Knut Winger

Tlf: 22 60 62 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Knut Winger er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Knut Winger

Grusomt

hører ikke etter, ber deg holde munn fordi han må "skrive", nei dette blir for dårlig dessverre. Fant ut at jeg var gravid, var som å snakke til veggen. Byttet lege med engang etter den siste timen.

Veldig flink lege

Knut er veldig flink, og gjør sitt ytterste for at du skal få riktig behandling. Jeg er veldig lei meg for at jeg må bytte lege siden jeg har flyttet fra Oslo. Håper neste lege er like god som han.

God Lege

Jeg har hatt Knut Winger som fastlege i et år og er totalt sett fornøyd med vurderingene og rådene jeg har fått av han. Angående hva som kan bli bedre har jeg til tider opplevd han som noe unnvikende i forhold til mine bekymringer om eventuelle pågående sykdommer som kan være i utviklingsfaser. Når det er sagt stoler jeg allikevel på hans beslutninger, han er totalt sett en av de bedre fastlegene jeg har hatt.

Min fastlege i ca 20 år

K. Winger har vært lett å få time hos dersom det har hastet!
Han er lyttende, gode diagnoser og gir gode råd.

Lat

Var hos Dr. WInger for å fjerne noen føflekker. Han tok vekk fire stykker for så å si at han ikke kunne ta den femte, men at han måtte henvise meg videre til en spesialist. Dette reagerte jeg på fordi føflekken tilsynelatende var i samme størrelse som de andre. Dette er ikke første gang jeg reagerer på å bli henvist videre til spesialist av Dr. Winger, i tilfeller hvor jeg mener at han, som min fastlege, skal kunne behandle meg på stedet og ikke sende meg videre til spesialister som tar 1200 kr. i timen. Han virker lite interessert i å behandle meg som pasient, og mer interessert i å skrive ut regning for timen.

Useriøst.

Behagelig lege

Knut Winger har vært min fastlege i flere år. Jeg er hos legen 1-2 ganger i året, og har alltid blitt tatt vel i mot av en rolig og forståelsesfull mann som lytter til det jeg sier og legger til rette for at mine behov skal dekkes.

Utrolig flink

Sier ikke så mye, men det han sier er gull verdt. Har fortsatt med Knut Winger selv om jeg har flyttet fra Oslo, og ikke får dekket reise av Kverulantreiser.

Yes and no

I have had Knut as a doctor for one year. I have to say that he is a person that is going to listen to you. He was very nice to me during my pregnancy and he was always available. He`s not scared of using the time that is necessary with his patients. The major reason why I changed doctor now is that I don`t feel he has a solid general preparation. When it comes to put my baby`s health in his hands I don`t feel totally safe or secure. I found better prepared personal and more support at the pharmacy or from my mother.

Den verste legen jeg har møtt

Uengasjert, totalt fravær av vanlig høflighet som det å se på mennesket mann har fremfor seg. Konsultasjon gitt ut på at han så på dataskjermen, så ikke på meg, fylte ut de henvisningene jeg ba om, uten noe spørsmål eller interesse for det jeg kom for. Heller ingen forklaring på hvor prøvene skal tas eller når svarene kan forventes. Han var raskt til å taste inn beløpet som skulle betales på betalingsterminalen han har på kontoret.
Byttet fastlegen med en gang jeg kom hjem etter timen som like godt kunne gått under betegnelse "selvbetjening"

Dyktig lege med lang og allsidig erfaring:

Min fastlege Knut Winger har i alle år tatt imot meg etter kort ventetid, når jeg har ringt eller oppsøkt kontoret i forbindelse med mine medisinske forhold og plager.
Han har også alltid gitt meg inntrykk av stor faglig dyktighet etter forskjellige undersøkelser og oppfølging av meg, med rask og riktig diagnose-forståelse.
Og jeg har vært meget fornøyd med bl.a. deretter henvisning videre til aktuelle spesialister og/ eller sykehus - når det har vært nødvendig.

Trygg og løsningsorientert

Flott lege! Faglig dyktig! Oppdatert! Min mann har også hatt ham som fastlege, med diagnosen alzheimers. Winger gjorde alt rett under utredning, det viser erfaring i forhold til sykehuset m.m. Han ser meg! Bruker ekstra tid når jeg trenger det. Da må andre vente litt. Helt ok med litt forsinkelser der når jeg vet at det er fordi andre trenger legen sin. Anbefales på det varmeste!!

Den verste legen jeg har hatt!

Knut Winger må være blant de verste legene i landet. Han er totalt uengasjert, har tidenes slappeste håndtrykk og pga. hans kroppspråk og være måte får man følelsen av at han tenker "Hvorfor i all verden er du her?..". Mange går til lege med pinlige greier som man har null peiling på hva er som er grunnen til at man oppsøker lege. Da er det veldig lite hyggelig å ikke bli godt motatt, men tvertom det motsatte.

Resepsjonisten er dog meget hyggelig.

Lat!

Sente mej videre til en spesialist för att spyle mine öron. det kunde han ha gjort selv sa han, men antar att han inte gadd....fick dock betala fullpris för 5 min av "gå till öron/fot specialisten runt hjörnet....

God lege

Har vært godt fornøyd med ham, og han var min fastlege i ca. 10 år.
Han tok seg alltid god tid - og fulgte meg godt opp når jeg var syk i to år.
Da var han meget god å ha.
Kunne være noe forsinkelser, men ventet maks 25 minutter.
Kan anbefales.

Grei nok lege, dårlig sekretær

Winger er grei nok, ikke den beste, men heller ikke den verste legen. Ikke veldig engasjert. Derimot er timebestilling og slikt vanskelig. Ikke tilgjengelig på epost, lang ventetid og korte tidsrammer for telefonbestilling. Hovedgrunn til at jeg nå skiftet var sekretær.

velllllldig flink lege

lytter på hva du sier ........ undersøker ....... diagnoserer .... skriver resepter eller henviser til en spisialist ved behov med bra oppfølging hvis det oppdages noe galt.

heldigvis har de akkurat nå fått en ny blid, smilende og veldig hyggelig sekretær, så problemet med resepsjonisten er løst.

Generelt kan jeg si at jeg er veldig fornøyd med min fastlege Knut Winger !

veldig flink

legen er veldig flink og har mye erfaring, og jeg vil bar fortsette å ha han som fastlege.

bad and good

2 plus legen er topp men mange pasinter time dårlige service fra lege sekertær
mix timene mot hverandre..

flink lege

er fornøyd med denne legen. har fått undersøkelse og ble helbredet med medisiner har har skrevet....klager ikke :)
Legen bør ikke sende videre til en spesialist uten å ha mistanke om noe hos pasienten. sånn er det også hos andre fastleger

Kjempe fornøyd!

Vet ikke hvordan de andre føler om legen, men har aldri følt at jeg har fått dårlig pasientbehandling. Bruker god tid på å sette en diagnose, ved usikkerhet ikke sjenert for å henvise deg til spesialist. Munter og blid. God oppfølgning og skriver utdypende journaler. Får time på dagen eller innen 1-2dager.
Noe minus: uhyggelig resepsjonist, lang telefonkø og noe overtid på venterommet.