Parveen Wadhwa

Alpha Legegruppe

• Allmennmedisin
  • Barnesykdommer

2006

Alpha Legegruppe Telefonnummer22 76 39 9022 76 39 ...
Holmlia Sentervei 1B 1255 Oslo
Parveen Wadhwa er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Parveen Wadhwa

Takk at du finnes, snill og empatisk lege.

Parveen er lege som tar pasients problem på alvor og gjor sitt beste for å hjelpe dem. Han har mye empati og forståelse, alltid klar for hjelp når mann trenger det. Jeg er så heldig å ham som min fast lege.

Lege med stort hjerte som gjor sitt beste for å hjelpe pasient.

Han er en en trygg og kompetent person som hører på deg. Hyggelig å prate og gir utdypende svar på spørsmål.Jeg føler at jeg blir tatt seriøst og møtt med respekt, og at han har et genuint ønske om å hjelpe.

Hvis mann trenger å få hjelp i virkeligheten gå til lege Wadhwa

Jeg ønsker å skrive få ord om min lege , som er verdens beste lege syns jeg. Har hatt flere lege men alldri har truffet noen som er så omsorgsful, og villig til å hjelpe pasient som Parvenn.
Trenger dere kvalifisert og dyktig lege med fortståelse og empati? ikke nøl, bare bestill tid hos Parvenn Wadhwa.

Jeg liker fastlegen min

Jeg har vært pasienten til Dr. Parveen i et par år nå og jeg er meget fornøyd. Det er lett å få timer, han tar seg god tid til å lytte, jeg blir henvist til de riktige instansene, denne legen får ting gjort. Han er alltid blid og glad, det sprer over på meg som pasient. Jeg kan anbefale Dr. Parveen på det varmeste. Ikke nok med det så er kontordamene meget hyggelig også, det er et stort pluss.

snill og omsorgsfull lege

Han har vaert min fast lege over 5 aar og tenkte aldri a bytte lege. Han gjor sitt betste for a hjelpe pasienter.
Jeg anbefaler ham sterkeste.