Alexander Wahl

Kurbadet Legesenter Mann, 53 år

Autorisert1993
Ledige plasser 26 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kurbadet Legesenter

Akersgata 74 0180 Oslo
Alexander Wahl er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Alexander Wahl

Føler meg ikke trodd, hørt eller sett..

Min opplevelse med Alexander er desverre dårlig. Har hatt problemer med blære/tarm oppigjennom hele sommeren og hver gang jeg har kommet til ham har jeg følt at jeg har vært til bry. Har verken virket som han har trodd på symptomene mine når jeg har fortalt om hvordan jeg har det eller tatt det alvorlig. Jeg anbefaler derfor INGEN å gå til Alexander.

Savner medmenneskelighet

Føltes som legen ikke ville hjelpe meg, at jeg bare var til bry. Han var giddalaus og fraværende og jeg følte meg verken sett eller hørt. Har aldri vært så frustrert og lei meg etter en konsultasjon. Dette var min første og siste.

Han er den beste

Jeg har gått til Alexander i snart 10 år. Han er en meget oppegående og dyktig lege, som har sett meg i alle situasjoner. Selv om han ikke prater som en foss, er det han sier meget presist og tillitsvekkende. Dette er en kunnskapsrik lege som bryr seg om deg. Jeg håper at jeg alltid kan ha ham som lege. Et solid holdepunkt i mitt liv, og en lege jeg vil takke for mye.

Alexander Wahl

Lett å få time er vel det som er mest positivt. Føler alltid at jeg er til bry. Ikke lett å kommunisere med, virker veldig moralsk. Og jeg har alltid en dårlig følelse når jeg går derfra.

Uengasjert med dårlig tid, rotete

Lite engasjert, ønsker å få deg fort inn og ut. Ikke veldig glad i å ta prøver. opplevde at prøven som ble tatt ikke ble sendt inn. Ikke flink på oppfølging.-