Alexander Wahl

Autorisasjon (1993)

Alexander Wahl er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Alexander Wahl

Effektiv og god intuisjon på grunn av høyt kunnskapsnivå

Jeg fikk tildelt Alexander da fastlegeordningen ble innført. Jeg opplevde han som litt lite interessert de første gangene jeg var hos han - kom uansett alltid ut igjen etter kort tid og alltid med riktig diagnose og behandling eller råd som hjalp, kanskje han syntes det var litt lite utfordrende.. Nå stoler jeg helt på han og hele familien går nå bare dit. Han kan være litt kortfattet, men er alltid spot on på all diagnose og argumentasjon. Noen ganger er det bare å la naturen ordne opp selv eller hjelpe seg selv ved å endre noe eller godta ting som det er fordi det er innenfor normalen og da sier han det rett ut i stedet for å pakke det inn.

Utrolig dyktig lege!

En utrolig flink lege, som virkleig lytter til pasienten.
Han var den første å sette diagnose om noe jeg har hatt i mange år uten å vite. Fikk riktig behandling og et nytt liv! Takk! :)

Kunnskapsrik, imøtekommende, framifrå behandling

Doktor Alexander Wahl har vært min fastlege i over 10 år. Gjennom disse årene har jeg fått slik framifrå legebehandling. Dr. Wahls kunnskaper og erfaring, samt imøtekommenhet og trygghet medfører alltid adekvat og riktig behandlingsform. Dr. Wahl forklarer og gir råd og veiledning på en slik god og tillitsvekkende måte. Man får alltid god oppfølging gjennom nye konsultasjoner og progresjon i behandlingen.

Effektiv og rett på sak

Jeg valgte Alexander Wahl som fastlege til tross for mildt sagt blandete erfaringer her på Legelisten. Jeg tok sjansen på grunn av beliggenhet (jeg bor rett i nærheten) og muligheten for å bestille time via sms og internett. Etter første møte er jeg er for så vidt enig i inntrykkene av han som litt fjern og distansert, men han henviste meg rask til riktig spesialist. Han innrømmet av seg selv at han ikke kunne så mye om tilstanden, men det han sa skulle vise seg å stemme godt med spesialistens vurderinger. Derfor er jeg alt i alt fornøyd med første konsultasjon. Han virker effektiv og rett på sak.

Føler meg ikke trodd, hørt eller sett..

Min opplevelse med Alexander er desverre dårlig. Har hatt problemer med blære/tarm oppigjennom hele sommeren og hver gang jeg har kommet til ham har jeg følt at jeg har vært til bry. Har verken virket som han har trodd på symptomene mine når jeg har fortalt om hvordan jeg har det eller tatt det alvorlig. Jeg anbefaler derfor INGEN å gå til Alexander.