Parveen Wadhwa

Parveen Wadhwa er en av 556 fastleger i Oslo
Parveen Wadhwa er en av 61 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Parveen Wadhwa

En kunnskapsrik fastlege

Jeg og familien min har vært pasienter til Dr. Parveen i over 11år nå og vi er meget fornøyde. Han tar seg god tid til å lytte, jeg blir henvist til de riktige spesialistene, denne legen får ting gjort. Han er alltid blid og glad, det sprer over på meg selv og kone. Jeg kan anbefale Dr. Parveen på det varmeste. Vi flyttet mange ganger fra by til by. Han er en av de kunnskapsrikeste fastlegene som jeg traff i landet. I tillegg er han en multispråklig fastlege, og kan bruke minst 4 språk som arbeidsinstrument for en god kommunikasjon med sine pasienter.

Rolig, empatisk og tilgjengelig

Parveen er en fantastisk fastlege. Tar seg alltid tid, god til å lytte, kunnskapsrik, imøtekommende og ryddig. Anbefales på det sterkeste!

Ga ingen trygghet.

For meg var det en "ny" lege. Og jeg følte ikke at han var interessert i meg og min problematikk. Jeg velger å bytte fastlege, for både hans del og min egen.

kunnskapsrik og meget kompetent lege

Dr. Wadhwa forstår pasientene sine og lytter til problemene deres. Han er vennlig og tilgjengelig for sine pasienter og har alltid deres beste interesser. Han får pasientene sine til å føle seg trygge, og er empatiske og omsorgsfulle. Han er kunnskapsrik og veldig kompetent og har lang erfaring. Han er legen å gå til hvis du vil ha en lege som virkelig bryr seg og vil og kan hjelpe deg med dine problemer.

Dyktig og empatisk lege

Veldig flink lege, kunnskapsrik og hyggelig.
Alltid forståelsesfull og tar seg tid.
Jeg føler at jeg blir tatt på alvor.
Han viser deg respekt som menneske og gjør jobben sin godt.