Knut Winger

Autorisert1986
  • Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin
Ledige plasser 168 av 1250
Vil du bytte til denne fastlegen?

Magnat Fastlegesenter

Drammensveien 130 0277 Oslo
Knut Winger er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Knut Winger

Veldig flink lege

Knut er veldig flink, og gjør sitt ytterste for at du skal få riktig behandling. Jeg er veldig lei meg for at jeg må bytte lege siden jeg har flyttet fra Oslo. Håper neste lege er like god som han.

God Lege

Jeg har hatt Knut Winger som fastlege i et år og er totalt sett fornøyd med vurderingene og rådene jeg har fått av han. Angående hva som kan bli bedre har jeg til tider opplevd han som noe unnvikende i forhold til mine bekymringer om eventuelle pågående sykdommer som kan være i utviklingsfaser. Når det er sagt stoler jeg allikevel på hans beslutninger, han er totalt sett en av de bedre fastlegene jeg har hatt.

Min fastlege i ca 20 år

K. Winger har vært lett å få time hos dersom det har hastet!
Han er lyttende, gode diagnoser og gir gode råd.

Lat

Var hos Dr. WInger for å fjerne noen føflekker. Han tok vekk fire stykker for så å si at han ikke kunne ta den femte, men at han måtte henvise meg videre til en spesialist. Dette reagerte jeg på fordi føflekken tilsynelatende var i samme størrelse som de andre. Dette er ikke første gang jeg reagerer på å bli henvist videre til spesialist av Dr. Winger, i tilfeller hvor jeg mener at han, som min fastlege, skal kunne behandle meg på stedet og ikke sende meg videre til spesialister som tar 1200 kr. i timen. Han virker lite interessert i å behandle meg som pasient, og mer interessert i å skrive ut regning for timen.

Useriøst.

Behagelig lege

Knut Winger har vært min fastlege i flere år. Jeg er hos legen 1-2 ganger i året, og har alltid blitt tatt vel i mot av en rolig og forståelsesfull mann som lytter til det jeg sier og legger til rette for at mine behov skal dekkes.