Alexander Wahl

Autorisasjon (1993)

Alexander Wahl er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Alexander Wahl

Fornuftig og omsorgsfull

Har hatt Alexander som fastlege i ca åtte år. Har ikke tenkt å bytte selv om jeg har flyttet langt ut av sentrum.

Nøktern og kunnskapsrik lege

Leste gjennom anmeldelsene her nå, veldig varierende. Tror dette kan ha sammenheng med hvilke forventninger man har til en fastlege. Alexander er svært kunnskapsrik på diagnoser og medisiner, langt over gjennomsnittet på fastleger. Han kommuniserer nøkternt og kortfattet, ikke noe dilldall. Derfor kan han nok virke som brå på de som er ute etter en forståelsesfull og "psykologaktig" lege. Jeg forstår derfor godt at mange kan oppfatte ham som fjern og "rar", men jeg tror at det er feil at det kommer fra manglende vilje eller ønske om å hjelpe - det er bare at han er litt "nerd". Da det var mistanke om at jeg hadde en alvorlig sykdom så stilte han opp langt utenfor det som er å forvente av en fastlege, ringte til og med å hørte hvordan det gikk. Dersom du vil ha en veldig intelligent lege som er litt eksentrisk, men som gir deg konkret og instrumentell hjelp du trenger så er dette legen for deg, din egen Dr.House (tv-serien). Alltid mulig å få time, medium hyggelige kontorpersonale.

Dyktig og kunnskapsrik lege.

Anbefales på det sterkeste! Alexander har hjulpet meg med alt fra psykisk til fysisk helse, alltid hørt på problemene og plagene mine. Har alltid gode råd på lur og tar pasientens ønsker i betraktning! 5/5

Selvopptatt!!

Hvis du har lyst på en lege med bra plassering i Oslo sentrum, selvopptatt og ikke tåler tilbake melding så velg dette fantastiske menneske som har fått lege papirer på en eller annen måte!!

Ikke til å stole på

Fikk ikke den hjelpen jeg trengte. Han avsluttet timen raskt for å holde skjema. Virker stresset og tror han har to jobber. Byttet lege.