Pernille Willersrud

Bøler legesenter Kvinne, 41 år

Autorisert2007
Ledige plasser 15 av 1050
Vil du bytte til denne fastlegen?

Bøler legesenter

Utmarkveien 1 0691 Oslo
Pernille Willersrud er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Pernille Willersrud

Tom Gundersen

Jeg har full tillit til Tom Gundersen (har hatt han som fastlege i mer enn 25 år). Han tar meg på alvor og henviser alltid videre dersom han er i tvil. Ved bestilling av time oppgis årsak til besøket. Dette tror jeg er årsak til at det alltid virker som om han er forberedt.
Det som likevel gjør at jeg vurderer å bytte lege er tilgjengeligheten.Det er til tider svært vanskelig å få bestilt time. Dette har ført til at jeg ved flere anledninger har valgt å oppsøke private helsesentre.

Alltid smilende og imøtekommende.

Min fastlege siden 2006. Enig i det andre skriver her inne. Hun tar seg god tid til å lytte til deg ( kanskje det er grunnen til at hun er litt forsinket,) som jeg ser noen skriver her. Hun ser på deg, er medmenneskelig,og grundig og dyktig på alle måter. Du føler deg ivaretatt hos Pernille! Glimt i øyet, og alltid en god latter på lur!! Absolutt den beste legen jeg har hatt ever!!!

Fornøyd

Det er generelt for vanskelig å komme i kontakt med legekontoret (sms-tjenesten er ikke god nok og telefonkøene håpløse), men når jeg først får time er jeg fornøyd. Min erfaring er at legen er lyttende, tar seg god tid og gir kloke råd i tillegg til riktig behandling.

Dyktig og hyggelig lege, på elendig legesenter

Hun er ikke min fastlege, men mann og barn bruker henne, så jeg er like mye der som hos min egen lege.
Det er vanskelig å komme i kontakt med legesenteret, jeg har bl.a. opplevd å stå utenfor luka 15 minutter etter åpningstid, mens sekretæren prater om ferien sin på telefon på innsiden. Respektløst og elendig! Men legen vekker tillit. Hun er dyktig og bruker mye tid på pasientene. Det kan medføre noe ventetid, men overkommelig.

En lege som bryr seg om deg

Jeg har hatt Willersrud som lege i mange år, og reiser fra Vestfold til Oslo jevnlig for å gå til lege. Har ingen planer om å bytte.

Hun er en dyktig lege og et godt menneske som lytter og virkelig ønsker å hjelpe.

Bøler legesenter har ofte lang ventetid på telefon og venterom. Men jeg foretrekker det fremfor en lege som ikke bruker nok tid på pasientene sine.

Savner en web- og sms løsning for time- og reseptbestilling. Det kunne kanskje også lettet trykket noe på ventetider.

Jeg har meget dårlig erfaring med selskapet som er ansvarlig for fakturering for Bøler legesenter. De er svært aggressive og har høye gebyrer. Legesenteret bør vurdere å bytte leverandør av tjeneste.