Pernille Willersrud

Haugerud legesenter AD, Bøler Legesenter AS

Autorisasjon (2007)

54 av 1100 (Haugerud legesenter AD)
0 av 1150 (Bøler Legesenter AS)

Pernille Willersrud er en av 570 fastleger i Oslo
Bøler Legesenter AS
Utmarkveien 1 0689 Oslo
Pernille Willersrud er en av 570 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Pernille Willersrud

Tryg og kunnskap rik

Jeg er veldig fornøyd med Pernille. Hun er en veldig trygg og kunnskap rik dame som tar imot deg med stort smil. Jrg anbefaler henne og bytter aldri. Full respekt til min lege🙏🏼

Umenneskelig!

De betjener ikke pasienter ved skranken. Tar ikke telefon I HELE TATT! Jeg ventet på å få svar på tlf i 2 timer!!! Ingen svar! Virkelig?!???
Dessverre (heldigvis?) byttet jeg legen i dag.

Dårlig tilgjengelighet

Pernille er ikke tilgjengelig på Bøler. Har hatt henne som fastlegen i over 1 år og aldri møtt henne.
Det er forferdelig vanskelig å nå fram når man ringer til legesenteret. Har erfart flere ganger at jeg måtte ringe over 5 ganger for å få tak i noen. Man står ikke i kø eller får beskjed at linjen er opptatt, men det bare ringer og ringer, og det er ingen som tar telefon uansett om man ringer tidlig på morgningen ved 12-tida eller etter kl. 12.

Vikarlege for Persille [initialier fjernet av moderator] er meget lite engasjert fastlege, er alltid 30 min - 1 1/2 t sen til mine timeavtaler og når det er min tur så har hun ikke mer en maks 10 min for meg.

Hun er veldig sparsom når hun gir informasjon, hun glemmer, gjør ting feil og følger meg ikke opp slik som hun burde for min problematikk. Jeg er fortvilet og føler jeg ikke kan stole på henne.

Er ikke tilgjengelig. Heller ikke vikaren [navn fjernet av moderator]

På Helsenorge er det umulig å bestille time da Pernille er utilgjengelig og [navn fjernet av moderator] ikke er synlig. Sentralbordet i Bergen gjør så godt de kan, men tilgjengeligheten er generelt dårlig fra Bøler Legesenter

Trygg och lojal

Har haft Willersrud som fastlege siden 2015. Hon är lojal, uppmärksam och en närvaro som jag aldrig upplevd i läkarvården innan.
Hon läser mellan linjerna och är ett varmt väsen som är bra på sitt jobb.

Kan ibland vara lite sen, men tar det som en positiv sida då jag förstår hur begränsat med tid en fastlege har att sträcka till alla under en dag. Hon ger sin fulla närvaro, och ibland räcker då inte tiden till. Medmännsklig.

Rekommenderas varmt!