Wadhwa er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Parveen Wadhwa

kan anbefale dene legen

Han er dyktig og har forståelse for pasienters behov.
Han har vært min fast lege i set siste 5 år og kan aldri tenke meg å ha bedre lege enn han er.
Jeg var så heldig å finne ham.

snill og omsorgsfull lege

Han har vaert min fast lege over 5 aar og tenkte aldri a bytte lege. Han gjor sitt betste for a hjelpe pasienter.
Jeg anbefaler ham sterkeste.

Frekk og utrygg

Var frekk og utrygg mot min 3 år gamle sønn. Brukte ikke 1 sekund å å gjøre han trygg, å synes han var ekkelt fordi han "pelte' seg i nesa som en vanlig 3 åring gjør.. dette kommenterte han direkte til sønnen min og bare han gå å hente papir.. verste legen jeg har vert borti noen sinne! Anbefales ikke K det hele tatt. Og han er ike god til å lytte å man føler deg ikke trodd på..

Trygg, kunnskapsrik og omsorgsfull

Veldig flink lege,lytter godt,og hører etter også hva man har på hjerte.jeg kom til han med min kneskade,pga min fastlege var på ferie. Fikk veldig god hjelp og råd.

Kunne vært litt mer positiv?

Det er fint at man får legetime hos han raskt når man trenger det i siste liten, fremfor å måtte vente på fastlegen. Når det er sagt, kunne han vist litt mer interesse for pasienten. Jeg stilte spørsmål og ønsket råd videre, men ble raskt avbrutt og fikk korte svar. Det er fint at han ønsker å være kortfattet og effektiv, men som pasient, ønsker man å føle seg ivaretatt når man først oppsøker legen. Han kan kanskje lytte til det pasienten har å si, og svare på en litt mer hyggelig måte. Det kan virke veldig nedlatende måten han snakker til deg på, selv om det mest sannsynlig ikke er meningen. Ønsker ikke å fornærme noen, men håper på bedre opplevelse neste besøk :)