Alexander Wahl

Autorisasjon (1993)

Alexander Wahl er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Alexander Wahl

Kjempefornøyd

Dr. Wahl er kjempebra lege, som jeg føler meg veldig trygg hos. Han er effektiv og man får alltid veldig god oppfølgning fra ham. Jeg er takknemlig og fornøyd med at jeg har en så dyktig og grei fastlege.

Enestående fastlege

Helt siden fastlegeordningen har jeg hatt Alexander Wahl som fastlege. Han har fulgt meg i tykt og tynt siden jeg var ung i arbeidslivet, og til i dag. Han er kortfattet, kunnskapsrik, presis, spot on og en lege jeg har stor respekt og tillit til. Dr. Wahl er en langt over snittet dyktig fastlege og veldig intelligent. Føler jeg har vunnet i Lotto som fikk ham. Han er et trygt holdepunkt i mitt liv når det gjelder helsa. Dr. Wahl forstår meg, det er godt å snakke med ham, fordi han er til å stole på og han kjenner meg. Jeg vil aldri bytte fastlege så lenge jeg kan ha dr. Wahl!! Meget hyggelige helsesekretærer har de på Kurbadet også. Jeg opplever Wahl som omsorgsfull og ærlig, selv om han er effektiv. Dr. Wahl er en enestående lege, helt enkelt!

Solid, kompetent lege

Behandlet meg da fastlege hadde fri. Veldig fornøyd med behandlingen jeg fikk. Rask og effektiv og tillitvekkende.

Trygg, forståelsesfull, rolig og faglig dyktig med en stille sjarm

Dr. Alexander Wang er min fastlege og har vært det i mange år. Han har vært der gjennom utslitthet, forkjølelse, influensa, meniskskade, nyrestensanfall, gynekologiske henvendelser, barnas sykdommer og gir presise diagnoser og behandlinger. Han henviser til spesialister når det er riktig. Han er også en god lytter og forstår mer enn bare kropp. Og han setter grenser når han en sjelden gang må. Snill, men ingen nikkedukke. Han er effektiv og hyggelig. Imponerende hvordan han i legens travle dag med stramme tidsrammer, klarer å prioritere. Det er en grunn til at jeg aldri har vurdert å bytte.

Faglig dyktig og trygghetsskapende lege som stiller opp når det trengs.

Jeg har sjeldent møtt en så effektiv, trygghetsskapende og faglig kompetent lege. Han er oppdatert, har kontakter til gode spesialister og vet mye om det meste. Han har avverget brystbetennelser, lungebetennelser og mystiske ting jeg aldri ville oppdaget selv. Og han har sagt høflig ifra når hypokonderen i meg har fått overtaket. Det skal sies at han ikke er "de varme - adjektivs"- mann. Han er rett på sak, nøktern og går ikke rundt grøten når det gjelder hva som er realistisk og hva som er neste steg videre. Det gjør han likevel opp for da han er en presis diagnositker, lett å få tak i, rask ute om det er noe alvorlig og følger godt opp. Han tar alltid en ekstra telefon og har gitt meg hastehenvisninger når det trengs. Anbefaler han varmt videre!