Parveen Wadhwa

Holmlia Sentervei 1B 1255 Oslo
Tlf: 22 76 39 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Parveen Wadhwa er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Parveen Wadhwa

Kunne vært litt mer positiv?

Det er fint at man får legetime hos han raskt når man trenger det i siste liten, fremfor å måtte vente på fastlegen. Når det er sagt, kunne han vist litt mer interesse for pasienten. Jeg stilte spørsmål og ønsket råd videre, men ble raskt avbrutt og fikk korte svar. Det er fint at han ønsker å være kortfattet og effektiv, men som pasient, ønsker man å føle seg ivaretatt når man først oppsøker legen. Han kan kanskje lytte til det pasienten har å si, og svare på en litt mer hyggelig måte. Det kan virke veldig nedlatende måten han snakker til deg på, selv om det mest sannsynlig ikke er meningen. Ønsker ikke å fornærme noen, men håper på bedre opplevelse neste besøk :)

Ikke fornøyd, blir ikke tatt på alvor.

Lytter, ja, men hører etter, nei.
Når en bruker blodtrykksmedisin bør ikke legen da automatisk ta dette ved konsultasjonen?
Etter flere forsøk på å bli hørt angående hudplage på ryggen ble jeg siste gang anbefalt å ikke benytte så varmt vann i dusjen. Synes det var veldig useriøst.
Er det virkelig fastlegens oppgave å, for alt det er verdt, å holde pasientene unna resten av helsesystemet?
Jeg kommer til å bytte fastlege.

Hva skal man si

hadde dr. Wadhwa som fast lege en kort stund, følte at han ikke lyttet eller ville. Hadde historie fra samme legekontor så dr. Wadhwa kunne sett i journalen. Men neida han dømte meg følte jeg. Har hatt og har store smerter og er nettopp(i går) operert for prolaps i ryggen og har prolaps i nakken også som jeg må kanskje operer etterhvert. Følte at dr. Wadhwa ikke tok meg på alvor eller lyttet at jeg hatt STORE SMERTER. Sånn skal det ikke være å ha en fastlege . Ja man kan få fort time hos dr. Wadhwa pga. han har mest ledig. Kanskje en grunn til det. Dr. Wadhwa burde kanskje lytte til historien og være en god fastlege og støttende for pasienten.
Anbefaler ikke denne legen

Veldig hyggelig

Han tar seg tid til pasienten. Han er veldig lett å ha med å gjøre og han er alltid godt humør. Veldig flink medisinsk.han er en god lytter

Tja

Fikk akutte smerter brystrygg og fikk karret meg til en konsultasjon hos Parween Wadhwa,
legen som da hadde ledig kapasitet samme dag,

Han var ikke villig eller ikke kompetent til å dignostisere og avspiste det hele med et skuldertrekk i løpet av fem minutters dialog....eller kanskje bedre monolog :)

I ettertid har jeg fått hjelp av dyktig kiropraktor som bekrefter at det er leddkapsel problematikk som skaper sekundærsmerte , samt andre
områder i in rygg som forårsaker disse akutte sterke smertene.

Dog fant Parween en fettkul på ryggen som han konsentrerte seg om, jeg ble helt satt ut da jo denne ikke kan forårsake slike smerter i brystrygg og nakke.
Tja....fikk henvisning til fjerning av kulen, uten noen dialog med meg om hvor og hva.
Jeg kan ikke uttale meg om annet en hva jeg erfarte der og da,
og anbefaler Parween et kurs i aktiv lytting.
For øvrig vil jeg gi beste skussmål til legesekretæren som tar imot pasientene hos Alpha Legegruppe .

Jeg liker min lege

Han har vaert min lege i det siste 3 aar, siden jeg flyttet til Norge. Jeg er meget fornoyed. Jeg anbefaler denne legen. Han er virkelig den beste legen jeg har noen sinner hatt.

Samvittighetsfull, kunnskapsrik og imøtekommende

Han lytter på det du har å si, gir egne vurderinger og forslag, men er også åpen for dine motforestillinger. Jeg har forstått at jeg kan spørre, så får jeg svar. Han ha også en lun humor, noe det tok litt tid før jeg forsto.
Han holder tiden som er satt av, og klarer å styre tiden sin slik at avtalt tid holdes. Jeg opplever ham som en tilgjengelig og dyktig lege. I og med at han også bruker nett og app til timebestilling, er ikke telefonkø noen problemstilling.

Utrolig flott lege. Tålmodig og lyttende med fantastiske holdninger. Han opptrer som svært forståelsesfull. Jeg hadde aldri i mitt liv tatt en blodprøve, og har en fryktelig angst for det. Han er den første og eneste legen som har klart å overbevise meg om at det ikke er så ille.

Dyktig og hyggelig

Veldig hjelpsom. Tar seg god tid og tar meg på alvor. Kunnskapsrik.

Beste legen

Han er den beste legen. Har vært hos flere ganger og vært veldig fornøyd.

Parveen Wadhwa er barnelege

Jeg har vært pasient hos Parveen. Han virker veldig usikker og ufaglig. Hører ikke på pasienter og stempler med sine egne påstander. Mann må forklare og krangle med ham hver eneste gang om samme tingene.

