Pernille Willersrud

Utmarkveien 1 0691 Oslo
Pernille Willersrud er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Pernille Willersrud

Lite engasjert

Pernille Willersrud er sjelden til stede. Hun er alltid forsinket. Har opplevd å vente i 20 minutter da jeg hadde første time. Lengste ventetiden har vært opp mot 1,5 time. Det er svært lenge når time er bestilt. Dette er ikke unntaket, men regelen. Legekontoret er svært dårlig bemannet. Kun en sekretær/søster 3 dgr. i uken.

Super!

Pernille er den beste legen jeg har hatt! Alltid lyttende og er meget kunnskapsrik. Vil aldri bytte!

LIte hjelpsom

Lite interessert, alltid forsinket. Den ene gangen var hun 45 minutter forsinket, uten en beklagelse om forsinkelsen. Jeg satt inne i 7 minutter for å stille henne to spørsmål. 200 kroner måtte betales uten at det kom noen henvisning videre, og jeg fikk beskjed om selv å måtte søke opp hvor problemet kunne behandles.

Lite interessert

Jeg opplever henne dessverre lite interessert. Hun gir lite og vag informasjon (f.eks om bruk av foreskrevet medisin). Manglende barnetekke.

Faglig sterk og empatisk

Dr Willersrud evner å se hele deg, både selve sykdomsbildet og årsaken bak. Hun gir gode råd og er fantastisk på oppfølging.

Som lege, gjør Dr Willersrud meg trygg på at jeg er i de beste hender. Takk for fantastisk hjelp.
Hilsen