Alexander Wahl

Tlf: 23 35 30 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Alexander Wahl er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Alexander Wahl

Selvopptatt!!

Hvis du har lyst på en lege med bra plassering i Oslo sentrum, selvopptatt og ikke tåler tilbake melding så velg dette fantastiske menneske som har fått lege papirer på en eller annen måte!!

Ikke til å stole på

Fikk ikke den hjelpen jeg trengte. Han avsluttet timen raskt for å holde skjema. Virker stresset og tror han har to jobber. Byttet lege.

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Jeg er meget fornøyd med Alexander Wahl. Han har fulgt meg tett opp både når det gjelder psykisk og fysisk sykdom. Jeg kan nesten si at han har reddet livet mitt da han oppdaget at noe var galt og sendte meg videre i systemet. Det viste seg å være kreft i tykktarmen. Jeg ble operert og idag er jeg helt frisk.
Når det gjelder min psykiske sykdom, har jeg også fått tett oppfølging, og gjennom konsultasjoner og riktig medisinering har jeg det idag veldig bra.

Effektiv og god intuisjon på grunn av høyt kunnskapsnivå

Jeg fikk tildelt Alexander da fastlegeordningen ble innført. Jeg opplevde han som litt lite interessert de første gangene jeg var hos han - kom uansett alltid ut igjen etter kort tid og alltid med riktig diagnose og behandling eller råd som hjalp, kanskje han syntes det var litt lite utfordrende.. Nå stoler jeg helt på han og hele familien går nå bare dit. Han kan være litt kortfattet, men er alltid spot on på all diagnose og argumentasjon. Noen ganger er det bare å la naturen ordne opp selv eller hjelpe seg selv ved å endre noe eller godta ting som det er fordi det er innenfor normalen og da sier han det rett ut i stedet for å pakke det inn.

Utrolig dyktig lege!

En utrolig flink lege, som virkleig lytter til pasienten.
Han var den første å sette diagnose om noe jeg har hatt i mange år uten å vite. Fikk riktig behandling og et nytt liv! Takk! :)