Det er lite hjelp å få hos ham. Hvis pasienten er syk og trenger sykmelding så tenker han mer på NAV enn pasientens helse.

Ikke flink

Jeg opplevde legen som lite seriøs, nedlatende og lite dyktig. Han kom med bombastiske påstander uten noen rot i virkeligheten. Etter tre konsultasjoner byttet jeg lege.

Har blitt bedre

Mitt første møte med ham var ikke så bra (svangerskapskontroll) fordi han var for dårlig til å lytte. Istedenfor å la meg avbryte har jeg fullført budskapet mitt og det virker som han har tatt hintet.

Nå har jeg hatt ham som fastlege i to år og synes han både lytter og stiller de rette spørsmålene. I tillegg vil jeg si at han er svært flink med barn, jeg har selv tre og som oftest går jeg dit fordi de har behov for en lege.

ikke fornøyd i det hele tatt !!!

Vært hos han fire ganger. Første gangen var fordi jeg skulle ha allergimedisin som jeg hadde fått hos han en gang før(første timen min hos han). Han virket hyggelig, og lyttet, men kanskje litt for glad og følte nesten at jeg ble ''ledd'' av... andre timen min hos han skulle jeg ha de samma medisnene..han hadde ikke ført at jeg hadde fått resept opp på journalene mine, og mente at jeg aldri hadde fått allergitabletter av han..syntes det bare var uansvarlig og merkelig.... tredje gangen dro jeg fordi jeg har hatt kroniske seriøse korsryggsplager...han var lite behjelpelig og kom ikke med forslag om fysio eller lignende, han sa bare at jeg måtte ta smertestillende og jeg siterer; ''leve med det''.. tok saken i mine egne hender og kontaktet fysio og får nå hjelp til utredelse av skade/sykdom...jeg hadde time hos han enda en gang etter det i gjen..jeg hadde hatt mononukleose når jeg var utenlands. Han tok noen tester på meg. Han var useriøs, det var litt for mye humor i det han sa og gjorde, var usaklig og gjorde meg ukomfortabel. Hvilken lege er det som på tull sier ''kanskje du har fått klamidia og kost deg litt mye i utlandet? hehe?''.... fikk sjokk... hadde jeg i det hele tatt hatt sånn sykdom så hadde jeg ALDRI fortalt det til en lege som gjørr narr av det...kan ikke stole og føle meg komfortabel med en så usaklig og useriøs person....han eier visst ikke sosiale antenner..bytta lege etter denne hendelsen, og jeg er så glad for det...Og jeg må innrømme at det er vanskelig å gjennoppbygge tillit til leger etter sånne hendelser...jeg har fra barndommmen av alltid måttet bytte lege fordi tydeligvis så er det slik at alle legene på holmlia legekontor alltid skal ha mammaperm. være syke, slutte og bare ansette forskjellige vikarer hele tiden...man får liksom aldir god kontakt med legen sin fordi de aldri er der 100%....og vikarene er jo nye fra dag til dag liksom...

Ovenfra og ned

Dr. Wadhwa er visstnok flink med barn. Dessverre er han ikke flink til å lytte til pasientene sine og gir inntrykk av å være hevet over oss vanlig dødelige. Han kunne godt vært mer ydmyk hva angår kunnskap om sykdommer som pasientene kjenner på kroppen hver dag og som han er påståelig angående uten å ha sjekket litteraturen.

Ikke interessert i pasientene

Etter flere år hos denne legen, har jeg fått nok og byttet til en annen lege. Han er konstant sur og grinete, og tar seg aldri tid til å snakke skikkelig med pasientene. Han virker rett og slett meget uinteressert i pasientene sine. Han er røff i behandlingen av sensitive områder, som f.eks sjekk av munn og svelg.

Det eneste positive med denne legen, er at man kommer inn på dagen med akutt time som regel.

Skremmende lege

Anbefaler ikke den lege fordi han møte meg i dårlig humør fra først dag uten grunn .

Faglig flink, men virker en smule overarbeidet..

Wadhwa overtok etter en annen lege (som igjen hadde overtatt etter en annen som var på permisjon).
Han har hele tiden vært faglig flink, er rask til å finne løsninger osv.

Men personlig har jeg oppfattet han som at han ikke har så mye humor (og humør) på lager. Dette kan skyldes at han antakelig har veldig mange brukere som er hos han veldig ofte.
Selv pleier jeg kun å gå til han for å få astma og allergimedisiner samt at jeg fra tid til annen er plaget med kombinert senebetennelse og vondt i hodet grunnet mye stress.
Han ordner resept på dagen og undersøker deg raskt dersom det er behov for det.

Han virker som sagt litt gretten, men jeg tror som sagt at dette skyldes at han har veldig mye å gjøre.

Dyktig

Flink til å lytte, men kanskje ikke like flink til å komme med konstruktive tiltak, utenom medikamentell behandling. Dyktig på almennlegefeltet.

Flink, men..

Han tar de prøvene du ber om, og virker flink nok. Dårlig på oppfølging og tilbakemelding.
Mulighet for bestilling av time og resepter på e-post gir god tilgjengelighet.