Parveen Wadhwa

Alpha Legegruppe

• Allmennmedisin
  • Barnesykdommer

2006

Alpha Legegruppe Telefonnummer22 76 39 9022 76 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Holmlia Sentervei 1B 1255 Oslo
Parveen Wadhwa er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Parveen Wadhwa

Jeg liker fastlegen min

Jeg har vært pasienten til Dr. Parveen i et par år nå og jeg er meget fornøyd. Det er lett å få timer, han tar seg god tid til å lytte, jeg blir henvist til de riktige instansene, denne legen får ting gjort. Han er alltid blid og glad, det sprer over på meg som pasient. Jeg kan anbefale Dr. Parveen på det varmeste. Ikke nok med det så er kontordamene meget hyggelig også, det er et stort pluss.

kan anbefale dene legen

Han er dyktig og har forståelse for pasienters behov.
Han har vært min fast lege i set siste 5 år og kan aldri tenke meg å ha bedre lege enn han er.
Jeg var så heldig å finne ham.

snill og omsorgsfull lege

Han har vaert min fast lege over 5 aar og tenkte aldri a bytte lege. Han gjor sitt betste for a hjelpe pasienter.
Jeg anbefaler ham sterkeste.

Frekk og utrygg

Var frekk og utrygg mot min 3 år gamle sønn. Brukte ikke 1 sekund å å gjøre han trygg, å synes han var ekkelt fordi han "pelte' seg i nesa som en vanlig 3 åring gjør.. dette kommenterte han direkte til sønnen min og bare han gå å hente papir.. verste legen jeg har vert borti noen sinne! Anbefales ikke K det hele tatt. Og han er ike god til å lytte å man føler deg ikke trodd på..

Trygg, kunnskapsrik og omsorgsfull

Veldig flink lege,lytter godt,og hører etter også hva man har på hjerte.jeg kom til han med min kneskade,pga min fastlege var på ferie. Fikk veldig god hjelp og råd.