Alexander Wahl

Autorisasjon (1993)

Alexander Wahl er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Alexander Wahl

Dyktig, erfaren, ser hele mennesket

Utrolig dyktig og erfaren, klok og bryr seg om "hele deg", snakker til deg, og ser "hele deg", personlig på en proff måte. Tenker utenfor boksen, klok og omtenksom. Tar seg tid, viser stor forståelse, lyttende.

INTELLIGENT, EGFEKTIV OG FORSTÅELSESFULL, HLLER KKE UTEN HIMORISTISK SANS

Jeg føler meg veldig komfortabel og trygg med å ha dr Wahl som fastlege! Han har fulgt meg meget godt opp da jeg har hatt mitt å stri med både fysisk og mentalt! Jeg setter også stor pris på at han virker veldig oppdatert, er intelligent, effektiv og kunnskapsrik.

Tydelig, kunnskapsrik og forståelsesfull

Den beste legen jeg noen gang har hatt. Har vært hans pasient i snart 20 år. Reiser fra andre siden av byen for å treffe han.

En trygg lege

Har god forståelse og setter seg inn det som jeg lurer på og det jeg plages med og kommer med gode råd sender deg videre hviss man må bli mere undersøkt og eksempel til røntgen alltid blid og ser på deg når han snakker med har hatt han som lege i over 20 år meget fornøyd

Den beste legen jeg har hatt

Jeg er veldig fornøyd med Dr. Hval. Han har hjulpet meg siden jeg var ung, til nå som jeg er midt i livet. Jeg opplever at han alltid har vært hensynsfull, kunnskapsrik og han følger alltid opp. For meg er det en trygghet å ha en så god lege. Han er en klok og effektiv lege, som ser meg som pasient og menneske.