Pernille Willersrud

Autorisasjon (2007)

Pernille Willersrud er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Pernille Willersrud

Flink og hyggelig lege

Dr. Pernille er en flink og hyggelig lege. Hun har tatt prøve på meg, og hun merket at jeg er litt redd og usikker fordi jeg ikke hadde tatt det før. Hun betrygget meg ved å ta en liten samtale mens hun utførte prøve.

Hun har varme hender, mye kunnskap og veldig god sense of humor.

Trygg og kunnskapsrik

Har hatt pernille som fastlege i mange år. Jeg har stor tillit, hun er varm, trygg og bryr seg om en som pasient. Takk.

Tryg og kunnskap rik

Jeg er veldig fornøyd med Pernille. Hun er en veldig trygg og kunnskap rik dame som tar imot deg med stort smil. Jrg anbefaler henne og bytter aldri. Full respekt til min lege🙏🏼

Umenneskelig!

De betjener ikke pasienter ved skranken. Tar ikke telefon I HELE TATT! Jeg ventet på å få svar på tlf i 2 timer!!! Ingen svar! Virkelig?!???
Dessverre (heldigvis?) byttet jeg legen i dag.

Dårlig tilgjengelighet

Pernille er ikke tilgjengelig på Bøler. Har hatt henne som fastlegen i over 1 år og aldri møtt henne.
Det er forferdelig vanskelig å nå fram når man ringer til legesenteret. Har erfart flere ganger at jeg måtte ringe over 5 ganger for å få tak i noen. Man står ikke i kø eller får beskjed at linjen er opptatt, men det bare ringer og ringer, og det er ingen som tar telefon uansett om man ringer tidlig på morgningen ved 12-tida eller etter kl. 12.

Vikarlege for Persille [initialier fjernet av moderator] er meget lite engasjert fastlege, er alltid 30 min - 1 1/2 t sen til mine timeavtaler og når det er min tur så har hun ikke mer en maks 10 min for meg.

Hun er veldig sparsom når hun gir informasjon, hun glemmer, gjør ting feil og følger meg ikke opp slik som hun burde for min problematikk. Jeg er fortvilet og føler jeg ikke kan stole på henne.