Pernille Willersrud

Tlf: 22 75 71 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Pernille Willersrud er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Pernille Willersrud

Tom Gundersen

Jeg har full tillit til Tom Gundersen (har hatt han som fastlege i mer enn 25 år). Han tar meg på alvor og henviser alltid videre dersom han er i tvil. Ved bestilling av time oppgis årsak til besøket. Dette tror jeg er årsak til at det alltid virker som om han er forberedt.
Det som likevel gjør at jeg vurderer å bytte lege er tilgjengeligheten.Det er til tider svært vanskelig å få bestilt time. Dette har ført til at jeg ved flere anledninger har valgt å oppsøke private helsesentre.

Alltid smilende og imøtekommende.

Min fastlege siden 2006. Enig i det andre skriver her inne. Hun tar seg god tid til å lytte til deg ( kanskje det er grunnen til at hun er litt forsinket,) som jeg ser noen skriver her. Hun ser på deg, er medmenneskelig,og grundig og dyktig på alle måter. Du føler deg ivaretatt hos Pernille! Glimt i øyet, og alltid en god latter på lur!! Absolutt den beste legen jeg har hatt ever!!!

Fornøyd

Det er generelt for vanskelig å komme i kontakt med legekontoret (sms-tjenesten er ikke god nok og telefonkøene håpløse), men når jeg først får time er jeg fornøyd. Min erfaring er at legen er lyttende, tar seg god tid og gir kloke råd i tillegg til riktig behandling.

Dyktig og hyggelig lege, på elendig legesenter

Hun er ikke min fastlege, men mann og barn bruker henne, så jeg er like mye der som hos min egen lege.
Det er vanskelig å komme i kontakt med legesenteret, jeg har bl.a. opplevd å stå utenfor luka 15 minutter etter åpningstid, mens sekretæren prater om ferien sin på telefon på innsiden. Respektløst og elendig! Men legen vekker tillit. Hun er dyktig og bruker mye tid på pasientene. Det kan medføre noe ventetid, men overkommelig.

En lege som bryr seg om deg

Jeg har hatt Willersrud som lege i mange år, og reiser fra Vestfold til Oslo jevnlig for å gå til lege. Har ingen planer om å bytte.

Hun er en dyktig lege og et godt menneske som lytter og virkelig ønsker å hjelpe.

Bøler legesenter har ofte lang ventetid på telefon og venterom. Men jeg foretrekker det fremfor en lege som ikke bruker nok tid på pasientene sine.

Savner en web- og sms løsning for time- og reseptbestilling. Det kunne kanskje også lettet trykket noe på ventetider.

Jeg har meget dårlig erfaring med selskapet som er ansvarlig for fakturering for Bøler legesenter. De er svært aggressive og har høye gebyrer. Legesenteret bør vurdere å bytte leverandør av tjeneste.

Fantastisk!

Jeg hadde Pernille som fastlege i mange år. Hun er helt fantastisk på alle måter!

Ja- nesten alltid ventetid. Hvorfor? Fordi hun er en av få av sitt slag som ser MENNESKE bak sydommen, og tar seg Goood tid, når du trenger det! Er det noe som er viktig når man er syk så er det akurat det.

Jeg har flyttet og savner henne veldig. Dere som kan velge henne som deres fastlege er så heldige!

Hverken eller

Hun er alltid forsinket, minst 45 min. Er ikke tilgjengelig. Fikk beskjed om at hun skal ringe meg tilbake, men jeg ble aldri kontaktet. Er meget misfornøyd med resepsjonen, må vente veldig lang tid før de tar telefonen.

Aldri mer!

Hun er snill, men det er det eneste jeg har opplevd fra hennes side. Jeg synes hun mangler en del legekunnskaper. Hun har ikke greie på sykdommer. Om jeg ikke hadde diverse plager før og viste ikke hva det kan være så skulle hun bare si at alt er i orden. Jeg måtte nesten tvinge henne for å ta diverse prøver av meg - bare for å bekrefte det jeg hadde mistanke for. Sent tilbakemelding på henviste undersøkelser!!! Hun virker ikke helt dyktig og kvalifisert. Anbefaler ikke!

Meget god lege

Tar pasienten alvorlig. Lytter til pasienten. Tar seg meget gog tid til pasienten, noe som fører til at det alltid er minst en halv time ventetid.
Alltid et lurt smil på lur

Behaglig og dyktig

Hun er aldri klar til bestillt time,men går gjerne en halv time på venting.Hun er en dyktig lege som får deg til å slappe av og hun er lett å prate med.Minner om den "gamle huslegen"Har hatt henne fra hennes første dag som fastlege og kan nå ikke tenke meg å gå til annen lege

Flink med meg. Men mange tabber med barna mine, som også går der.

Ventetiden på legekontoret er alltid fra en halvtime til overkant av en time. Det er ekstra slitsomt når det gjelder å vente med barn. Så håper virkelig på en bedring der. Men hun tar seg god tid med med, og hører på det jeg har å si. Hun er oppriktig, og Evt gir råd eller oppstart av noe behandling, hvis hun mener det er på sin plass.

Det er den beste legen jeg noen sinne har hatt, og har

Har akkurat skrevet om dere alle som ble lagt ut på facebook.
Ellers så er det ikke så mye å si om Pernille. Hun er en god lee, som tar seg tid til å lytte på pasienten. Et godt menneske!!

Hun er min guardian Angel! Det sier vel alt. Bare vær ærlig mot henne, og det skal man jo være mot alle!?

Veldig bra lege

En dyktig og kunnskapsrik lege! Hun er alltid i møtekommende og jeg føler at jeg blir tatt på alvor når jeg er der.

Veldig flink legen!

Det spiller ingen role hvor lenge jeg må vente på timen min i kø.
Det viktigste er at hun har alltid nok tid for meg!
Hun er svært oppmerksomt og har respekt for pasienten.

ikke helt fornøyd.

Føler meg ikke forstått og hun har alltid forsinkelser/ dårlig tid. Kan til tider føle meg til bry, på en måte.

var ikke det minste fornøyd med henne!

Hun kan være veldig skarp i tonen, og kan finne på å bare hive deg rett ut med resepten flaksende etter. Hun oppfører seg som om det er en reseptmaskin som skal gå fortest mulig. Hun kan finne på å åpne med: "hva kan jeg gjøre for deg?" skrive ut resepten, og si "noe mer?" før hun roper "vær så god neste" før du rekker å komme deg ut døren der. Hun virker stresset og overarbeidet, og jeg har til tider følt meg til bry. Ellers er hun helt ok. hatt bedre leger.

God oppfølging

Får god oppfølging av min kroniske sykdom. Strålende fornøyd med kommunikasjon og tillit.

Flink lege

Hun er veldig flink, bruker tid på hver enkelt etter behov, veldig sympatisk og hører godt etter.
Køene hennes er latterlige! Kan sitte i halvannen time og vente på det værste, beregn god tid!