Pernille Willersrud

Utmarkveien 1 0691 Oslo
Pernille Willersrud er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Pernille Willersrud

Lite engasjert

Har blitt svært dårlig behandlet av både Pernille Willersrud og sekretæren. De ba meg vente, men etter nesten 1,5 time spurte de meg hvorfor jeg satt der.
Pernille er sjelden til stede og er alltid forsinket. Lengste ventetiden har vært opp mot 1,5 time.
Pernille ringer aldre til meg selv om det er nødvendig, og selv om hun har lovet. Legekontoret er svært dårlig bemannet. Man finner ikke noen på resepsjonen mens man trenger hjelp.

Lite engasjert

Pernille Willersrud er sjelden til stede. Hun er alltid forsinket. Har opplevd å vente i 20 minutter da jeg hadde første time. Lengste ventetiden har vært opp mot 1,5 time. Det er svært lenge når time er bestilt. Dette er ikke unntaket, men regelen. Legekontoret er svært dårlig bemannet. Kun en sekretær/søster 3 dgr. i uken.

Super!

Pernille er den beste legen jeg har hatt! Alltid lyttende og er meget kunnskapsrik. Vil aldri bytte!

LIte hjelpsom

Lite interessert, alltid forsinket. Den ene gangen var hun 45 minutter forsinket, uten en beklagelse om forsinkelsen. Jeg satt inne i 7 minutter for å stille henne to spørsmål. 200 kroner måtte betales uten at det kom noen henvisning videre, og jeg fikk beskjed om selv å måtte søke opp hvor problemet kunne behandles.

Lite interessert

Jeg opplever henne dessverre lite interessert. Hun gir lite og vag informasjon (f.eks om bruk av foreskrevet medisin). Manglende barnetekke.