Knut Winger

• Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1986)

Knut Winger er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Knut Winger

Høflig, forståelsesfull og god fastlege.

Dr. Knut Winger, min fastlege tar pasienter på alvor med sin gode kunnskap. Han lytter til pasienter og er nøye i sitt arbeid. Noe jeg verdsetter høyt er at han er forståelsesfull og behagelig å ha ltime hos. Han er hyggelig å snakke med og forstår meg.

Latterlig

Vet inte om man ska skratta eller gråta, varit hos Knut 3-4ganger siste 2 månaderna, allt från fel tider på sykmelding, ALLTID forsinka ca 30-40min oavsett tid på dagen. Får ingen hjälp när jag sliter med depression och blir avvist från psykiatri. Han glemmer o bekräfta nya tider han själv väljer för uppföljning.
Oseriöst, inte till någon hjälp eller lättnad, skrämmande.

Følger ikke opp

Hatt denne legen i noen år nå og har hatt null hjelp når jeg har slitt psykisk.
Han følger ikke opp det han sier og man må ringe selv for å purre på prøvesvar. Fått avslag x 2 grunnet mangelfull henvisning.

Uinteressert og lite villig til å hjelpe.

Hadde K.W i ca 3 år.
Virker ikke som han bryr seg og gjør en middelmådig jobb. I tidsperioden han var min lege opplevde jeg at han ofte hadde mulighet til å virkelig hjelpe meg, men fant ofte ut i ettertid at han hadde latt være.
Henvisninger var ikke bygd opp ordentlig så fikk kun avslag.
Opplever at han ofte gjorde halve jobben, deretter måtte jeg ringe han/ekonsultasjon for å få vite hva resultatet eller svaret ble. Og da måtte jeg såklart betale en gang til for noe som burde vært gjort med en gang.
Gjorde masse slurvefeil via ekonsultasjon som kunne vært unngått om han leste det ordentlig.
Gjør deg selv en tjeneste å unngå denne legen.

Vimsete

Jeg har hatt et møte med ham hvor jeg hadde kun ett ærende: Henvisning til spesialist. Han bekreftet at han skulle henvise meg, men da jeg senere purret viste det seg at han ikke hadde fått med seg at han skulle henvise meg. Dette til tross for at henvisningen også fremkom av overskriften i timebestillingen og han bad meg ettersende papirer fra tidligere konsultasjoner som han skulle bruke (hvilket jeg gjorde). Han kan åpenbart ikke ha vært mentalt til stede under møtet vårt. Anbefaler å be om skriftlig bekreftelse på at han faktisk har fått med seg hva som blir avtalt under konsultasjonen. Ellers var han en hyggelig mann å forholde seg til.