Alexander Wahl

Autorisasjon (1993)

Alexander Wahl er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Alexander Wahl

Savner medmenneskelighet

Føltes som legen ikke ville hjelpe meg, at jeg bare var til bry. Han var giddalaus og fraværende og jeg følte meg verken sett eller hørt. Har aldri vært så frustrert og lei meg etter en konsultasjon. Dette var min første og siste.

Alexander Wahl

Lett å få time er vel det som er mest positivt. Føler alltid at jeg er til bry. Ikke lett å kommunisere med, virker veldig moralsk. Og jeg har alltid en dårlig følelse når jeg går derfra.

Uengasjert med dårlig tid, rotete

Lite engasjert, ønsker å få deg fort inn og ut. Ikke veldig glad i å ta prøver. opplevde at prøven som ble tatt ikke ble sendt inn. Ikke flink på oppfølging.-

Litt rar, men ekstremt god lege

Har hatt ham som fastlege i mange år. Har alltid fått den hjelpen jeg trenger, men ikke hatt noe spesielt forhold til ham før han fulgte meg gjennom et svangerskap. Fikk veldig god oppfølging, når det var noe han ikke var helt sikker på, siden dette ikke er hans hovedfelt, henviste han videre. Han er nøye, faglig oppdatert og lytter til deg.

En lege å stole på

Jeg har hatt Alexander Wahl som fastlege omtrent like lenge som fastlegeordningen har eksistert. Det har jeg fortsatt med etter at jeg ble pensjonert fra en jobb i sentrum, nær legesenteret hvor dr. Wahl har sitt virke. Jeg bor et stykke utenfor sentrum, men har beholdt ham fordi han er dyktig lege og yter service utover det han strengt tatt behøver å gjøre. Jeg føler også at vi har en fin tone oss imellom.

Jeg er en mann i mitt 80-ende år.