Alexander Wahl

Akersgt. 74 0180 Oslo
Alexander Wahl er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Alexander Wahl

Utrolig dyktig lege!

En utrolig flink lege, som virkleig lytter til pasienten.
Han var den første å sette diagnose om noe jeg har hatt i mange år uten å vite. Fikk riktig behandling og et nytt liv! Takk! :)

Kunnskapsrik, imøtekommende, framifrå behandling

Doktor Alexander Wahl har vært min fastlege i over 10 år. Gjennom disse årene har jeg fått slik framifrå legebehandling. Dr. Wahls kunnskaper og erfaring, samt imøtekommenhet og trygghet medfører alltid adekvat og riktig behandlingsform. Dr. Wahl forklarer og gir råd og veiledning på en slik god og tillitsvekkende måte. Man får alltid god oppfølging gjennom nye konsultasjoner og progresjon i behandlingen.

Effektiv og rett på sak

Jeg valgte Alexander Wahl som fastlege til tross for mildt sagt blandete erfaringer her på Legelisten. Jeg tok sjansen på grunn av beliggenhet (jeg bor rett i nærheten) og muligheten for å bestille time via sms og internett. Etter første møte er jeg er for så vidt enig i inntrykkene av han som litt fjern og distansert, men han henviste meg rask til riktig spesialist. Han innrømmet av seg selv at han ikke kunne så mye om tilstanden, men det han sa skulle vise seg å stemme godt med spesialistens vurderinger. Derfor er jeg alt i alt fornøyd med første konsultasjon. Han virker effektiv og rett på sak.

Føler meg ikke trodd, hørt eller sett..

Min opplevelse med Alexander er desverre dårlig. Har hatt problemer med blære/tarm oppigjennom hele sommeren og hver gang jeg har kommet til ham har jeg følt at jeg har vært til bry. Har verken virket som han har trodd på symptomene mine når jeg har fortalt om hvordan jeg har det eller tatt det alvorlig. Jeg anbefaler derfor INGEN å gå til Alexander.

Savner medmenneskelighet

Føltes som legen ikke ville hjelpe meg, at jeg bare var til bry. Han var giddalaus og fraværende og jeg følte meg verken sett eller hørt. Har aldri vært så frustrert og lei meg etter en konsultasjon. Dette var min første og siste.