Pernille Willersrud

Autorisasjon (2007)

Pernille Willersrud er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Pernille Willersrud

Er ikke tilgjengelig. Heller ikke vikaren [navn fjernet av moderator]

På Helsenorge er det umulig å bestille time da Pernille er utilgjengelig og [navn fjernet av moderator] ikke er synlig. Sentralbordet i Bergen gjør så godt de kan, men tilgjengeligheten er generelt dårlig fra Bøler Legesenter

Trygg och lojal

Har haft Willersrud som fastlege siden 2015. Hon är lojal, uppmärksam och en närvaro som jag aldrig upplevd i läkarvården innan.
Hon läser mellan linjerna och är ett varmt väsen som är bra på sitt jobb.

Kan ibland vara lite sen, men tar det som en positiv sida då jag förstår hur begränsat med tid en fastlege har att sträcka till alla under en dag. Hon ger sin fulla närvaro, och ibland räcker då inte tiden till. Medmännsklig.

Rekommenderas varmt!

Lite engasjert

Har blitt svært dårlig behandlet av både Pernille Willersrud og sekretæren. De ba meg vente, men etter nesten 1,5 time spurte de meg hvorfor jeg satt der.
Pernille er sjelden til stede og er alltid forsinket. Lengste ventetiden har vært opp mot 1,5 time.
Pernille ringer aldre til meg selv om det er nødvendig, og selv om hun har lovet. Legekontoret er svært dårlig bemannet. Man finner ikke noen på resepsjonen mens man trenger hjelp.

Lite engasjert

Pernille Willersrud er sjelden til stede. Hun er alltid forsinket. Har opplevd å vente i 20 minutter da jeg hadde første time. Lengste ventetiden har vært opp mot 1,5 time. Det er svært lenge når time er bestilt. Dette er ikke unntaket, men regelen. Legekontoret er svært dårlig bemannet. Kun en sekretær/søster 3 dgr. i uken.

Super!

Pernille er den beste legen jeg har hatt! Alltid lyttende og er meget kunnskapsrik. Vil aldri bytte!