Pernille Willersrud

Bøler legesenter

2007

Bøler legesenter Telefonnummer22 75 71 0022 75 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Utmarkveien 1 0691 Oslo
Pernille Willersrud er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Pernille Willersrud

Lite interessert

Jeg opplever henne dessverre lite interessert. Hun gir lite og vag informasjon (f.eks om bruk av foreskrevet medisin). Manglende barnetekke.

Faglig sterk og empatisk

Dr Willersrud evner å se hele deg, både selve sykdomsbildet og årsaken bak. Hun gir gode råd og er fantastisk på oppfølging.

Som lege, gjør Dr Willersrud meg trygg på at jeg er i de beste hender. Takk for fantastisk hjelp.
Hilsen

Tom Gundersen

Jeg har full tillit til Tom Gundersen (har hatt han som fastlege i mer enn 25 år). Han tar meg på alvor og henviser alltid videre dersom han er i tvil. Ved bestilling av time oppgis årsak til besøket. Dette tror jeg er årsak til at det alltid virker som om han er forberedt.
Det som likevel gjør at jeg vurderer å bytte lege er tilgjengeligheten.Det er til tider svært vanskelig å få bestilt time. Dette har ført til at jeg ved flere anledninger har valgt å oppsøke private helsesentre.

Alltid smilende og imøtekommende.

Min fastlege siden 2006. Enig i det andre skriver her inne. Hun tar seg god tid til å lytte til deg ( kanskje det er grunnen til at hun er litt forsinket,) som jeg ser noen skriver her. Hun ser på deg, er medmenneskelig,og grundig og dyktig på alle måter. Du føler deg ivaretatt hos Pernille! Glimt i øyet, og alltid en god latter på lur!! Absolutt den beste legen jeg har hatt ever!!!

Fornøyd

Det er generelt for vanskelig å komme i kontakt med legekontoret (sms-tjenesten er ikke god nok og telefonkøene håpløse), men når jeg først får time er jeg fornøyd. Min erfaring er at legen er lyttende, tar seg god tid og gir kloke råd i tillegg til riktig behandling.